اما قیمت گوشی های سامسونگ چقدر است؟

در حال حاضر مثلا دو گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو و گلکسی A52 رقبای بسیار سرسخت یکدیگر هستند. قیمت گوشی موبایل سامسونگ در مقایسه با رقبا در نگاه اول ممکن است کمی غیر منطقی بهنظر برسد، اما به کیفیت ساخت و آپدیتهای نرمافزاری منظم در کنار پشتیبانی مناسب آن که نگاه کنیم، قطعا متوجه ارزشگذاری گوشیهای موبایل سامسونگ نسبت به رقبای آن خواهیم شد. اگر بخوام عکس سنسور اصلی رو توی حالت عادی با رقبا مقایسه کنم از S21 FE یه مقدار خیلی کم بهتره اما همچنان رقابشون پایاپایه.

موبایل شیائومی

در این ویدیو از زوایای مختلف این گوشی شیائومی را مورد بررسی قرار میدهیم تا ببینیم آیا در بین رقبا ارزش خرید بالایی دارد یا نه. توی این لنز هم رقابت شیائومی 12X به نسبت رقبا پایاپایه. اجرای بازیها در شیائومی 12S بسیار روان و عالی است و زمان بارگذاری آن نیز بسیار سریع است. در غیر این صورت، طراحی نسبتاً ساده است. اگر سامسونگ قصد حذف دکمههای فیزیکی را دارد، حتماً به این موارد فکر کرده و ممکن است راهحلهایی نیز برای آنها پیدا کرده باشد. بنابراین، ممکن است در سری گلکسی اس ۲۵ شاهد چنین تغییر بزرگی باشیم که البته مطمئناً چالشهای زیادی را پیش روی سامسونگ قرار خواهد داد. توی بخش طراحی همون چیزیه که همیشه از شیائومی توقع داریم. این باعث می شود در تعمیر گوشی های شیائومی به مشکل بخورید. تراشه و عملکرد پردازندهها: باید در نظر داشت که وظیفهی اجرای بازیها به عهدهی تراشه است و درواقع کاربر میتواند با استفاده از ویژگی اسکرین میرورینگ، بازی روی صفحهنمایش بزرگتر با کیفیت بالاتری تجربه کند.

موبایل سامسونگ میتوان اینطور گفت که شاید با توجه پتانسیل بالای مودم مورد استفاده در این تراشه، تنها محدودیت در دسترسی به سرعت بالاتر، زیرساخت شبکه داخلی ارتباطات کشور باشد. سیستم عامل اندروید 9 ( Android 9 Pie ) از ابتدا روی این گوشی نصب است و کمپانی سامسونگ، رابط کاربری One UI را نیز در کنار آن قرار داده که ظاهر و جلوههای زیبا و کاربرپسندی را برای آن ایجاد کرده است. گلکسی A12 از آخرین نسخه پوسته اختصاصی سامسونگ با نام One UI 2.5 استفاده می کند که اندروید 10 را اجرا می کند. این گوشی دارای یک نمایشگر 6.3 اینچی IPS LCD است که بیشتر صفحه نمایش را در بر میگیرد. نسبت صفحه نمایش به بدنه 93.1 درصد می باشد و در واقع بهترین صفحه نمایشی است که در گوشی هوشمند می توانید پیدا کنید. در حالت کلی این را در نظر بگیرید که از نظر تئوری و توان پردازشی با پردازندهای جذاب روبرو هستیم که با وجود گذشت نزدیک به یک سال از رونمایی از آن، همچنان بسیار قدرتمند بوده و حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

در غیر این صورت، طراحی نسبتاً ساده است.

هر دو شرکت سامسونگ و شیائومی نیز تلاش میکنند تا نظر گیمرها را به خرید محصولاتشان جلب کنند. 10. آیا گوشیهای سامسونگ و شیائومی از زبان فارسی پشتیبانی میکنند؟ سال ۲۰۲۱ از طرفی بسیار سرنوشت ساز است و اگر شرکت کرهای نتواند چندان موفق عمل کند و مشکل کمبود قطعات خود را جبران کند شاید برای چندین سال رقابت را در زمینه فروش به شرکت رقیب یعنی شیائومی واگذار کند و به این ترتیب شیائومی بتواند جایگاه کنونی خود در صدر جدول فروش را برای چندین سال در اختیار داشته باشد.

همچنین Redmi Note 10 Pro را در حال حاضر، به عنوان یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه ای که می توانید خریداری کنید، در نظر داشته باشید. سری M در حال حاضر محصولات زیادی را در خود جای نداده است و زمان زیادی از معرفی اولین عضو این خانواده نمیگذرد. خیر. شیائومی محدودیتی در استفاده از محصولات خود قرار نداده و کاربران میتوانند با گوشی هوشمند برندهای دیگر نیز از امکانات دستبند سلامت شیائومی برخوردار شوند. 6. دستبند سلامت شیائومی دارم، حتما باید گوشی هوشمند شیائومی بخرم؟ اگر هم خیلی به موارد فوق اهمیت میدهید و نگران دسترسی به گوشی خود هستید بهتر است راهکار شناسایی چهره برای صفحهگشایی را در آن غیرفعال کنید. سامسونگ با تلفنهای هوشمند تاشو خود گام مهمی برداشت، اما اگر به دنبال شکست شیائومی در بازارهای سراسر آسیا و اروپاست باید تلفنهای هوشمند میان رده خود را نیز بهبود بخشد. توی بخش فیلمبرداریT چیزی که باید راجع به فیلم برداری xiaomi 12x بدونید اینه که 8K با فریم ریت 24 رو داره اما خیلی نمیشه از اون استفاده کرد.

از S21 FE قطعا بهتره و متریال و کیفیت ساخت بدنه بهتری داره. توی بخش شارژ شدن اما یه آداپتور 67 واتی توی باکسش هست که از S21 FE با آداپتور 25 واتی که حتی توی جعبه ی اون هم نیست خیلی بهتره. از نظر کیفیت رنگ و نور فوق العاده خوبه و واقعا با یه نمایشگر خیلی خوش کیفیت طرف هستید که نقص جدی واقعا نمیشه به جز خمیده (Curve) بودنه بهش گرفت که اون بخش امنیت کاره وگرنه یه نمایشگر می بینید که میتونه با S21 FE رقابت کنه و هم میتونه با 11T Pro رقابت کنه.

این سری در سال 2019 معرفی شده و آخرین مدلهای آن که در سال 2021 عرضه شده اند شامل Galaxy M62 و Galaxy M52 است . دوربین 64 مگاپیکسلی در سامسونگ مدل Galaxy M52 5G با وجود نداشتن حسگر عمق، تصاویر بوکه را به خوبی ثبت میکند و بهترین عملکرد را در نوع خود ارائه میدهد. پاسخ: در خرید هر نوع محصولی میزان بودجهی خریدار حرف اول را می زند. صفحه نمایش گوشی میان رده شیائومی تمام صفحه نبوده و واتر ناچ کوچکی در قسمت بالای خود دارد که دوربین سلفی در زیر آن تعبیه شده است. باید دید که این شرکت کرهای با حذف کردن دکمههای فیزیکی چگونه قصد دارد عملکرد کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور را به گوشیهای خود اضافه کند. پردازنده Adreno از Variable Rate Shading پشتیبانی میکند، که میتواند عملکرد را با حداقل افت کیفیت افزایش دهد.

سرعت گوشی برای نصب و بالا آوردن نرم افزارهای معمولی خوب است؛ اما هنوز نرم افزار سنگین یا بازی روی آن نصب نکردهام و اطلاعی از سرعتش برای این نرمافزارها ندارم. خرید گوشی سامسونگ از تکنولایف بسیار ساده است و کافیست چند کلیک کنید. یکی از جدیدترین محصولات پوکو گوشی پوکو اف ۳ است که تراشهای بسیار قوی دارد و نمایشگر آن هم امولد بوده و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی میکند. خوشبختانه خشاب سیمکارت درگاه جداگانه ای برای حافظه جانبی دارد و نیازی برای استفاده از درگاه های سیمکارت بصورت اشتراکی برای حافظه جانبی ندارد. البته با توجه به شهرت و محبوبیت بسیار محصولات این شرکت، شرکتهای ثالث بسیاری نیز به تولید قاب، محافظ و سایر لوازم جانبی برای دستگاههای سامسونگ میپردازند. به طور کلی گوشیهای ردمی نوت و همچنین پوکو ارزش خرید بالاتری دارند و در نهایت شما باید تصمیم بگیرید که کدام برند گوشیهای مناسبتری با توجه به نیازهای شما تولید میکند.

گوشی سامسونگ سری اس

کلا رقابت توی عکاسی لنز اصلی توی حالت عادی بین این سه تا گوشی خیلی پایاپایه. در بالا نمودار شارژ این گوشی مشخص فونر سایت خرید گوشی سامسونگ شده است. همینطور اگر بخواهیم آن را با گوشی OnePlus Nord N200 5G نیز در یک نگاه مقایسه کنیم از لحاظ باطری، ظرفیت باطری هر دو گوشی برابر 5000 میلی آمپر هست. سامسونگ با استفاده از این گوشی، توانسته است که بسیاری از مشکلات سری اول آن را برطرف کرده و یک گوشی هوشمند ابتکاری و قابل اعتماد را روانه بازار کند. بله. زبان فارسی یکی از زبانهایی است که محصولات هر دو شرکت سامسونگ و شیائومی قادر به پشتیبانی از آن هستند.

لوازم جانبی گوشی