دکوراسیون داخلی خانه آپارتمانی کوچک مناسب زوج جوان

که معمولا مورد استقبال بسیاری از طراحان و کارفرمایان قرار گرفته است. در سبک هایی که تلفیقی از سبک مدرن و سنتی هستند کاشی ها به شیوه های جدیدتری مورد استفاده قرار می گیرند . شما باید اطلاعات دقیقی از متراژ و سبک مورد نظر خود را در اختیار طراحان قرار دهید. همانطور که از اسم این سبک پیدا است، از کشورهای غربی وارد ایران شده است و اخیرا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و افراد علاقه دارند تا دکوراسیون خانه خود را به سبک فرانسوی طراحی کنند. سبک فرانسوی از دسته دکوراسیون داخلی منزل جدید محسوب میشود. رنگ کرم از آن دسته رنگهایی است که اکثر دکوراسیون داخلی منزل ایرانی و سنتی دیده میشود. سبک شیکر یکی از آن سبکهایی که به ندرت در دکوراسیون داخلی خانه دیده میشود.

رنگ آبی حس آرامش و خونسردی را در فرد ایجاد میکند و بسیار مناسب استفاده در دکوراسیون اتاق خواب است. رنگهایی مثل کرم و قهوهای و در برخی طراحیها از زرشکی نیز استفاده میشود که ترکیب آن با چوب زیبایی دکور داخلی خانه را دو چندان میکند. این سبک دکوراسیون داخلی حس گرم و آرامش بخشی را منتقل میکند. همچنین رنگ نور متناسب با سلیقه و حس و حال فضا انتخاب شود. همچنین آباژور های سرامیکی و غیره می توانند این سبک دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک را تکمیل تر کنند. تیم حامی ساخت با ۱۲ سال تجربه در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی خانه و انواع مکانهای متفاوت مانند طراحی دکور اداری، طراحی دکوراسیون تجاری و غیره توانستهاند حرفهای ترین طراحان را نزد خود داشته باشند، همچنین طراحان حامی ساخت طرح و سبکی که شما برای دکوراسیون خانه به آنها نشان میدهید را با نرم افزار ۳dmax طراحی میکنند و در صورت تایید شما آن را به بهترین نحو برای شما اجرا میکنند. در مبلمانی که در این سبک استفاده میشود کوسنهای لوکس بسیار پرکاربرد و مهم است، همچنین که شومینه تکمیل کننده این سبک است.

در ادامه این بحث هم به 12 نمونه از بهترین طراحی داخلی آشپزخانه اشاره میکنیم. در ادامه توجه شما را به دیدن این مدلهای بسیار جذاب جلب می نماییم. به طور کلی این سبک چشم انداز دریا و شهرهای ساحلی را به تصویر میکشد. سبک بوهمین جسور بودن فرد را در انتخاب سبک و سلیقه شخصی به وضوح نشان میدهد. استفاده میشود. یکی از مهمترین مزایای استفاده از چوب انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالای آن است از این رو در صنعت معماری کاربرد زیادی دارد. سبک خاص و انعطاف پذیری دکوراسیون این آپارتمان آن را متمایز و جذاب کرده است که میتواند ایده خوبی برای دیزاین منزل شما باشد. طیف رنگهای سرد و گرم میتونن ترکیب خوبی باهم بسازن اما استفاده صرف از رنگهای گرم یا رنگهای سرد در دراز مدت نتیجه مطلوبی نداره چون مستقیما در روحیه افراد اثر میذاره. یکی از ترفندهای دکوراسیونی این است که بتوانید بین لوازم قدیمی و جدید منزل تعادل ایجاد کنید مثلا وسایل قدیمی مانند عتیقه های دکوری را با وسایل مدرن ترکیب کنید، این ایده باعث میشود همه فکر کنند لوازم منزل تان را طی چند سال خریده اید نه همه را یکجا. به همین دلیل معمولا وسایل و جعبه های اضافی را در این فضا جای می دادند.

برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه ابتدا سعی کنید شرکت معتبر و مناسبی را پیدا کنید تا بتوانند هر مدل و سبکی که مورد نظر شما است را به همان شکل طراحی و اجرا کنند. البته امکان سفارش هر مدل مبلمان نیز وجود دارد و کافیست شما عکس مبل موردنظرتان را از طریق واتسآپ برای کارشناسان ما بفرستید. رنگ طوسی رنگ مورد علاقه هر دوی ما بود و رنگ زرد را هم به خاطر بازتر نشان دادن فضا و شادتر کردن آن انتخاب کردیم. میزهای چوبی آخرین وسایلی هستند که برای خانه دوست داشتنی مان و از گالری آزیتا علیزاده خریداری کردیم. اما با گسترش فضای مجازی و کسبوکارهای آنلاین شاهد تبدیل اتاق خواب به محل کار بسیاری از افراد خواهیم بود.

برای دکوراسیون مدرن و کلاسیک پذیرایی های ترکیه می توانید از مدلهای مبلمان ترک استفاده کنید که فضایی منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی پذیرایی ایجاد می کنند. در این طراحی علاوه بر ایجاد تضاد برای زیبایی بیشتر به نور پردازی مناسب و همچنین چیدمان زیبا و لوکس پرداخته شده است که در مجموع فضایی مناسب با دکوراسیون ایده آل و شیک فراهم آورده شده است. در ادامه قصد داریم شما را با یکی از ایده های استفاده از فضای زیر پله، بیشتر آشنا کنیم. در ادامه این بار بیش از 50 عکس از جدیدترین دکوراسیون و چیدمان منزل 2022 – 1401 را برای شما عزیران فراهم اورده ایم. امروزه این فضاها را به حال خود رها نمی کنند و معمولا کاربری مشخصی را برای این فضاها تعریف می نمایند. ما ایرانی ها معمولا رنگ سفید را برای دیوارهای خانه انتخاب میکنیم زیرا از امتحان رنگ های دیگر میترسیم، اما رنگ هایی همچون آبی کمرنگ و خاکستری برای دیوار ها پیشنهاد میشود.

جالب است بدانید که این سبک بیشتر در محل کار و دکوراسیون اداری به چشم میخورد؛ اما به مرور زمان این سبک با تغییراتی در دکور داخلی خانه وارد شده است. اکثر افراد این سبک را سبک روستایی میشناسند به این علت که این سبک طراحی، بسیار ساده و بی آلایش است و بیشتر از چوب، سنگ و چرم استفاده میشود. یکی از ایده های جذاب جهت طراحی فضاهای زیرپله، طراحی کتابخانه در این فضا است. در سبک بوهمین از متریال چوب و حصیر استفاده میشود. از طرفی هماهنگی متریال راه پله ها و کتابخانه طراحی شده در زیرپله، از آشفتگی و شلوغی بیش از اندازه فضا جلوگیری نموده است. رنگها در طراحی دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهم دارند و میتوانند تا حد بسیار زیادی احساسی که القا میکنند متفاوت طراحی داخلی خانه به سبک مدرن باشد. این سبک از شهرهای ساحلی الهام گرفته شده و است و هدف از این طراحی این است که حس دریا، ساحل و طبیعت را القا کند. رنگهایی که در این سبک به کار برده میشود بسیار کمرنگ هستند تا آن حس کهنگی را القا کنند؛ اما رنگی که در این سبک بسیار مهم است رنگ سفید در دیوارها است.

شما در این سبک میتوانید از همه رنگها استفاده کنید و رنگهایی که بیشتر به چشم میخورد نارنجی، قرمز و قهوهای است. اما اگر تمایل به ایجاد تضاد و افزودن هیجان به دکوراسیون دارید، از بافت ها و رنگ های متنوعی کنار هم استفاده کرده و سعی کنید تضاد در دکوراسیون شما بیشتر و محسوس تر باشد. سبک آرت دکو را بیشتر افرادی میپسندند که نگاه هنری دارند و میخواهند این روحیات در ظاهر زندگیشان نمود پیدا کنند. البته در این فرایند، هماهنگی بین رنگ ها و اجزای داخلی و اثاثیه منزل، جلوهدهی این اجزا را شکیلتر و هماهنگتر به نمایش خواهد گذاشت. رنگهایی که در این سبک کاربرد دارد رنگهای تیره مانند قهوای و قرمز است. در این طراحی فضای نسبتا کافی برای طراحی کتابخانه در زیرپله ها وجود دارد. برای استفاده از این رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی باید آن را با رنگهای دیگری که مکمل قرمز است ترکیب کنید تا زیبایی دکور خانه را دو چندان کند. این رنگها بسیار مدرن هستند و زیبایی دکوراسیون داخلی را دو چندان میکنند.

رنگهای سفید و خاکستری در دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد و پر طرفدار است و تقریبا در اکثر طراحیها به چشم میخورد. رنگهایی که در این سبک طراحی استفاده میشود رنگهای خنثی مثل طوسی، خاکستری و بژ است. پاسخ این سؤال منفی است. همچنین چیدمان کتاب ها و تنوع رنگی در آن ها، تزیینی برای راه پله ها نیز محسوب شده است. شما میتوانید در این سبک از اکسسوریهایی با طرحهای شلوغ استفاده کنید، همچنین میتوانید دیوارهای خانه را از تابلوهای متفاوت پر کنید. این مورد به معنی نادیده گرفتن عرفها و قراردادهای معمول نیست؛ بلکه این سبک دقیقا بازتابی از سلیقه شما است که میتواند پر از طرح و رنگهای متنوع باشد. در کنار لامپ های آویز بالای مبلمان که شبیه حباب های شیر دیده می شوند، خط های باریکی بروی سقف کاذب کشیده شده که دقیقا محوطه مبل های راحتی را دربر می گیرد. رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل رنگ بسیار شیک و جذابی است. دکوراسیون داخلی خانه با این سبک بسیار خاص و شیک است. سبک مدیترانهای بسیار مناسب دکوراسیون داخلی خانه ویلایی است؛ اما امروزه در خانههای اپارتمانی این سبک به چشم میخورد. برای نمونه اگر نیاز باشد به شهرستان مراجعه شود و مشاوره و کارشناسی تعیین قیمت انجام شود باید هزینه بیشتری در مقایسه با محدود اصلی در نظر گرفته شود.

طراح پروژه تصمیم گرفت فضای 260 متری خانه را به یک سالن دنج و اُپن با رنگبندی خنثی و جدید تبدیل کند. از ویژگیهای این سبک میتوان به مبلهای خراطی شده اشاره کرد و در کنار این مبلمان ترکیب رنگ تیره با رنگهای خنثی در این سبک دکور به چشم میخورد. این رنگ و رنگهایی که تناژ کرم و قهوهای دارد را باید با رنگهایی مثل سبز و قرمز ترکیب کرد تا طراحی زیبایی را داشته باشید. میزان لوازم قرار داده شده در این خانه اگرچه کم است اما این کمی به هیچ عنوان به دکوراسیون آن صدمه ای نزده است. نور آپارتمان می تواند در روز با پنجره ها و در شب با لوستر ها تامین شود. آینه ها را برای ایجاد تفاوت به درون خانه ها بیاورید. در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه ما باشید تا کمی به موضوع طراحی دکوراسیون سنتی بپردازیم و در چیدمان خانه ای به این سبک به یاری شما بیاییم. برای پاسخ به این سوال باید به سفرهای پادشاهان قاجار به اروپا اشاره کنیم و رفته رفته این سبک در دکوراسیون خانه ایرانی جا گرفته است. در ادامه به تاثیر چند رنگ در دکوراسیون داخلی میپردازیم.

مبلمانهای آنتیک و اکسسوریهای عجیب و غریب از ویژگیهای این سبک است. اکسسوریهای سرامیک یکی از بهترین انتخابها برای سبک کلاسیک است. با این حال در این طراحی حرف اول را در سادگی می زند و از سادگی در این سبک استفاده می شود. فرقی نمی کند در چه منطقه از نظر آب و هوا باشید، در هر حال شیشه در طراحی ساختمان مسکونی نقش دارد. جالب است بدانید که همین رنگها در این سبک باید مات باشند. مبلمان چوبی سنتی و فرشهایی از رنگهای تیره و طرحهای شلوغ دلیل مناسبی است که این سبک با دکور داخلی خانه سنتی اشتباه گرفته شود. به همین دلیل معمولا در صورت طراحی کتابخانه در فضای زیر پله، دیگر از تزئینات شلوغ و تجملاتی برای فضای راه پله ها استفاده نمی شود. وجود تابلوها با طرحهای شلوغ و استفاده از اکسسوریهای زرق و برق دار امضای این سبک است. در این سبک باید دیوارها سفید باشند و حتما از کفپوشهای چوبی استفاده کنید. برای این نوع سبک از شیشه، استیل و رنگ های سفید یا نقره ای استفاده نمایید. منزل دوبلکس در اشکال و مدل های مختلف کلاسیک و مدرن و بزرگ یا کوچک طراحی می شود و راه پله هم نقش مهمی در طراحی این مدل خانه ها دارد، زیرا تقسیم بندی و ارتباط میان دو طبقه منزل از طریق آن ایجاد می شود و از آنجا که این خانه ها از فضای بیشتری برخوردار هستند، پس چیدمان و دکوراسیون داخلی آنها هم راراحت تر است.