اصول طراحی سفره خانه فضای باز با آلاچیق ؛ حس خوب صمیمیت با معماری ایرانی

نوستالژی هایی از رستوران نایب صد ساله تا مسلم بازار (با ته چین های هیجان انگیزش) تا لوشاتو فرانسوی پایتخت. از این رو بهتر است قبل از هر چیزی با یک طراح داخلی با تجربه مشورت کنید. بعد از وارد شدن به یکی از شعب این رستوران، می توانید سفارش خود را با استفاده از دستگاه های نوبت دهی و منوی هوشمند فریکادل، انتخاب کنید. در میان این غذاها، سیب زمینی مخصوص با سس چدار بهترین انتخاب ممکن است. انواع سس قرمز و سفید نیز در این اغذیه به صورت رایگان عرضه می شود. به همین خاطر است برای عاشقان غذاهای فست فودی، پیدا کردن «بهترین سیب زمینی سرخ کرده تهران» یک کار ضروری است.

رستوران تهران بین، یک رستوران لوکس و مجلل واقع در پنت هاوس برج عرفان در سعادتآباد است که با محیطی بسیار زیبا و لاک چری، میتواند گزینهای مناسب، برای ساختن یک روز رؤیایی برای شما باشد. هنگام ورود به وکیل التجار، فضای بزرگ حیاط با ارسی های دورتادور آن منظره زیبایی را پیش چشمتان رقم می زند. معمولا در دکوراسیون رستوران ایرانی به فرهنگ و آداب رسوم و مصالح، هنر و معماری کشور توجه ویژه ای شده است. این رستوران مدرن اتریشی با معماری عجیبی که داره یکی از معروفترین دکوراسیون رستوران لوکس به حساب میاد. یکی از سبکهایی که بسیار برای طراحی داخلی رستوران ایرانی استفاده میشود، طراحی فضای این رستورانها با الهام گرفتن از قصرهای سلطنتی است. موقعیت جغرافیایی رستوران نیز در تعیین دکوراسیون آن تأثیر دارد. شما می توانید میزان نور دهی محل را بر اساس فضایی که در نظر گرفته اید، تعیین کنید. پس از مطرح کردن این پرسش ها باید به این فاکتور توجه کنیم که نوع غذای سروی رستوران چیست و محل رستوران ما کجا است(در بالا یا پایین شهر) نوع غذایی که سرو می شود یک نقش اساسی در طراحی دکوراسیون آن رستوران دارد.مثلا تم طراحی رستوران با غذا های سنتی باید متفاوت از یک فست فود ایتالیایی باشد و سبک کلی رستوران را از ظاهر یک رستوان یا فست فود بتوان کاملا تشخیص داد و از هماهنگی لذت برد.

شما به راحتی می توانید در محیط گرم خانه یا محل کار خود بنشینید و با چند کلیک از بهترین سیب سوخاری پایتخت لذت ببرید. طراحان دکوراسیون داخلی تمام تلاش خودشان را کرده اند که ایده هایشان را با توجه به ریزترین نکات در این رستوران ها پیاده سازی کنند . رستوران هایی که در این مقاله قصد معرفی به شما داریم , همگی دارای دکوراسیون خاص و ایده گرایانه می باشند . یکی از بنیادی ترین ویژگی هایی که رستوران دارد ارائه دادن یک غذای خوشمزه می باشد. رستوران سنتی درویش از دو قسمت مسقف و فضای باز تشکیل شده و بخش مربوط به غذاهای آن نیز در کنار سرو انواع مختلفی از چای ها و همچنین چاق کردن قلیان های بی نظیر از جمله ویژگی های بارزی است که با حضور در مکان این مجموعه پذیرایی که یکی از معروف ترین رستوران های سنتی تهران هست، می توانید از آن برخوردار شوید. یک طراح حرفه ای استخدام کنید اما به آن ها ایده ذهنی خودتان را نیز بدهید طوری که خلاقیت شما و حرفه آن ها با هم به یک طراحی بدیع و منحصربه فرد بیانجامد. اینجا انواع و اقسام چیزکیکها را هم دارد. در رستوران سنتی حوض خونه انواع غذاهای سنتی از دیزی تا کبابهای چرب و خوشمزه سرو میشوند.

گاهی تلفیق دو سبک مدرن و کلاسیک میتواند ایدههای جدیدی را خلق کند و برای مشتریان نیز جذاب باشد. از دیگر عوامل تاثیر گذار در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی و طراحی رستوران مدرن به منظور خلق محیطی دنج و آرامش بخش همچون یک رستوران برای صرف یک وعده غذایی در طول روز هستند. شما به وسیله نور و رنگ ها و در ترکیب با رایحه ی لذت بخش غذاها می توانید احساسات متفاوتی را برای آنان خلق نمایید. ولی بهتر است بدانید میتوان تنها با ایجاد تغییراتی جزئی و سریع تجربهای بهتر را برای مشتریان خود رقم زد، به طوری که تا مدتها در ذهن آنان باقی بماند. هر یک از ما، برای گذراندن ساعاتی خوش، در کنار عزیزانمان، ممکن است، برنامههای متفاوتی داشته باشیم، اما حقیقت این است که رفتن به رستوران، به همراه آنان که دوستشان داریم، میتواند یکی از لذت بخشترین، خاطرههای زندگیمان را رقم بزند.

اگر قصد دارید قلیان بکشید، میتوانید به این بخش مراجعه کنید. احتمالا اگر شب به کافه بروید، چند دقیقهای برای خالی شدن جا معطل میشوید. اهمیت انتخاب رنگهای مناسب در دکوراسیون رستوران برای ایجاد و تاثیر روانشناختی که بر روی ذهن مهمانان شما خواهد داشت را فراموش نکنید. نرده: برای پخشهای ورودی و پلهها نردههایی مناسب با سبک دکوراسیون داخلی رستوران شیکی که در نمونه سه بعدی پیش فرض میبینید انتخاب کنید. برای نورپردازی چراغهای آویز با قابهای مشکی بر روی هر میز دیده شد که با سیم ها و زنجیرهای بلند از روی الوارهای چوبی سقف آویزان میشد. برگرلند یک فست فود زنجیره ای ایرانی است که اولین بار در اندرزگو یکی از بهترین مکان های شمال تهران در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد. از آن زمان تاکنون ۲ شعبه دیگر در شرق و غرب تهران افتتاح کرده است. اما زیباییهای اين رستوران، به همینجا ختم نمیشود، برای آن دسته از عزيزانی هم كه چشم انداز رستوران و کافهای كه به آن میروند، برايشان، مهم است نيز، نويد اين را میدهیم كه شرق و غرب و شمال و جنوب تهران، از داخل رستوران و كافه، قابلمشاهده است و به جرئت میتوان گفت، شما از ديدن اين مناظر، لذت خواهيد برد.

کباب های این رستوران معروف بوده و سایر غذاهای آن نیز از کیفیت نسبتا بالایی برخوردارند. وقتی منوی غذای این رستوران را باز می کنیم با انواع و اقسام غذاهای فست فودی مانند پیتزا آمریکا، ساندویچ، برگر و پیش غذا روبرو می شویم. فضایی که با نور طبیعی روشن می شود، حال و هوایی گرم به محیط می بخشد. این رستوران معدن انواع و اقسام مرغ های سوخاری است، به قدری در منطقه اندرزگو معروف است که روزانه خیل عظیمی از مردم را به خود می بیند. بنابراین ، ایرانیان در ناخودآگاه خود خاطره ای از گذشته دارند که تمایل آنها را برای استفاده از فضاهای آرام و آرام مانند فضاهای قدیمی افزایش می دهد. اگر از جاهای نوسالژی و قدیمی خوشتان میآید، کافه رستوران ری را انتخاب مناسبی برای شما است. از دیگر اصول طراحی رستوران سنتی این است که در رستورانهای سنتی بیشتر از چوب استفاده کیشود و به همین منظور باید میز و صندلیها و نیمکتها از جنس چوب باشند. این مطلب در حقیقت راهنمای طراحی دکوراسیون رستوران است و به معرفی ایده های طراحی دکوراسیون رستوران می پردازد ، چرا که طراحی داخلی یک رستوران برای مراجعه کنندگان می تواند بسیار جذاب باشد و همچنین این موضوع بر روی جذب مشتری تاثیر مستقیم دارد ، به همین دلیل امروزه بیشتر اماکن عمومی دارای طراحی و ظاهر خوب و جذاب هستند تا بتوانند هر چه بیشتر به جلب نظر مشتری بپردازند.

هر قسمت از این رستوران، با مبلمانی خاص و زيبا، لوسترهايی جذاب و متفاوت، به همراه طراحی داخلی شکیل، نشان از ارزش و احترامی است كه به سلیقهی شما ميهمانان ارجمند، دادهشده، تا بنا به سفارش و سلیقهی خود، بتوانيد، آن را انتخاب كنيد. شما تهرانی های عزیز می توانید برای سپری کردن زیباترین لحظات عمرتان، خصوصا در تعطیلات آخر هفته به همراه دوستان و اعضای خانواده سری به رستوران SPU بزنید و با منوی کاملا حرفه ای این مجموعه در خصوص انواع و اقسام غذاهای ایرانی و بویژه کباب های مختلف مواجه شوید. تعداد کارمندان خود را با توجه به مساحت محوطه باز رستوران خود در نظر بگیرید. کفپوش هایی که صیقل داده شده می باشند تجمل سالن را چندین برابر می نمایند و بیشتر صندلی و میز هایی که برای سالن مورد استفاده قرار می گیرد باید بهترین کیفیت را داشته باشند و همچنین با فاصله از هم چیده شده باشند.

بیشتر خاطرات ما توی کافهها ساخته میشوند. اما ما کار شما را راحت کرده ایم زیرا در این بررسی، بهترین سیب سوخاری پایتخت را معرفی می کنیم. اما ما اینجا ۱۰ تا از بهترین هایشان را اسم بردهایم. اینجا یک لیست ۱۰ تایی از شیک ترین کافه های تهران نوشتهایم تا برای این قرارهای مهم سراغشان بروید! گاهی برای قرارهای کاری کافه را انتخاب میکنیم و بعضی وقتها هم برای قرارهای عاشقانه! به طور کلی اتاق های خصوصی در کنار دیوار و پنجره ها ساخته شده اند، فضای مرکزی هم مانند سالن برای غذاخوری ساخته شده. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد و خاص رستوران خاتون، طراحی داخلی رستوران های آن است که احساس سبک ایرانی و مدرن را با هم ترکیب می کند. در کنار خاویار بلوگا، فیله مینیون و لابستر کاردینال با سس خامه نیز یکی گرانقیمتترین غذاهای منوی لوشاتو به حساب میآیند. طراحی رستوران مدرن یک موضوع پیچیده در طراحی رستوران در تبریز محسوب می شود که باید با شناخت بالایی نسبت به فضای شهری و جو اجتماعی حاکم بر تبریز انجام گیرد. بعضی وقتها بعضی از ایدهها در افراد گوناگون تنوع بالایی دارد.

کافه پرچک صبحها و شبها حسابی شلوغ دکوراسیون داخلی رستوران فست فود میشود. اگر نوشیدنی گرم سفارش میدهید، حتما چیزکیکهای کافه را هم امتحان کنید که حسابی باکیفیتاند. بنابراین شما به کمک یک کاغذ دیواری زیبا میتوانید هم به فضا جلوه خوبی بدهید و هم مشتریانتان را از نظر حس خوب فضا،راضی نگه دارید. امروزه رستوران ها محلی برای فقط غذا خوردن نیستند و خیلی از افراد لحظات خوش و خاطره انگیزی به صورت خانوادگی یا دونفره را در این محل تجربه می کنند و زیبایی و تاثیر گذاری این محیط بسیار امر مهم است. امروزه رستوران ها محلی برای فقط غذا خوردن نیستند و خیلی از افراد لحظات خوش و خاطره انگیزی به صورت خانوادگی یا دونفره را در این محل تجربه می کنند و زیبایی و تاثیر گذاری این محیط بسیار امر مهمیست. کافه های لاکچری تهران کم نیستند. کافه پرچک همانطور که از اسمش پیداست به پنیرهای متنوعاش معروف است. مسیر آخر نیز رفتن به مرکز شهر، سپس بلوار آتشگاه و سپس خیابان صمدیه اصفهان است. آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، نبش کوچه گل. توجه به بستهبندی، نوع وسیله نقلیه، صندوق مناسب برای حمل غذا و وجود جای پارک مناسب برای مشتریهای حضوری حائز اهمیت است. لازم به ذکر است، از آن جایی که رستوران شب نشین در منطقه شلوغ و پر تردد واقع شده مدیریت رستوران برای رفاه مراجعه کنندگان پارکینگ اختصاصی تعبیه کرده و مشتریان می توانند به راحتی اتومبیل خود را در پارکینگ رستوران پارک کرده و با خیال آسوده به رستوران بروند.

صاحبان رستورانها برای انتخاب نام اغلب از محل قرارگیری رستوران، غذای ویژه منو یا حتی نام یکی از اعضای خانواده الهام میگیرند. همچنین، یکی از مهمترین غذاهای این رستوران، سیب زمینی تنوری خوشمزه آن است که با پوست و به همراه یک سس خوشمزه سرو می شود. فقط کافی است در ذهن خود یک سیب زمینی سوخاری با پوشش ترد و بافت نرم را تصور کنید که به مقداری سس گوجه فرنگی فلفلی آغشته شده است، چه کسی می تواند در برابر وسوسه انگیزترین غذای فست فودی حال حاضر جهان مقاومت کند؟ سیب زمینی سرخ کرده برگر فکتوری بسیار ترد و خوشمزه است که بخش مهمی از طعم عالی آن مربوط به سس مخصوص قارچ است که آب از دهان هر کسی راه می اندازد. به طور کلی، برای افرادی که قصد راه اندازی یک رستوران یا فست فود را دارند، علاوه بر یک منوی عالی، زیبایی شناسی رستوران نیز باید مورد توجه قرار گیرد. منو نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در طراحی آن نهایت دقت را به خرج دهید. به شما پیشنهاد می کنیم که سیب زمینی سرخ کرده این رستوران را در بسته زیبا سفارش دهید. لوگو و تابلوی رستوران، از نام مرکبات الهام گرفته و به رنگ نارنجی طراحی شده.