جی اس ام آخرین اخبار و اطلاعات دنیای تکنولوژی و موبایل | gadgets361

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت فیلیپس تلویزیون‌های OLED 2023 خود را معرفی کرده است. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری GeekPro G5000 گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای برای گیمرها است. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تائید شده است گوشی Meizu 20 از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد.

قابلیت مخفی در صفحه قفل گوشی های سامسونگ که از آن خبر ندارید

البته سوال بزرگ این است که چه فناوری جایگزین گوشی هوشمند خواهد شد؟ بیل گیتس اخیراً اعلام کرده است که خالکوبی‌های الکترونیکی فناوری نسل بعدی خواهند بود که جایگزین تلفن‌های هوشمند می‌شوند. خالکوبی‌های الکترونیکی ریزتراشه‌هایی هستند که روی پوست شما می‌چسبد تا اطلاعات شخصی مانند داده‌های پزشکی یا ورزش را نظارت و جمع آوری کند. در حال حاضر، مطالعات عمیقی روی خالکوبی‌های الکترونیکی با همکاری شرکت‌هایی مانند گوگل و Chaotic Moon در حال انجام است.

این شرکت یک نمونه جدید از اسکنر اثر انگشت فراصوت را در اختیار دارد که از یک لایه فیزوالکتریک برای تولید امواج اولتراسوند استفاده می‎کند. تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در بازار نا برابر مدام به فکر ایده های نو و البته فانتزی هستند. پرچمدار های سری 12 شیائومی در نزدیکی رونمایی در روزهای آینده شیائومی یک رونمایی بزرگ برای خانواده پرچمدار بعدی گوشی … در آینده میتوانیم شاهد آن باشیم که با استفاده از پنل‌های ال ای دی که در پشت گوشی تعبیه می‌شوند، کاربران می‌توانند رنگ گوشی خود را درست مثل عوض کردن پس زمینه تغییر دهند.

سال

عملکرد این چیپست به این صورت است که شدت جریان خروجی از پاوربانک را با شدت جریان ورودی گوشی شما یکسان میکند تا هیچ آسیبی به باتری گوشی شما وارد نشود. تبلت موردانتظار شیائومی پد ۶ احتمالاً با ظاهری شبیه گوشی‌های هوشمند سری شیائومی ۱۲ روانه‌ی بازار خواهد شد. نگاهی دقیق‎تر به روند کار و توسعه متخصصان ساخت تراشه همچون کوال‎کام می‎تواند به ما در حدس زدن وضعیت آینده فناوری دستگاه‎های موبایل کمک کند. خیلی از این قابلیت‎ها در حال حاضر درون تراشه‎های موجود در تلفن فعلی شما در حال اجرا هستند. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی iQOO Neo 7 شانزدهم فوریه وارد بازار هند می‌شود.

  • سامسونگ چند سالی می‌شود که بیشترین فروش را در بازار گوشی‌های هوشمند دارد و با عبور از اپل، سالانه صدها میلیون گوشی در سراسر جهان می‌فروشد.
  • در صورت اضافه شدن یک لایه ضد جذب اثر انگشت بر روی این پنل شیشه‌ای، عملکرد این قابلیت می‌تواند بسیار بهتر نیز شود.
  • اما این روزها این دستگاه‌ها دارای یک نمایشگر بزرگ و لمسی هستند و همچون دوربین‌های قدرتمند و حرفه‌ای می‌توانند تصاویر و ویدیوهای با کیفیتی را به ثبت برسانند.
  • با خرید اشتراک نرم‌افزار سیبچه، امکان نصب و استفاده بدون دغدغه تمامی اپلیکیشن‌های فارسی را در گوشی موبایل خود خواهید داشت.

به عبارتی دیگر این مجله خبری موبایل و تکنولوژی‌ها تمامی قابلیت‌های گوشی‌های امروزی و عینک‌های هوشمند آینده را دارند اما در قیاس با آ‌ن‌ها دسترسی راحت‌تری دارند. با توجه به اینکه این تراشه درون مغز انسان قرار می‌گیرد، همیشه در دسترس خواهد بود و دیگر نیازی نیست که کاربران در مواقع نیاز به دنبال آن بگردند. همچنین با توجه به این قابلیت، امکان سرقت و یا گم شدن این تراشه‌ها وجود نخواهد داشت که یک امتیاز مهم در قیاس با دستگاه‌های کنونی یا عینک‌های هوشمند خواهد بود. در حال حاضر کمپانی‌های مختلفی مشغول کار بر روی ایده عینک‌های هوشمند هستند. علاوه بر گوگل که این روزها مشغول ساخت نسخه جدیدی از عینک‌های Google Glass است؛ اینتل نیز در سال جاری میلادی چند محصول جدید در این حوزه معرفی کرده است. متاسفانه اخیراً اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد اینتل قصد دارد به دلایلی کار بر روی این محصولات را متوقف کند.

http://ebtekarkhodro.ir