بهترین لپ تاپ زیر 30 میلیون برای خرید سال 1400

هر چند هدف اصلی از استفاده این پردازنده قدرتمند و کارت گرافیک میان نسلی، اجرای بازی‌ها به صورت 1080p بوده اما، از این ترکیب جذاب برای انجام تمامی کارهایی که نیاز به پردازش سریع و حجیم اطلاعات پیدا کردن اینجا دارند، بهره برد. از دیگر مواردی که سبب تبدیل این محصول به یک گزینه جذاب شده، تاچ پد بزرگ و دقیق آن است که امکان اجرای فرامین کاربر را در کسری از ثانیه فراهم آورده‌است. شرکت هیولت-پاکارد یا به اختصار HP یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لپ تاپ و سایر محصولات دیجیتال است و درست از سال 1939 که به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، تقریبا در تمامی زمینه‌های کاری خود، موفق و سربلند بود. لپ تاپ‌های این شرکت طیف وسیعی از قیمت و تنوع و امکانات را دارند و تقریبا می‌توانند تمامی نیازها اعم از گیمینگ، نیازهای روزمره و حتی کارهای صنعتی را بسته به نوع پاسخگو باشند. در ادامه این بخش درباره چهار مدل از لپ تاپ‌های ارزان قیمت و کاربردی را معرفی می‌کنیم.

  • پردازنده های این نوع لپ تاپ باید از نوع 4 و 6 و 8 هسته ای و همچنین دارای فناوری هسته مجازی یا تردینگ باشند.
  • درواقع می‌توان سری ProBook 455 را جایگزین مدل‌های ProBook 450 دانست که با سخت افزاری نیمه حرفه‌ای‌تر اما با قیمتی کمتر برای دانش آموزان و دانشجویان قابل دسترس باشد.
  • لپ تاپ Legion 5 از نظر بصری طراحی شیک و زیبا دارد و با ظاهری معمولی ارائه‌شده است، اما از سخت‌افزاری تقریباً قدرتمند بهره می‌برد.
  • در حالی که عملکرد CPU را کمی تحت تاثیر قرار می‌دهد، با وجود GPU اختصاصی، می‌تواند تا 12 ساعت زمان آماده به کار را روی لپ تاپ ارائه دهد.
  • با توجه به بودجه تون و مشخصات این لپ تاپ، بله میتونه یک گزینه مناسب برای گیم باشه.
این لپ تاپ از همه نظر برای کاربران مناسب است و می تواند نیاز های آنها را برطرف کند. از جمله قابلیت های این لپ تاپ می توان به صفحه نمایشی لمسی ، وزن کم ، سخت افزار قوی و شکل ظاهری زیبا اشاره داشت. تمامی مدل‌های معرفی شده در بازه‌های قیمتی مختلف آورده شدند تا شما بتوانید با هر بودجه‌ای مدل مناسب خود را انتخاب کنید. با توجه به اولویت‌های خود برای خرید لپ تاپ اگر اقدام به خرید هر یک از لپ تاپ‌های این مقاله کنید، هنگام بازی راضی خواهید بود. در انتها برای بیان سوالات و پیشنهادات خود در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. سومین انتخاب در این بازه قیمتی نیز لپ تاپی است که شرکت ایسوس ادعا می کند کوچکترین لپ تاپ دنیا و مجهز به پردازنده RTX2060 می باشد.

معرفی انواع و بهترین نرم افزار های حسابداری موجود در بازار در سال 1400

بهترین لپ تاپ زیر 30 میلیون برای خرید سال 1400

رزولوشن صفحه نمایش در حد ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و با قابلیت مات، یقینا اکثر بازی‌ها می‌توانند رخ مناسبی هنگام نمایش در این لپ تاپ داشته باشند. پردازنده این لپ تاپ هم از سری Core i5 است و با فرکانس ۲.۷ گیگاهرتزی می‌توانید از آن استفاده کنید. حافظه کش پردازنده هم در حد ۸ مگابایت است و با حافظه رم ۲۰ گیگابایتی می‌تواند ترکیب خوبی را برای تامین سرعت عملکردی لپ تاپ ایجاد کند.

لپ تاپ سرفیس پرو 8 مایکروسافت

هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ یکی از بخش های کارت گرافیک ، برای اجرای بهتر بازی یا گیم میباشد. بیشتر لپ تاپ ها از پرازنده ی گرافیکی یکپارچه با CPU استفاده میکنند. به هیچ وج سراغ این نوع لپ تاپ های نروید چرا که تنها میتوانید بازی های قدیمی با کیفیت پایین اجرا کنید و جزو لپ تاپ های گیمینگ محسوب نمی شوند. هر چند که در رده قیمتی ۲۵ میلیون تومان، انتخاب زیادی برای خرید لپ‌تاپ گیمینگ ندارید، اما وقتی بودجه شما بین ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان باشد، حق انتخاب بیشتری خواهید داشت. با این بودجه می‌توانید لپتاپی بخرید که بازی‌های بیشتری را با تنظیمات گرافیکی بالاتر اجرا می‌کند. حداقل مبلغی که در حال حاضر باید برای خرید لپتاپ گیمینگ هزینه کنید، ۲۵ میلیون تومان است.

در مقاله لپ تاپ مناسب مهندسی برق با کاربرد اتوکد و دیگر نرم افزارهای این رشته آشنا شدیم که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست. اجرای روان و بی مکث نرم افزار به سخت افزار نسبتا قدرتمند نیاز دارد که می‌توانیم آن را در بازه قیمت ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان خریداری کنیم. لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل ProBook 455 G7 – BZ هم یکی از بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان همین سری است که اگر به دنبال لپ تاپی برای امور روزمره و غیرحرفه‌ای هستید می‌توانید روی آن حساب کنید. درواقع می‌توان سری ProBook 455 را جایگزین مدل‌های ProBook 450 دانست که با سخت افزاری نیمه حرفه‌ای‌تر اما با قیمتی کمتر برای دانش آموزان و دانشجویان قابل دسترس باشد.

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ عالی هستید، پس خوش شانس هستید زیرا گزینه‌های بسیار متنوعی در حال حاضر در محدوده‌های قیمتی مختلف موجود است. با این حال، اگر یک گزینه بسیار قابل اعتماد و قدرتمند می‌خواهید، باید حداقل 30 میلیون تومان برای لپ تاپ جدید خود هزینه کنید. می‌توانید بسیاری از ویژگی‌های عالی را در لپ‌تاپ‌هایی پیدا کنید که زیر محدوده قیمتی ۳۰ میلیون تومان قرار دارند. برای مثال یکی به دنبال صفحه نمایش بزرگ است و یکی به دنبال پردازنده گرافیکی قوی تر. باید بگوییم بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون بستگی به نیازهای یک فرد متفاوت است. بعد از پردازنده به سراغ نمایشگر می‌رویم، نمایشگر رابط بین شما و دستگاه است اگر نمایشگر انتظارات مورد نیاز شما را برطرف نکند ممکن است نتوانید با لپ تاپ خود ارتباط خوبی برقرار کنید.

است و در نتیجه در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها عملکردی بسیار سریع خواهد داشت. در کنار تمام این قابلیت‌ها، این لپ تاپ از یک طراحی جذاب و سیستم نورپردازی چشم‌نوازی نیز بهره‌مند است. مجهز است و از این رو کاربر می‌تواند نرم افزارهای خود را با سرعت بسیار بالایی اجرا نماید. در کنار تمام این مشخصات، طراحی یکدست و زیبای این لپ تاپ نیز می‌تواند یکی از فاکتورهای مهم برای خرید آن باشد.

سری Legion از برند لنوو، مدت‌ها است که نامی آشنا در عرصه لپ تاپ می‌باشد. لپ تاپ Legion 5 از نظر بصری طراحی شیک و زیبا دارد و با ظاهری معمولی ارائه‌شده است، اما از سخت‌افزاری تقریباً قدرتمند بهره می‌برد. این لپ تاپ از یک نمایشگر 15.6 اینچی با نرخ نوسازی 240 هرتز و رزولوشن 2K (2560 x 1440 پیکسل) بهره می‌برد. در نتیجه می‌توان گفت لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G15 GA503RS – AA برای بازی‌های شوتر اول شخص و بازی‌های eSports هم گزینه‌ای عالی است.

لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire A315-51G-F348 بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان