گوشی سونی Xperia 5 IV معرفی شد فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس | gadgets361

اگر از کاربران گوشی‌های هوشمند سونی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به نمایندگی موبایل سونی با استفاده از نرم افزارهای معرفی شده در این بخش، برای عیب‌یابی گوشی خود دست به کار شوید. نرم افزار Phone Check Pro 11.8 یکی از نرم افزارهای موجود است که برای گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است. این نرم افزار به کاربر این امکان را می‌دهد تا تمام اجزای اصلی موبایل خود را به سرعت بررسی و تست کند. با این برنامه امکان تست عملکرد آنتن شبکه، WiFi، نمایشگر، صفحه نمایش لمسی، GPS، صدا، دوربین، سنسور، ذخیره سازی، حافظه، پردازنده و باتری وجود دارد. کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد.

پس از آن گوشی را با کابل USB به رایانه وصل کرده و مطابق مراحل پیش بروید. نرم افزار را اجرا کرده و منتظر بمانید تا موبایل شما را شناسایی کند. در مرحله بعدی آپدیت گوشی سونی، یک صفحه جدید باز می شود که باید دستورالعمل های آن را به ترتیب اجرا کنید. نمایندگی سونی با تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی‌ترین تجهیزات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران سونی را برآورده سازد.

  • برای مشاهده قیمت گوشی‌های سونی و نیز مشخصات گوشی‌های سونی از بخش گوشی سونی در سایت آداک 24 دیدن فرمایید.
  • سونی انتظار دارد که به جای فشار دادن دکمه شاتر، تنظیمات دوربین را تغییر دهید.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • اگر از کاربران گوشی‌های هوشمند سونی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به نمایندگی موبایل سونی با استفاده از نرم افزارهای معرفی شده در این بخش، برای عیب‌یابی گوشی خود دست به کار شوید.
مدل IV حتی 1 میلی متر کوتاه تر و باریک تر بوده ، اما مدل جدید اکنون 4 گرم سنگین تر شده است. نمایشگر اولد 6.1 اینچی با رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل با نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز و 50 درصد روشن تر از قبل خواهد بود. پکیج دوربین رو سه سنسور تشکیل میده که دوربین اصلی 12 مگاپیکسله و دو لنز اولترا واید و تله فوتو هم از سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده میکنن.

http://ebtekarkhodro.ir

سونی در گوشی اکسپریا ۱ IV نیز به همان طراحی چند گوشی قبل خود پایبند بوده است. خط Xperia قبل از بازگشت اپل و سامسونگ، لبه‌های صافی در کناره‌ها داشت و از شیشه‌های مات پشتی شیکی برخوردار بود که ان را خاص جلوه می‌داد. در این بخش از آپدیت گوشی سونی اگر به روز رسانی برای گوشی شما ارائه شده باشد، به راحتی می توانید آن را انتخاب کرده و صبر کنید تا مراحل دانلود به اتمام برسند. گوشی سونی Xperia 1 II نشان دهنده این است که کمپانی سونی به تمام بازخوردهای خود توجه می‌کند و سعی در رفع اشکالات موجود در نسل‌های قبل‌تر این گوشی‌ها دارد.

باتری اصلی گوشی سونی Sony Xperia M4 Aqua

یکی دیگر از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در مجله خبری موبایل و تکنولوژی موبایل سونی، خدمات مرتبط با تعویض باتری موبایل سونی است. در این مرکز به دلیل وجود آرشیو جامعی از انواع باتری‌های گوشی تلفن همراه امکان تعویض باتری تمام گوشی‌ها در کمتر از 10 دقیقه وجود دارد. تعویض باتری گوشی‌های سونی در این مرکز، پس از طی مراحل عیب‌یابی، تست باتری، کسب اجازه از صاحب دستگاه و اطمینان از خرابی باتری انجام می‌پذیرد. در ارتباط با باتری‌های بکاررفته در گوشی‌های امروزی ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد. آیا به دنبال خرید گوشی سونی هستید اما نمی‌دانید کدام مدل آن مناسب شماست؟ Xperia 1 II یا Xperia L4 یا Xperia 5 و … ؟ تنها کافیست که به نمایندگی موبایل سونی سری بزنید.

واحد تعمیرات دوربین فیلم برداری سونی