آموزش ثبت نام در کوینکس ثبت شرکت

آموزش ثبت نام در کوینکس ثبت شرکت

فقط دارایی‌های رمزنگاری شده را می‌توان از پلتفرم exchange کوکوین برداشت کرد. روش پرداخت برای اکثر مناطق و جفت‌های معاملاتی صرفاً ارز دیجیتال است. با این حال، برخی از خریدها در چند منطقه منتخب را می‌توان از طریق ویزا و مسترکارت هم انجام داد. سلام بله کوینکس از مدارک ایرانی مثل گواهینامه یا پاسپورت و کارت ملی هم پشتیبانی میکنه و میتونید حسابتون رو برگردونید. 12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم. روی قسمت سمت راست کلیک کنید تا یک کد منحصربه‌فرد در صفحه کارت ویزیت شما آماده شود.

  • در این مرحله شما باید برنامه Google Authenticator را در گوشی خود دانلود کنید و با اسکن این QR CODE یا وارد کردن کد 32 رقمی، حساب خود را در خود را با برنامه Google Authenticator سینک (متصل) کنید.
  • چون هدف این اشخاص بلند مدت است و در درازمدت قیمت ارز بالا خواهد رفت و از این طریق سودی عاید آنها خواهد شد.
  • کارمزد دریافتی صرافی بابت سپرده‌گذاری، انجام معاملات و برداشت آن‌قدر اهمیت دارد که می‌تواند جهت کلی معاملاتتان را تغییر دهد.
  • پس از ورود به حساب کاربری کوینکس گزینه Account را انتخاب کرده و بعد وارد Account Setting شوید.

از آنجایی که در شرایط تحریم به سر می‌بریم ترجیحاً بهتر است از Google Authenticator استفاده کنیم؛ بنابراین برای استفاده از حساب کاربری صرافی ابتدا باید آتنتیکیتور صرافی کوینکس را فعال کنیم. بله شما میتوانید بعد از احراز هویت در کوینکس ، در پروژه های عرضه اولیه ارز دیجیتال شرکت کنید. به آدرس coinex.com بروید، به حساب کاربری خود وارد شوید، روی منوی کشویی در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و سپس روی کلیک کنید. اگر کاربر صرافی کوینکس هستید، احتمالا تاکنون درباره پاداش ارجاع coinex چیزی شنیده‌اید.

  • لازم است این نکته را هم یادآوری کنیم که بسیاری از صرافی‌های رمزارزی کارمزدی بابت واریزی‌های کاربران دریافت نمی‌کند و صرافی کوینکس هم یکی از همین صرافی‌هاست.
  • به عنوان یک سرویس ارائه دهنده، خدمات ارائه شده توسط شرکت برای کاربران هزینه‌هایی دارد که به درآمد شرکت تبدیل می‌شود.
  • بعد از فعالسازی این قابلیت، در همه ایمیل‌های ارسالی کوینکس به شما، اسم رمز انتخاب شده مشخص است و شما متوجه می‌شوید که ایمیل از طرف صرافی کوینکس ارسال شده و از منبع دیگری نیست.
  • قبل از شروع کردن به معامله و ترید ابتدا نیاز است که ارز دیجیتال خود را وارد کوینکس کنید.(زیرا صرافی کوینکس از ریال پشتیبانی نمی کند که ما بتوانیم با عابربانک خودمان خرید انجام دهیم).
  • برای انجام فرایند احراز هویت کوینکس بهتر است که حتماً از نرم‌افزار کوینکس استفاده نمایید.
  • اصولا این کارمزدها شامل فعالیت‌هایی از قبیل واریز، برداشت و معاملات می‌شود.

این حملات فیشینگ به طور معمول در قالب ارسال آدرس‌های اینترنتی جعلی و تقلبی اتفاق می‌افتد. کاربران با کلیلک بر روی این آدرس‌های تقلبی اطلاعات خود را به نوعی در اختیار کلاهبرداران و سارقان قرار می‌دهند. مطابق با روند قبلی وارد بخش تنظیمات در حساب کاربری خود شوید. ۷- بعد از اینکه مراحل فوق را به درستی انجام دادید وضعیت تایید شناسه به صورت «Verification submitted.

  • امکان استفاده از خدمات صرافی کوینکس بدون نیاز به احراز هویت را نیز دارید.
  • باتوجه به زیاد بودن تعداد کاربران ایرانی که از صرافی کوینکس برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال خود استفاده می‌کنند، اگر این صرافی تحریم می‌شد، دردسرهای زیادی را برای این جمعیت گسترده به‌وجود می‌آورد.
  • شرکت آکادمی “آینده” با استفاده از چندین سال تجربه موفق آموزشی در بورس و معامله در بازارهای مالی بین المللی از جمله کریپتوکارنسی و فارکس، دوره های مختلفی را در این بازارها خلق و طراحی کرده است.
  • از این رو یکی از ویژگی های اصلی و جذاب صرافی های متمرکز امکان حضور در این دو بازار برای کاربران تعریف شده است.
  • بعد از لاگین دوباره روی نماد سمت چپ بالا ضربه می‌زنید و وارد صفحه زیر می‌شوید.
یکی از مزایای اصلی CoinEx این است که کاربران می‌توانند ناشناس بمانند و در وقت صرفه جویی کنند؛ زیرا نیازی به ارائه هیچ سندی ندارند. به دلیل تراکنش و معاملات پرسرعت، کاربران می توانند به سرعت واریز یا برداشت کنند. صرافی CoinEx به کاربران پیشنهاد می‌کند رمزهای عبور قوی برای حساب‌های خود ایجاد کنند.

معامله مارجین

اما، آن‌ها باید ارزیابی مستقل خود را در مورد مشکلاتی که می‌توانند از از اقامت یا تابعیت آن‌ها ناشی شوند را انجام دهند. در بدترین حالت، آن ها ممکن است نتوانند در یک یا چند صرافی مبادله کنند که یکی از آن‌ها می‌تواند بهترین سایت مبادله ارز های رمزنگاری شده برای آن‌ها باشد (و شاید شامل این یکی نیز شوند). این برای ایرانیان با وجود تحریم مشکلی نداره و براحتی میتونن داخلش معامله کنند.

مزایا و ویژگی های صرافی کوینکس چیست؟