گوشی شیائومی ️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های شیائومی دیجی دو | gadgets361

به‌عنوان مثال در سری Mi 11 بیشتر گوشی‌ها با پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 به بازار اومدن که پردازنده گوشی‌های پرچم‌دار در سال 2021 هستن. از طرف دیگه تمام گوشی‌های سری Mi از فناوری و قابلیت اتصال به اینترنت 5G بهره می‌برن. همچنین گوشی‌های شیائومی از معدود گوشی‌های موجود در بازار هستن که ظاهر شیک و منحصر به فردی دارن و نتیجه تست‌های مختلف مربوط به دوام بدنه سرامیکی گوشی‌های این کمپانی شما رو شگفت‌زده می‌کنه. با هر بار به روزرسانی اندروید در گوشی های شیائومی اشکالات زیادی به وجود می آید. برای پردازش داده های خود از تراشه Dimensity 700 استفاده می کند که اجازه اجرای بازی ها را به شما می دهد. یکی از مشکلاتی که گزارش شده این است که حسگر اثر انگشت همیشه به درستی کار نمی‌کند.

دلیل محبوبیت گوشی شیائومی چیست؟

این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌ های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند است. امروزه شیائومی یکی از برترین تولید کنندگان گوشی هوشمند می‌باشد که گوشی هایی با امکانات فراوان با قیمتی رقابتی را تولید می‌کند. اما برای خرید مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی فرنا، بهترین محصولات شیائومیرا باقیمتی استثنائی بررسی و خرید کنید. در فروشگاه اینترنتی فرنا علاوه بر مشاهده محصولات شیائومی می‌توانید محصول برند های معروف را با هر نوع مدل و محصول شیائومی مقایسه کنید و با اطمینان، یک خرید خوب داشته باشید. شیائومی با تولید گوشی‌ های هوشمند توانسته مشتریان زیادی را در سراسر جهان و ایران جذب خود کند. شیائومی را میتوان یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده و فروش گوشی های هوشمند در دنیا دانست که در سال 2021 شیائومی توانست به رتبه اول پرفروش ترین گوشی در دنیا برسد و اکنون در رتبه سوم قرار گرفته است.

  • روح تازه‌ای به نسل جدید خود بخشیده است اما با نظراتی که کاربران بیان کرده‌اند به نظرمی رسد تراشه مدیاتک نسبت به این تراشه جدید کمتر داغ می‌کند و کارایی گوشی را کاهش داده است.
  • کیفیت بالای کاربری و قیمت مناسب محصولات این کمپانی برای خرید موبایل‌های آن کاملا قانع کننده است.
  • کمپانی در حال توسعه شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بسیاری از زمینه ها مانند تلفن همراه و لوازم جانبی ، لپ تاپ ، گجت پوشیدنی ، تجهیزات نورپردازی و دوربین ها ، محصولات مهمی تولید می کند.
  • به علاوه، تبلیغاتی که در این پوسته نمایش داده می‌شوند، یکی از دلایلی است که برای کاربران چندان خوشایند نیست ولی باعث می‌شود که این شرکت بتواند گوشی‌هایش را با قیمت‌های بسیار پایینی وارد بازار کند.

شیائومی گوشی همراه را در دو سری مختلف تولید می کند که پاسخگوی نیاز کاربران است. سری Mi به عنوان محصولاتی با قیمت پایین و کارایی بالا تولید می شوند و اکثر کاربران سری Mi را ترجیح می دهند. در عین حال ، گوشی موبایل شیائومی Mi 10T با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی بیشتر مورد پسند کاربرانی می باشد که دوست دارند ظرفیت حافظه بالا داشته باشند تا با دوربین پیشرفته خود عکس و فیلم بگیرند.

Mi mix4 آخرین سری از شیائومی

هم اکنون وقت آن رسیده که زمان و انرژی ارزشمند خود را به جای صرف کردن در خیابانها و مجله خبری موبایل و تکنولوژیهای مختلف، برای خانواده و کارهای شخصی خود اختصاص داده و اطمینان از خرید خود را به ما بسپارید. نیز جدیدترین طراحی‌های خود را برای کاربران دوست‌داشتنی‌اش تولید و به بازار جهانی موبایل عرضه کرد در ادامه مطلب با جدیدترین گوشی شیائومی که وارد بازار شد آشنا می شویم و آن‌ها را بررسی می‌کنیم. برای فروش گوشی موبایل شیائومی خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید. تا دوسال گذشته در محدود مدل‌های شیائومی از چیپست‌های شرکت مدیاتک استفاده می‌شد. گرچه مدل‌هایی که از تراشه‌های این برند استفاده کردند بسیار قدرتمند ظاهر شدند، به طوری که عملکردی فراتر از کلاس قیمتیشان از خود نشان دادند.

در طی مدت کوتاهی کاربرهای زیادی به این برند علاقه‌مند شدن و فروش محصولات این کمپانی در سرتاسر دنیا افزایش پیدا کرد. درحال حاضر این برند و به صورت تخصصی گوشی‌های شیائومی با برند‌های معروفی مثل سامسونگ، گوشی اپل، نوکیا، هواوی و سونی رقابت می‌کنه. شیائومی در راه تبدیل شدن به یک برند اصلی در اروپا است که بخشی از آن به دلیل استراتژی قیمت گذاری تهاجمی خود است. مصرف کنندگانی که تا حدودی از این برند آگاهی دارند می دانند که از نظر عملکرد از دستگاه های شیائومی ناامید نخواهید شد. احتمال این وجود دارد که شیائومی در آینده نزدیک جایگاه بیشتری در بازار اروپا پیدا کند و در نتیجه به رقیب واقعی سامسونگ، هواوی و اپل تبدیل شود. امروزه خانوادهٔ xiaomi پرچم‌داران و مهم‌ترین گوشی‌های این شرکت هستند و Poco – Redmi دیگر محصولات می‌باشند.

http://ebtekarkhodro.ir