خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت 27 بهمن دیجی سنتر | gadgets361

به جز این موارد توجه به قیمت خرید موبایل شیائومی و زمان مناسب برای خرید هر مدل از اون هم اهمیت بالایی داره. با تعیین نیازهاتون می‌تونین در زمان خرید اینترنتی گوشی شیائومی، همه مؤلفه‌های لازم رو بررسی کنین و مدلی رو انتخاب کنین که بیشترین امکانات لازم رو به شما ارائه می‌ده. در بخش زیر به مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب و خرید گوشی شیائومی نگاهی مختصر می‌ندازیم. کمپانی شیائومی محصولاتش رو فقط کمی بیشتر از مواد اولیه ساخت گوشی‌ها یا محصولات قیمت‌گذاری می‌کنه. به این معنی که این کمپانی سود کمی رو برای فروش محصولاتش در نظر گرفته و به‌کارگیری این استراتژی باعث شده که تفاوت قیمت خیلی زیادی بین شیائومی با برندهای دیگه وجود داشته باشه.

  • سیاست این کمپانی بر این بوده که با کنترل قیمت تمام شده محصولات و کمک به کم شدن قیمت گوشی شیائومی ، از همان ابتدا گوشی‌ها را بدون هندزفری روانه بازار کند.
  • تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل شما اگر اخیراً یک گوشی هوشمند اندرویدی خریده اید و می خواهید تجربه موسیقی خود را افزایش دهید.
  • کمپانی شیائومی سعی دارد تا با قیمت مناسب و کیفیت عالی محبوبیت زیادی در بین مردم جهان پیدا کند.
  • علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج می‌شود.
  • همچنین مخفف ماموریت غیرممکن است، زیرا این برند بر موانع بسیاری غلبه کرده است که در نگاه اول غلبه بر آنها غیرممکن به نظر می رسید.
  • کمپانی شیائومی mi.com یکی از 5 برند برتر زمینه طراحی و تولید گوشی موبایل هوشمند، از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد.

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران در استفاده از گوشی‌های شیائومی، فریم ورک MIUI نصب شده روی سیستم عامل اندروید این گوشی‌ها است. تجربه‌ی کاربری نرم‌افزاری گوشی‌های شیائومی یا خیلی خوب یا خیلی افتضاح است. تمامی حقوق فروشگاه اینترنتی ایسل متعلق به شرکت آکام تجارت هوشمند می باشد. ایسل سعی کرده با توجه به شرایط بازار و دغدغه مردم از بابت هزینه، محصولات باکیفیت با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه به کاربرها عرضه کنه.

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro | حافظه 128 رم 8 گیگابایت ا Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128/8 GB

بیشتر چیپست های مورد استفاده در گوشی های شیائومیجدیدترین ساخته های شرکت های کوالکام و مدیاتک هستند. رابط کاربری گوشی‌های این شرکت یعنی miui جزو بهترین هاست و امکان شخصی سازی را به کاربران می دهد. مثلا به شما اجازه می دهد تا از فضای دوم استفاده کنید یعنی همزمان دو واتس اپ، دو فیس بوک و … روی گوشی داشته باشید، حرکات چند انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و … امکان مقایسه مشخصات فنی گوشی های موبایل در سایت کالاتیک برای شما عزیزان فراهم شده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

اکثر گوشی‌‌های شیائومی Mi 11 دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام هستند که پردازنده‌ی پرچمدار سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. البته تمامی این گوشی‌های خانواده‌ی Mi دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G هستند. محصولات معروفی که شیائومی تولید می کند شامل دستبندهای سلامت، لامپ های هوشمند، پهباد، پاوربانک و جاروبرقی رباتیک است. ضمنا باید کفش های ورزشی هوشمند و دوربین های امنیتی را هم به لیست محصولات شیائومی اضافه کنید. تولیدات شیائومی فقط به موارد گفته شده ختم نمی شود، می خواهیم از محصولاتی صحبت کنیم که شاید برایتان غیر قابل باور و خنده دار باشد.

کیفیت ساخت و طراحی

برای این کار می توانید از لیست مجله خبری موبایل و تکنولوژی گوشی ها در فروشگاه گوشی شاپ استفاده کنید. قبل از این که برای خرید گوشی شیائومی اقدام کنید، ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع محصولی هستید و چه پارامترهایی برای شما اهمیت دارد. برای مثال آیا تنها یک گوشی ساده برای برقراری تماس های تلفنی می خواهید و یا این که به دنبال یک گوشی همه چی تمام هستید. این شرکت علاوه بر گوشی های پایین رده یا اقتصادی، میان رده و پرچمدار گوشی هایی را با مشخصات پرچمدار اما هزینه کمتر عرضه میکند که محبوب ترین آن ها گوشی موبایل Xiaomi 11T pro و این سری فروش بالا و طرفداران زیادی را دارند.

http://ebtekarkhodro.ir