آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان انتخاب گزینه Flexibleپس از انتخاب رمز ارز شما باید آن را از حساب اصلی Main Account به Pool-X Account انتقال دهید. در این صفحه مقدار مورد نظر را به منظور استیک کردن در فیلد Amount وارد نموده و در انتها گزینه Confirm را بفشارید. رمز ارز مورد نظر خود را جستجو نمایید3.در صفحه واریز، آدرس رمز ارز شما نمایش داده خواهد شد.

  • فعالیت در بازار های مالی میتواند منجر به از دست رفتن بخش یا تمامی سرمایه شما گردد.
  • شیوه کار در بازپرداخت قرض، بسیار به روش قرض‌گرفتن شباهت دارد.
  • کاربران ساکن ایران می توانند بدون انجام مراحل تایید هویت به معامله بپردازند ولی از سقف میزان برداشت باید پیروی کنند که جدول آن در زیر آمده است.
  • گزینه Futures Pro را انتخاب کنیدپس از وارد شدن به پلتفرم فیوچرز پرو صفحه ای را همانند شکل زیر مشاهده می نمایید.
  • اما برای احتیاط بهتر است برای عضویت در این صرافی از آی پی ثابت استفاده کنید.
  • یکی از مشکلات اصلی صرافی کوکوین این است که رابط کاربری آن ساده نبوده و مدت زمانی طول می کشد تا کاربر با محیط آن آشنا شود.

صرافی #Kucoin امروز $FRA @Findora را لیست می کند.
Findora به کاربران این امکان را می دهد که حریم خصوصی خود را با استفاده از ابزارهایی مانند اثبات دانش صفر کنترل کنند و DApps برای DeFi بسازند. pic.twitter.com/msmXDJR3Sg

— Boorsa.org (@Boorsaorg) April 12, 2022

رمز ارز مورد نظر را برای انتقال انتخاب کنیددر این صفحه دقت کنید که جهت انتقال از Main Account به Trading Account باشد. در فیلد Amount مقدار مورد نظر جهت انتقال را وارد کنید و در انتها گزینه Confirm را بفشارید. سپس آدرس مورد نظر را در جایی که می خواهید ارز را از آن انتقال دهید، وارد کنید. و یا اینکه می توانید کد QR نمایش داده شده را اسکن نمایید.

📌رمزارز Hurricane NFT (NHCT) در تاریخ 11 آوریل (22 فروردین) در ساعت 14:30 به وقت تهران در صرافی KUCOIN لیست می‌شود‼@kasbdramd24 pic.twitter.com/IXYw7Gzsnq

— crypto News💎 اخبار کریپتو (@kasbdramd24) April 8, 2022

به همین منظور دو راه کلی برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال برای ایرانیان وجود دارد. از تب Markets، باید نام ارز دیجیتالی را که می‌خواهید معامله کنید، وارد کنید. برای معامله یک کوین، باید یکی از کوین های آن جفت را نگه دارید. برای تجارت BTC/ETH، برای مثال، به مقداری بیت کوین یا اتر نیاز دارید. پس از انتخاب یک جفت معاملاتی، به صفحه اصلی معاملات منتقل می شوید.

آموزش ویدئویی ثبت نام در صرافی کوکوین

ادعا می کند، پیشرفته ترین سطح امنیت را در میان صرافی های ارز دیجیتال جهان دارد و این مسئله را نقطه قوت مهمی برای خود، به حساب می آورد. محدودیت در روش های پرداخت؛ در حال حاضر، صرافی کوکوین، فقط از کارت های اعتباری و گوگل پِی، پشتیبانی می کند. کد ریفرال به عبارتی متشکل از چند کاراکتر اشاره دارد که کاربران می‌توانند با واردکردن آن در حین ثبت‌‌نام در صرافی، از تخفیف کارمزد معاملات بهره‌مند شوند. در صورتی که سرمایه لازم برای انجام معاملات در این بخش را نداشته باشید، می‌توانید با کلیک روی گزینه پیکان‌های دوسویه، سرمایه خود را از دیگر بخش‌های صرافی به بخش Trading منتقل کنید. با فعال‌سازی بخش Auto-Deposit Margin نیز می‌توانید به صرافی بگویید درصورت نزدیک‌شدن شما به لیکوئیدشدن، سرمایه موجود در صرافی را نیز در این معامله وارد کند تا به این ترتیب معامله شما باز بماند. شیوه کار در بازپرداخت قرض، بسیار به روش قرض‌گرفتن شباهت دارد.

ثبت نام

کاربران ایرانی به منظور استفاده از خدمات این صرافی، لازم است که در ابتدا در آن ثبت نام نمایند و سپس با ورود به حساب کاربری خود، از خدمات اختصاصی ارائه شده در صرافی کوکوین توضیح کامل صرافی کوکوین استفاده کنند. در این مقاله به بررسی صرافی کوکوین می پردازیم و آموزش ثبت نام در این صرافی و چگونگی کار کردن با بخش های مختلف آن را مورد بررسی قرار می دهیم. دانش و مهارت معامله‌گری یکی از مؤلفه‌هایی است که پیش از شروع فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال باید به آن دست یابید. در ادامه نحوه بازکردن موقعیت‌ها را در بخش مارجین اپلیکیشن صرافی کوکوین توضیح خواهیم داد. در این مقاله بصورت کامل به آموزش صرافی کوکوین که یک صرافی ارز دیجیتال بسیار معتبر با حجم معاملات بالا می باشد می پردازیم.