خرید آیفون خرید گوشی آیفون با بهترین قیمت قیمت روز آیفون | gadgets361

آیفون 13 مینی جزو معدود گوشی های موجود در بازار است که علیرغم بهره‌گیری از صفحه نمایشی کوچک (با توجه به استانداردهای امروزی)، به سخت‌افزاری پرقدرت مجهز است. بنابراین کاربرانی که به گوشی های کامپکت علاقه دارند و در عین حال نمی‌خواهند اسیر عملکرد ضعیف دستگاه‌های میان‌رده شوند، گزینه‌ای ایده‌آل به‌نام iPhone 13 Mini را پیش روی خود می‌بینند. در حال حاضر، اپل 5 نوع گوشی مختلف را طراحی و تولید می‌کند که هرکدام برای دسته‌ای از کاربران مناسب هستند. 4 مدل از این دستگاه‌ها تحت عنوان سری آیفون 13 به بازار عرضه می‌شوند و مدل دیگر، iPhone SE است که برخلاف پرچم داران اپل، برنامه‌ی زمانی خاصی برای ارائه‌ی هر نسل از آن وجود ندارد.

گوشی سونی

در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. تمام این موارد ذکر شده و موارد مشابه آن‌ها همگی نمایان گر قدرت بی نظیر برند آیفون در اذهان عمومی کاربران سراسر جهان است، موضوعی که سبب می شود بسیاری از کاربران، صرف نظر قیمت گوشی آیفون (که هیچ گاه ارزان نبوده است)، اقدام به خرید آن کنند. برند اپل در ایران هم طرفداران بسیار زیادی دارد که حتی جدیدترین گوشی اپل یعنی آیفون ۱۳ در کوتاه ترین زمان در بازار ایران موجود بود. البته این گوشی اپل در ایران،در دو مدل اکتیو و نات اکتیو عرضه میشود .

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Pro دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت (Not Active)

را به صورت دستی انجام دهید با این حال، همانند خیلی از گوشی‌های هوشمند، حالت دستی آن خیلی پیشرفته نیست. این گوشی آیفون اپل در چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، سبز و طلایی موجود است. گوشی‌های خانواده‌‌ی آیفون ۱۱ کمی قدیمی‌تر از آیفون‌هایی هستند که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم. گوشی آیفون ۱۱ پرو صفحه‌نمایشی روشن‌تر و دوربینی پیشرفته‌تر از سایر مدل‌های آیفون ۱۱ دارد که با سه لنز پشتی، امکان گرفتن عکس‌هایی شبه‌حرفه‌ای را برای شما فرآهم می‌آورد. در صورتی که بزرگ‌ترین و بهترین آیفون موجود در بازار را می‌خواهید و نیازمند کنترل حرفه‌ای روی دوربین این گوشی هستید، خرید آیفون 13 پرو مکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. فروشگاه 19کالا به عنوان یک مرجع موبایل به شما توصیه می‌کند که قبل از خرید به موارد گفته شده توجه کنید تا محصول را با قیمت واقعی آن خریداری کنید.

http://ebtekarkhodro.ir

به طور مثال اگر شما بخواهید یک گوشی رده بالا اندروید تهیه کنید حدودا قیمت پرداختی شما به نسبت یک گوشی آیفون با همان رده 30 تا 40 درصد کمتر است. البته هزینه‌ای که برای خرید آیفون می‌پردازید در مقایسه با کیفیت و امکانات آن کاملا منصفانه بوده و از این لحاظ آیفون با هیچ تلفن همراه هوشمندی قابل مقایسه نیست. شما می توانید با مقایسه بسته بندی و شماره سریال گوشی با مدل اصلی از اصل بودن و یا فیک بودن گوشی خود با خبر شوید.

  • گوشی آیفون دارای نسل‌های متعددی است که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خود را دارند.
  • از سوی دیگر، اپل با توجه به شناخت کاملی که از سخت‌افزار ساخت خود دارد، به‌راحتی می‌تواند تا چند سال برای گوشی های iPhone به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری ارائه کند.
  • نسل جدید حس‌گر اثر انگشت در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته‌است که به ادعای اپل سرعت و دقت بیشتری نسبت به نسل قبل دارد.
  • یکی از ویژگی‌هایی که دستگاه‌های هوشمند بتوانند بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند، باید حتما یک سیستم عامل پیشرفته داشته باشند.
بود که سه مجله خبری موبایل و تکنولوژی در پنجره پشتی خود جای داده بود و کیفیت خارق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می داد. اماآیفون X که برخی آن را آیفون 10 می نامند، با طراحی بدون حاشیه و قابلیت‌های جذابی مانند حسگرهای تشخیص چهره بار دیگر بازار عرصه فناوری اطلاعات را دچار تحول و دگرگونی کرد. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت. با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. بنابراین، یا باید از یک آداپتور یا یک جفت هدفون وایرلسی استفاده کنید. نسخه‌ی بزرگ‌تر آیفون ۸ دارای یک دوربین دو لنزی و یک باتری بزرگ است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 mini دو سیم کارت ظرفیت 4/256 گیگابایت(Active)