گوشی سونی قیمت، مشخصات و مقایسه موبایل های sony زومیت | gadgets361

یکی دیگر از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در مجله خبری موبایل و تکنولوژی موبایل سونی، خدمات مرتبط با تعویض باتری موبایل سونی است. در این مرکز به دلیل وجود آرشیو جامعی از انواع باتری‌های گوشی تلفن همراه امکان تعویض باتری تمام گوشی‌ها در کمتر از 10 دقیقه وجود دارد. تعویض باتری گوشی‌های سونی در این مرکز، پس از طی مراحل عیب‌یابی، تست باتری، کسب اجازه از صاحب دستگاه و اطمینان از خرابی باتری انجام می‌پذیرد. در ارتباط با باتری‌های بکاررفته در گوشی‌های امروزی ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد. آیا به دنبال خرید گوشی سونی هستید اما نمی‌دانید کدام مدل آن مناسب شماست؟ Xperia 1 II یا Xperia L4 یا Xperia 5 و … ؟ تنها کافیست که به نمایندگی موبایل سونی سری بزنید.

  • البته مدتی از عرضه این گوشی گذشته است و هرچند که این گوشی از گوشی های جدید نیست، اما از بهترین گوشی های سونی اکسپریا است.
  • بازدهی باتری مناسبه و تو کاربری معمولی در کنار کمی بازی و تماشای ویدئو بهتون حدود 6 ساعت و در استفاده عادی تقریبا یه روز دووم میاره.
  • ادامه عملیات آپدیت گوشی سونی ساده است و کافی است طبق دستورالعمل های ارائه شده پیش بروید تا گوشی شما به نسخه جدید اندروید آپدیت شود.
  • قسمت پشتی از گلس براق ساخته شده که کمی اثر انگشت روش میمونه، اما استفاده از گوریلا گلس 6 توش باعث شده خط و خش زیادی روش نیفته.
  • باتری‌های لیتیوم یونی امروزی سریع‌تر از باتری‌های سنتی شارژ می‌شوند.
  • نظر شما در مورد قیمت جدیدترین گوشی سونی 2022 چیست؟ کدام یک از آن‌ها ارزش خرید را دارند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

پس از آن گوشی را با کابل USB به رایانه وصل کرده و مطابق مراحل پیش بروید. نرم افزار را اجرا کرده و منتظر بمانید تا موبایل شما را شناسایی کند. در مرحله بعدی آپدیت گوشی سونی، یک صفحه جدید باز می شود که باید دستورالعمل های آن را به ترتیب اجرا کنید. نمایندگی سونی با تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی‌ترین تجهیزات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران سونی را برآورده سازد.

گوشی XPERIA

اگر در زمینه آپدیت گوشی سونی با مشکل مواجه شدید، می توانید خدمات و راهنمایی های تخصصی را از همکاران ما در نمایندگی تعمیر موبایل سونی مرکز سخت افزار ایران دریافت کنید. برای آشنایی با روش ها و نکات مهم بروز رسانی گوشی سونی، از شما دعوت می کنیم ادامه مقاله را دنبال کنید. “دوره گوشی های سونی سر اومده.” شاید گفتن این حرف خیلی خوشایند نباشه ولی واقعیته. سونی البته بعد عصر طلاییش چند باری سعی در کامبک به بازار رو داشت که موفق نبود.

http://ebtekarkhodro.irصفحه نمایش 81.4 درصد از قسمت جلوی گوشی رو تشکیل میده و نسبت به پرچمداران دیگه حاشیه های گوشی از پایین و بالای صفحه زیاده و از ناچ یا پانچ هول استفاده نشده که اتفاق خوبی نیست. استفاده از گوریلا گلس 6 هم باعث شده صفحه در مقابل خط و خش و خرد شدن مقاوم باشه. سایت آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است. گوشی اکسپریا ۱ IV بهترین عملکرد خود را در نورپردازی خوب سوژه یا صحنه انجام می‌دهد و در نتیجه ظاهری طبیعی و دلپذیر برای اکثر عکس‌ها ایجاد می‌کند. برای مقایسه، S22 Ultra تمایل دارد در موقعیت‌های مشابه بیش از حد تند و تیز شود. شما با داشتن این گوشی به دانش عکاسی بیشتری نسبت به دیگر گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیاز دارید.

بررسی طراحی و کیفیت ساخت Sony Xperia 5 III

سونی در گوشی اکسپریا ۱ IV نیز به همان طراحی چند گوشی قبل خود پایبند بوده است. خط Xperia قبل از بازگشت اپل و سامسونگ، لبه‌های صافی در کناره‌ها داشت و از شیشه‌های مات پشتی شیکی برخوردار بود که ان را خاص جلوه می‌داد. در این بخش از آپدیت گوشی سونی اگر به روز رسانی برای گوشی شما ارائه شده باشد، به راحتی می توانید آن را انتخاب کرده و صبر کنید تا مراحل دانلود به اتمام برسند. گوشی سونی Xperia 1 II نشان دهنده این است که کمپانی سونی به تمام بازخوردهای خود توجه می‌کند و سعی در رفع اشکالات موجود در نسل‌های قبل‌تر این گوشی‌ها دارد.

گوشی موبایل سونی Xperia 5 III