خرید پرفروش ترین پیراهن مردانه شیک + قیمت مناسب آی آر تن

پیراهن مردانه با همه تنوع‌های مختلفش، بدون شک از متنوع‌ترین لباس های موجود است. موضوع این است که با گزینه‌های بی‌پایان زیادی که وجود دارد، چه نوع پیراهن‌هایی باید برای کمد لباس‌هایتان تهیه کنید. پیراهن رسمی، کلاسیک یا مجلسی، یکی از رایج ترین لباس هایی که هر مرد در کمد لباس خود باید از آن داشته باشد.

معمولا آقایان پیراهن‌هایی را می‌پوشند که اندازه و فروشگاه زئوس سایز آن‌ها نیست. علت این مساله این است که بسیاری از این پیراهن‌ها به صورت صنعتی دوخته و آماده شده اند. پس لزوما سایز فرد خاصی در این مساله مطرح نیست و همه باید به دنبال پیراهن مناسب اندازه خودشان باشند. این مساله باعث می‌شود که کمتر پیراهنی از همه جهت مناسب و اندازه شما باشد. حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که دور یقه اندازه شما نباشد اما آستین‌ها کاملا فیت و اندازه باشد؛ یا اندازه دورکمر خوب باشد اما قد پیراهن کوتاه یا بلند باشد.

پیراهن مردانه یقه بالدار را با تاکسیدو (یک مدل کت وشلوار رسمی ) می پوشند این مدل پیراهن مردانه لوکس را فقط در مهمانی های رسمی بپوشید . جین ایران با تولید انواع پیراهن ها در پارچه های مختلف و کیفیت بسیار بالا همواره بهترین تولید کننده در این زمینه بوده است . پیراهن سایز بزرگ به پیراهن هایی اطلاق میشود که عرض سینه آن ها از ۵۰ سانتی متر به بالا باشند . همچنین قد پیراهن سایز بزرگ با افزایش سایز ، افزایش پیدا میکند.

این مدل پیراهن را می‌توان به راحتی با شلوار کتان یا جین ست کرد، علاوه بر این زیر کت تک هم ظاهری مناسب پیدا می‌کنند. انواعی از پیراهن های مردانه که بیشتر مناسب مجالس رسمی است، پیراهن آستین دار مردانه می باشد. معمولا پیراهن های آستین دار رسمی تر هستند و با تنوع بسیار زیادی در بازار وجود دارند. پیراهن های آستین دار در تنوع رنگ، برند و طرح‌های بسیار مختلفی به تولید می رسند. به طور کلی پیراهن هایی را انتخاب کنید که کیفیت مطلوب، مقاومت بالا، یقه مناسب، راحتی استاندارد و طرح و رنگ خوبی داشته باشد. زمانی که پیراهن پسرانه را انتخاب می کنید شرایط نگهداری آن را نیز در نظر بگیرید؛ چرا که برخی از پارچه ها قابلیت شستشو با لباسشویی و برخی از مواد شوینده را نخواهند داشت.

از طرفی پارچه های جین در گرم(ضخامت) های متفاوتی تولید می شوند که با توجه به هوای هر فصل مورد استفاده قرار میگیرند. عمر و کیفیت لباس ها هم مثل سایر محصولات تا حد زیادی تابع مواد اولیه ای است که در تولید آن ها به کار می رود، به همین علت در تولیدات این محصولات از پارچه و اکسسوری درجه یک استفاده شده است. پیراهن مردانه خاص ترین و پرفروش ترین لباس مردانه به شمار میرود. پیراهن مردانه از نظر جنس تنوع بسیار زیادی دارد و معمولا هر یک از آقایان بر اساس شرایط و مزایای پارچه های مختلف پیراهن هایی را با جنس های متفاوت انتخاب می کنند‌. پیراهن کنفی مردانه به عنوان یکی از پیراهن هایی است که با استقبال زیادی مواجه شد. این نوع پیراهن از الیاف طبیعی تولید می شود و انعطاف پذیری بالا، دوام زیاد و مقاومت بالا در برابر شستشو دارد.

  • این مدل پیراهن ها دکمه دار هستند و مدل های شیک آن ها امروزه به صورت پلیسه ای طراحی می شود.
  • طراحان و تولید کنندگان لباس با توجه به جنس و نوع پارچه، لباس مورد نظر خود را تولید می کنند.
  • پشت پیراهن‌های رسمی معمولا یک پیلی باکسی قرار دارد که دلیل قرار گیری آن به سال‌های بسیار دوری باز می‌گردد.
خرید پرفروش ترین پیراهن مردانه شیک + قیمت مناسب آی آر تن

می‌توان گفت همه گروه‌های سنی پیراهن غیر رسمی می‌پوشند، چرا که راحت‌تر‌ از تی شرت‌های آستین کوتاه هستند. این مدل پیراهن‌ها جزو بهترین انتخاب‌ها برای پوشش روزانه به خصوص در فصل گرما هستند. اگر برای خرید و گردش برنامه‌ریزی می‌کنید، این مدل می‌تواند برای شما مناسب باشد؛ به خصوص با زدن یک عینک آفتابی مردانه.