گوشی اپل, خرید، مشخصات و قیمت انواع گوشی آیفون ️ نیکسل | gadgets361

پردازندهٔ گرافیکی آیفون جدید هم پیشرفتی ۹۰ درصدی در سرعت داشته‌است. علاوه بر این پیشرفت‌ها، استفاده از ۲ گیگابایت رم کمک می‌کند تا کاربران تجربهٔ کاربری بهتری در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها داشته باشند. نسل جدید حس‌گر اثر انگشت در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته‌است که به ادعای اپل سرعت و دقت بیشتری نسبت به نسل قبل دارد.

http://ebtekarkhodro.ir

آیفون هر سال نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفته‌تر و مجهز‌تر می‌شود و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود تا رضایت کاربران را جلب کند و مشتریان خود را وفادار سازد. برای مثال سال 2019 از نظر کیفیت دوربین‌ها این شرکت جهش قابل‌توجهی داشت و برای اولین بار از دوربین تک لنزی فاصله گرفت. گرچه تنوع لنزها در انواع گوشی آیفون بالا رفت، اما به هیچ وجه از کیفیت آن کاسته نشد. اگر می‌خواهید به صورت حرفه ای با موبایل عکاسی و فیلم برداری کنید، گوشی های آیفون بهترین انتخاب می باشند. شرکت اپل از سری گوشی های ۷ به بالا بسیار روی دوربین گوشی مانور داده است و زمان سری ۱۱ که گوشی های آیفون به دوربین سه گانه مجهز شدند این کیفیت بسیار افزایش یافت. آیفون ۱۳ پرو مکس که جدیدترین محصول شرکت اپل می باشد قویترین و بزرگترین گوشی اپل به حساب می آید که دارای دوربین بسیار فوق العاده است و می تواند تصاویر را بسیار با کیفیت ثبت کند.

گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو مکس – 5 جی – 128 گیگابایت – دو سیم کارت

امنیت مجله خبری موبایل و تکنولوژی عامل ios بسیار قوی است که به همین علت مورد توجه بخش زیادی از کارشناسان امنیتی قرار گرفته است. بیش از ۲۰ زبان مختلف در گوشی موبایل iPhone apple پشتیبانی می‌شود که به همین جهت یک انتخاب بی‌نظیر برای شما به حساب می‌آید. درست است که قیمت گوشی آیفون نسبت به برخی از نمونه‌های اندرویدی بالاتر است، ولی با این حال از نظر سیستم عامل قابل مقایسه نخواهد بود. برای خرید گوشی‌های اپل باید دقت بیشتری نسبت به خرید تلفت همراه از سایر برند‌ها، به خرج داد. آیفون دارای سیستم عامل ios بوده که این موضوع مهم‌ترین ویژگی گوشی‌های اپل است. سبستم عامل ios تفاوت بسیاری با اندروید داشته و این تفاوت در کشور ما که دسترسی کامل به تمام امکانات این سیستم عامل را ندارد، بیشتر است.

مزیت‌های گوشی آیفون XS

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و … حافظه گوشی های ایفون قابل ارتقا نیست ولی با این حال همین حافظه داخلی هم با توجه به استفاده هر شخص کافی است. شما می‌توانید با ارسال عدد 5 به سرشماره 800 نسبت به فعالسازی مجدد پیامک‌های تبلیغاتی خود اقدام کنید.

  • به‌طور معمول اپل نامی از سازنده اصلی آن نبرده اما عنوان کرده که این تراشه حاوی ساختاری ۶۴ بیتی، ۴ هسته ضعیف همراه با دو هسته قدرتمند است تا عمر باتری این گوشی هوشمند افزایش یابد.
  • این گوشی همان گوشی آیفون ارزان‌قیمتی است که خیلی‌ها انتظارش را می‌کشیدند.
  • کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند.
  • راحتی کاربران ما اولویت کاری ما میباشد در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید .
همچنین نرم‌افزار نقشی کلیدی در عملکرد سخت افزار داشت، بنابراین نرم افزار آیتیونز در سال 2001 معرفی شد تا نقشی اساسی را برای پیشرفت گوشی های آیفون ایفا کند. در ابتدا شرکت اپل تصمیم گرفته بود تا در بخش گوشی های موبایل، سالانه یک گوشی آیفون را رونمایی کند. تا زمانی که بنیانگذاران این شرکت تصمیم گرفتند برای پاسخ به نیاز بخش بیشتری از بازار و تنوع بخشیدن به قیمت گوشی آیفون محصولات خود را در چند نسخه عرضه کنند. و همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این رویه از آیفون ۴ شروع شد و بسیار با قدرت افزایش یافت. طراحی زیبا با تعبیه 3 دوربین عقب از اولین ویژگی های دلفریب اینگوشی های موبایل آیفون 11 پرووآیفون 11 پرو مکس است.