اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی،آیفون،آی پد،گوشی سامسونگ،گوشی نوکیا،گوشی سونی،گوشی سونی اریکسون | gadgets361

مجله خبری موبایل و تکنولوژی‌های اندرویدی به تعدادی تنظیمات مجهز شده‌اند که به شما کمک می‌کنند تا تجربه بهتری از استفاده از گوشی‌های هوشمند داشته باشید. نسخه‌‌هاي آزمايشي سيستم عامل‌ها معمولا برخي رازهاي نهفته در شرکت‌ها را فاش مي‌کنند. برخي توسعه دهندگان با گشت و گذار در اين ورژن، نکته جديدي را کشف کرده‌اند. در صفحه تنظيمات Hey Siri، نام ايرپاد هم به چشم مي‌خورد که همين موضوع، امکان معرفي آن در تاريخي نزديکي را تأييد مي‌کند. به گزارش ديجي تايمز، پيش بيني که نسل دوم ايرپاد در نيمه اول سال 2019 معرفي و عرضه شود. اين محصول مطمئنا با کيسي که به قابليت شارژ بي‌سيم مجهز است، همراه خواهد بود که قابليت شارژ با ايرپاور را داراست.

  • سامسونگ چندي پيش گوشي Galaxy A8s را به عنوان اولين گوشي هوشمند مجهز به پنل نمايش Infinity-O معرفي کرد.
  • سامسونگ در این نسخه محدود و گران از S23 اولترا، از BMW M3 E30، اولین نسل خودروهای M3 این شرکت الهام گرفته است.
  • به عبارتی دیگر این تراشه‌ها تمامی قابلیت‌های گوشی‌های امروزی و عینک‌های هوشمند آینده را دارند اما در قیاس با آ‌ن‌ها دسترسی راحت‌تری دارند.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری شیائومی Buds 4 از ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال هوشمند، صدای فضایی ۳۶۰ درجه و حالت شفافیت بهره می‌برد. محققان دانشگاه میشیگان آمریکا نیز چندی پیش اولین نسل از مدارهای مجمتع بسط پذیر را معرفی کردند که می‌تواند در آینده نقش بردهای الکترونیکی موجود در این دستگاه‌ها را ایفا کند. این تیم تحقیقاتی اعلام کرده است که این بردها می‌توانند در آینده در مراحل تولید نمایشگرهای بسط پذیر و همچنین دیگر دستگا‌ه‌های پوشیدنی مورد استفاده قرار بگیرند. از طرف دیگر ، باید بیان کنیم که تقریباً همه سازندگان عمده گوشی های هوشمند سخت تلاش می کنند تا ویژگی های مفید جدیدی را به صنعت گوشی های هوشمند وارد کنند.

بررسی اسپیکر انکر Soundcore 3 ؛ وضوح صدا را تجربه کنید

این نمایشگر می‌توانست پس از این گستردگی به حالت اولیه و معمولی خود بازگردد و همچنان تصاویر را با وضوح مناسبی به نمایش در آورد. انتظار می‌رود فناوری بزرگ بعدی که در حوزه صفحات نمایش معرفی می‌شود، نمایشگرهای منعطف و تاشو باشد. چندی پیش یک کمپانی چینی اولین گوشی هوشمند تاشو با عنوان Royole FlexPai را به نمایش گذاشت و حالا شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و هواوی نیز از محصولات خود در این زمینه پرده‌برداری کرده‌اند. اگرچه تا زمان اینکه این فناوری در اختیار عموم کاربران قرار بگیرد فاصله زیادی داریم اما این روزها تعداد قابل توجهی از دانشمندان و تیم‌های تحقیقاتی مشغول توسعه آن هستند.

http://ebtekarkhodro.ir

چون از یک طرف جامعه قابلیت پذیرش تغییرات اساسی را ندارد و از جهت دیگر شرکت ها سود خود را فدا نخواهند کرد. بله nfc در ایران هم کاربردهای زیادی داره اما شاید خیلی‌ها با اون آشنایی نداشته باشن. کرمان موتور با همکاری مپنا، یک شاسی بلند برقی چینی به نام اسکال ول ET5 را در ایران تولید خواهند کرد. با وجودی که همین حالا هم هدفون‎هایی با امکانات صدای فراگیر در بازار موجود است، اما واقعیت این است که در حال حاضر چنین قابلیتی بیشتر جنبه تجاری دارد. با خرید اشتراک تصاویر ، وکتور و طرح های psd خارجی را بدون محدودیت روزانه دانلود کنید.

بررسی اسپیکر Anker Soundcore Select 2 ؛ یک بار شارژ، 20 ساعت پخش!

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 5.1 را برای تمام دستگاه‌های واجدشرایط در کمتر از یک‌ ماه منتشر می‌‌کند. بینگ جدید مایکروسافت به‌لطف بهره‌مندی از هوش مصنوعی و ابزار چت‌بات، اکنون خبرسازترین موتور جست‌و‌جوی دنیا است و برای گوگل رجزخوانی می‌کند. اوپو دو گوشی تاشدنی سری Find N2 را معرفی کرده است که یکی از آن‌ها رقیب گلکسی زد فولد محسوب می‌شود و دیگری گلکسی زد فلیپ را به رقابت دعوت می‌کند. با خرید اشتراک نرم‌افزار سیبچه، امکان نصب و استفاده بدون دغدغه تمامی اپلیکیشن‌های فارسی را در گوشی موبایل خود خواهید داشت. یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به ساخت دستگاه خودکار ارسال و تشخیص پیام اضطراری در دریا برای کشتی های در معرض خطر شدند.

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی در حال بررسی است/ ما فقط یکی از ۱۳ تصمیم‌گیرنده هستیم!