خرید گوشی سامسونگ قیمت روز گوشی‌ سامسونگ 27 بهمن فونر | gadgets361

در مجموع، می‌توان گفت که وقتی اپل ویژگی جدیدی را در گوشی‌های آیفون پیاده‌سازی می‌کند، خیلی طول نمی‌کشد که آن ویژگی را در گوشی سامسونگ ببینیم. این گوشی‌ها محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی در بسیاری از بازارها، از جمله ایالات متحده‌ی آمریکا و کشور خود ما ایران هستند. گوشی های شیائومی ردمی، گوشی های هواوی سری Y و Nova، گوشی‌های میان رده و پایین‌رده‌ی آنر و گوشی‌های نوکیا تنها رقبای باقی مانده سری گلکسی A در بازار ایران هستند.

Samsung Galaxy A13 5G 4/64GB mobile phone

در حال حاضر، وقتی صحبت از گوشی‌های اندرویدی باشد، گوشی سامسونگ را می‌توان پادشاه گوشی‌ها دانست. در سال ۱۹۸۸ اولین گوشی سامسونگ وارد بازار شد گوشی SH-100 همانند دیگر گوشی‌هایی بود که در دهه‌ی ۱۹۸۰، ظاهری زمخت با یک آنتن داشت. متاسفانه، این گوشی فروش خوبی نداشت و ساسونگ راه سختی را برای بازگشت به بازار و رقابت با برند موتورولا طی کرد. ما در اینجا هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی‌های سامسونگ بدانید، برای شما توضیح خواهیم داد. با خواندن این مطلب تا تصمیم‌گیری در رابطه با خرید گوشی سامسونگ برای شما راحت‌تر خواهد شد. برای فروش گوشی موبایل سامسونگ خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید.

  • سامسونگ اما در این گوشی از حسگر اثر‌انگشت زیر نمایشگر از نوع اپتیکال استفاده کرده که نسبت به مدل اولتراسونیک به‌کار‌رفته در اس ۲۱ سرعت و دقت کمتری دارد.
  • به همین دلیل، رئیس هیئت مدیره وقت سامسونگ برای جلوگیری از بدنام شدن این کمپانی در بازار موبایل، در سال 1995 دستور داد تمام گوشی های قدیمی موجود در بازار را جمع‌آوری و به کارخانه‌ای که در آن‌جا تولید شده بودند، منتقل کنند.
  • سامسونگ گوشی‌هایی را از سطح مبتدی تا سطح بالا تولید می‌کند، عمدتاً این شرکت گوشی‌های هوشمند خود را به سه دسته طبقه‌بندی کرده است که شامل صفحه کلید موبایل ، ارزان قیمت و پرچم‌دار است.
  • از سال 2010 تا به امروز به فاصله ی یک سال یکبار مدل جدید از سری S سامسونگ به بازار عرضه می شود که آخرین آن ها S10 plus است.
  • در مجموع، می‌توان گفت که وقتی اپل ویژگی جدیدی را در گوشی‌های آیفون پیاده‌سازی می‌کند، خیلی طول نمی‌کشد که آن ویژگی را در گوشی سامسونگ ببینیم.
  • با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید.

از آن‌جایی که بازار هدف این محصولات کاربران متمول و طرفداران آخرین فناوری‌های روز است، قیمت گوشی سامسونگ در سری‌های مذکور نسبتا بالا بوده و امکان خرید آن‌ها برای بسیاری از اقشار جامعه وجود ندارد. گلکسی A33 5G (بررسی دیجیاتو) مشخصات نسبتاً مشابهی با گلکسی A53 5G (بررسی دیجیاتو) دارد. این گوشی مانند همتای سامسونگی خود از چیپ ۵ نانومتری اکسینوس ١٢٨۰ قدرت می‌گیرد و عملکرد رضایت‌بخشی در اجرای بازی‌ها و کارهای سنگین دارد.

جدیدترین گوشی سامسونگ از نوع تاشو

در میان مجله خبری موبایل و تکنولوژی ها، سامسونگ نیز جرأت می کند تا در سال 2022 از پردازنده های خود استفاده کند. در حالی که ما هنوز منتظر واحدهای بررسی A33 و A53 هستیم، هنوز نمی توانیم در مورد عملکرد پردازنده های میان رده جدید سامسونگ بسیار صحبت کنید. در سال 2021، Samsung Z Fold3 و Samsung Z Flip3 امکانات بیشتری را ارائه کردند، که باریکتر و سبک تر از مدل های قبلی با دوام بیشتر در برابر آب، به علاوه سازگاری با قلم S طراحی شده بودند.

ویترین فروشگاه ها

گلکسی A23 یک گوشی جدید دیگر از سامسونگ است که با اندروید 12 و رابط کاربری OneUI 4.1 به دست مشتریان می‌رسد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 680 استفاده می‌کند که برای انجام کارهای نیمه‌سنگین کفایت می‌کند. دوربین اصلی ۴گانه این گوشی از یک دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد، اما باقی دوربین‌های آن هیچ حرفی برای گفتن ندارند. وزن گوشی ای ۵۲ ، ۱۸۹ گرم و جنس بدنه از نوع پلاستیک براق هست که جای انگشت روی دستگاه می ماند . دوربین دستگاه تشکیل شده از یک لنز واید ۶۴ مگاپیکسلی ، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با قابلیت عکاسی تا ۱۲۳ درجه ، یک لنز ۵ مگاپیکسل ماکرو برای عکاسی از فاصله نزدیک و یک لنز تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی . برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی a31 رم 4 و گوشی a31 رم 6 روی لینک مربوطه کلیک کنید .

http://ebtekarkhodro.ir