گوشی موبایل تلفن همراه تکنولوژی ایران طرح | gadgets361

اگرچه به نظر می‌رسد سرعت توسعه و رشد فناوری گوشی‌ها اخیراً کند شده است، ولی تلفن‌های هوشمند به تکامل خود ادامه خواهند داد. حدود ۱۰ سال پیش، هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که گوشی‌های هوشمند در یک دهه چقدر پیشرفت خواهند کرد. با این حال، پیشرفت فناوری در تلفن‌های هوشمند به قدری سریع است که اولین گوشی‌های هوشمند اکنون پیش‌پا افتاده هستند. با پیشرفت سریع فناوری در گوشی‌ها، گوشی‌های امروزی نیز نسبت به گوشی های هوشمند جدید در سال 2030 ابتدایی خواهند بود. شما هم می‌توانید نظرات خود در مورد فناوری‌های جدیدی که ممکن است در طی سال‌های آینده در گوشی‌های هوشمند ببینیم، با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

لیست کامل گوشی های سامسونگ که آپدیت اندروید 12 را دریافت می‌کنند (لحظه‌ای)

در صورت اضافه شدن یک لایه ضد جذب اثر انگشت بر روی این پنل شیشه‌ای، عملکرد این قابلیت می‌تواند بسیار بهتر نیز شود. این روزها سیستم‌های نورپردازی تمام رنگ و LED در رده کاملی از محصولات الکترونیکی از صفحات کلید گرفته تا کارت‌های گرافیک و لپ‌تاپ ها دیده می‌شوند. انتظار می‌رود در آینده نزدیک این سیستم‌های نورپردازی در گوشی‌های هوشمند نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

http://ebtekarkhodro.ir

تراشه Apple M۱ نوعی تست اولیه است و در آینده ، M۲ و M۳ سازگاری های نرم افزاری و سخت افزاری و تغییرات بیشتری را در بازخورد تراشه Apple M۱ ایجاد خواهند کرد. با وجود حکمرانی سامسونگ و اپل در بازار گوشی‌های هوشمند، شرکت‌های چینی زیادی هم در این سال‌ها وارد بازار شدند و توانستند به جایگاه بالایی در آن دست پیدا کنند. هواوی که با گوشی‌های متنوع و البته زیرمجموعه‌اش، آنر در بازار محبوبیت بالایی داشت، به یک‌باره با تحریم‌های آمریکا سهم خودش را از دست داد و در‌نهایت هم مجبور شد آنر را بفروشد. اپل در سال 2007 با معرفی آیفون، بازار را با گوشی‌های واقعاً هوشمند آشنا کرد؛ دستگاهی که یک نمایشگر بزرگ با معیار آن زمان داشت و به‌جای کیبورد فیزیکی، زیر آن تنها یک دکمه قرار گرفته بود. در‌حقیقت کاربران تمام کارهای خود را با همان نمایشگر لمسی انجام می‌دادند و البته برخلاف برخی محصولات آن دوران، برای استفاده کامل از نمایشگر به قلم نیاز نداشتند و می‌توانستند با چندین انگشت با نمایشگر کار کنند. البته دنیای موبایل از آن زمان تا به امروز، تغییرات زیادی داشته و حالا با گوشی‌های هوشمندی سروکار داریم که بسیار پیشرفته‌تر هستند و قابلیت‌های بی‌شماری را در اختیارمان قرار می‌دهند.

پردازنده Dimensity 8100 سریعتر از Dimensity 8000

سامسونگ در این نسخه محدود و گران از S23 اولترا، از BMW M3 E30، اولین نسل خودروهای M3 این شرکت الهام گرفته است. «لو ویبینگ» رئیس گروه شیائومی ادعا می‌کند تحریم‌های آمریکا باعث شد هواوی، غول فناوری چینی حدود ۸۰ میلیون مشتری خود را از دست بدهد. گوشی کوکاکولا درحقیقت نسخه ویژه‌ ریلمی 10 پرو 5G است که از طراحی، رابط کاربری و لوازم جانبی مخصوص بهره می‌برد. شیائومی 13 لایت ظاهراً همان شیائومی سیوی 2 برای بازار جهانی است که از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 بهره می‌برد. عوامل مختلفی در نوسان اخیر قیمت گوشی‌های آیفون نقش داشته که دیجیاتو آنها را بررسی کرده است.

رئیس‌جمهور چین به ایران سفر می‌کند

مجله خبری موبایل و تکنولوژیکنندگانی مانند اپل ، سامسونگ ، میزو و هوآوی فناوری ادراک سه بعدی را به محصولات پرچمدار خود مانند لنزهای لیدار و ToF اضافه کرده اند. برای مثال عینک‌های هوشمند می‌توانند جایگزین خوبی برای گوشی‌های هوشمند شوند. این فناوری می‌تواند با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، به واقعیت تبدیل شود.

  • از میدان‌های الکترومغناطیسی می‌شه برای انتقال داده یا القای جریان الکتریکی در یک دستگاه دریافت‌کننده استفاده کرد.
  • برای مثال در صورت غمگین شدن شما را شاد می‌کند، اگر احساس ناراحتی می‌کنید با شما صحبت می‌کند یا حتی می‌تواند برایتان یک دوست شود.
  • در حال حاضر تقریبا تمام کشورهای توسعه‌یافته جهان از فناوری NFC و انواع کاربردهای اون پشتیبانی می‌کنن.
  • ایرانسل بسته ترکیبی ویژه‌ای را به مناسبت عید سعید مبعث، برای تمام مشترکان خود در نظر گرفته است.