گوشی سونی Xperia 5 IV معرفی شد فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس | gadgets361

با توجه به نماد اعتماد الکترونیک و معرفی ما توسط ترب در صورتی که تخلفی توسط فروشگاه صورت پذیرد قطعا امکان ادامه کار را نداریم.پس مطمین خرید کنید. به بازارچه مرزی خوش امدید😉 کلیه کالا ها آکبند می باشد(مگر قید شده باشد استوک) و قدیمی بودن انها به علت خرید مستقیم از گمرک و سازمان های دولتی زیر نظر گمرک می باشد. به محض ورود به موبایل تندیس با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. استفاده سونی از سیستم دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی به امری عادی بدل شده و گوشی Xperia 5 IV نیز از این قاعده مستثنی نیست.

http://ebtekarkhodro.irبا وجود تولید روز افزون گوشی‌های قدرتمند با سخت افزار بسیار قوی و امکانات فراوان، داشتن یکی از این گوشی‌ها برای افراد بیشتری تبدیل به یک آرزو می‌گردد. مسلما داشتن پرچم‌داران کمپانی‌های مختلف برای همه افراد، ممکن نیست و بسیاری برای تهیه یکی از آن‌ها، با مشکلات مادی عدیده ای مواجه خواهند بود. اما سونی با تولید گوشی Xperia M، سعی نموده یک گوشی مناسب را با قیمتی بسیار پایین در اختیار عموم قرار دهد تا افراد بیشتری بتوانند لذت کار کردن با یک گوشی هوشمند اندرویدی را تجربه نمایند. با ما همراه شوید تا به بررسی گوشی دو سیم کارته Xperia M بپردازیم.

راه های ارتباطی فروشگاه روژین کالا

اما با این وجود گوشی اکسپریا ۱ IV به شدت گران است، در حین بازی‌های سخت و پیشرفته نیز گرم می‌شود. در نظر داشته باشید که این گوشی اندروید آداپتور شارژر یا کابل ندارد. اگر از عملکرد باتری گوشی موبایل خود رضایت ندارید و فکر می کنید نسبت به قبل باتری عملکرد و کیفیت خود را از دست داده است وقت آن رسیده است که باتری قدیمی را با یک باتری مناسب تعویض کنید. سونی این گوشی را بیشتر به‌عنوان جایگزین دوربین‌های عکاسی عرضه کرده و با نوجه به ویژگی‌ها و لنزهای پیشرفته‌ای که این گوشی دارد، در این زمینه موفق هم بوده است. ابزارهای تصویربرداری این گوشی جزو پیشرفته‌ترین‌ها در هر گوشی در بازار هستند و می‌توانند عکاسان حرفه‌ای را کاملا راضی کنند. اما کاربران معمولی بهتر است تا می‌توانند از این گوشی فاصله بگیرند.

Xperia XZ Premium

قبل از این که مراحل بروز رسانی مجله خبری موبایل و تکنولوژی sony را شروع کنید، باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. مطمئن شوید که فضای خالی کافی در گوشی وجود دارد؛ فایل آپدیت معمولا پرحجم است و باید حداقل یک گیگابایت فضای حافظه را به آن اختصاص دهید. نکته بعدی که باید پیش از آپدیت گوشی سونی چک کرده و از آن مطمئن شوید، شارژ باتری است. ممکن است عملیات بروز رسانی طولانی شود؛ در این صورت به هیچ عنوان نباید گوشی شما خاموش شود. خاموش شدن موبایل در حین بروز رسانی، برابر است با آسیب دیدگی جدی آن.

همه‌چیز درباره فیفا ۲۳ و آخرین سری بازی‌های فیفا از اخبار تا تاریخ انتشار

در بخش دوربین نیز شما به دوربین‌های 3 گانه دسترسی دارید که می‌توانند تصاویر را با کیفیت قابل توجهی ثبت کنند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 2 برابر و یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی نیز در دسترس هستند. در ادامه نگاهی داشتیم به لیست گوشی های جدید سونی از مدل‌های اقتصادی تا گوشی‌های پرچمدار این کمپانی ژاپنی. چون قیمتش چه به یورو و چه به دلار که حساب کردم بین 5-10 میلیون تومان ارزانتر است.

  • چرا که این گوشی اولین گوشی در جهان است که با یک زوم اپتیکال فیزیکی از 3.5 تا 5.2 برابر همراه شده است.
  • حالا باید گزینه ای با عنوان system update یا به روز رسانی نرم افزار را پیدا کرده و آن را انتخاب نمایید.
  • دوربین اصلی تو نور و روشنایی خوب عکس های تقریبا عالی میگیره که جزئیات خوبی داره و رنگ های کاملا بالانس شدن، دینامیک رنج خوبی داره و هیچ نویزی نداره.
  • رنگ‌ها بسیار واقعی نمایش داده می‌شوند، و به ندرت درگیر اشباع می‌شوند.
  • در حالی که لنز واید و تله فوتو هر دو دارای تثبیت کننده نوری نیز می باشند.