گوشی اپل آیفون 11 حافظه 128 گیگابایت | gadgets361

برای مثال گوشی ایفون 13 مینی با حافظه 128 از گوشی آیفون 13 پرومکس با حافظه 128 قیمت کمتری دارد. کمپ موبایل تجربه یک خرید فوق العاده فروشگاه اینترنتی و در عین حال کمپ موبایل یکی از بزرگترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی در ایران می باشد. فروشگاه کمپ موبایل با واردات و توزیع مسقیم گوشی موبایل از عراق و دبی و چین سعی در حذف واسطه ها و قیمت های رقابتی در برند هایی همچون اپل ،سامسونگ ،شیائومی ،ال جی و … دارد. کمپ موبایل با تیم با تجربه و کارآزموده و با هدف رضایت مشتری در سال 1397 شروع به کار نمود و تا به امروز توانسته رضایت و اعتماد مشتریان عزیز را به خود جلب نماید.

گوشی موبایل آیفون 14 128 گیگابایت اپل نات اکتیو | Apple iPhone 14 128 GB

اگر وابستگی شدیدی به دکمه‌ی home فیزیکی ندارید و مجله خبری موبایل و تکنولوژی بالای این گوشی برای شما اهمیت ندارد و اهمیت زیادی به دوربین گوشی می‌دهید، خرید گوشی آیفون اپل سری ایکس برای شما منطقی به نظر می‌رسد. با اینکه صفحه‌نمایش بزرگ این گوشی برای دیدن فیلم و بازی کردن بسیار مناسب است اما بعضی‌ها گوشی‌هایی با این ابعاد دوست ندارند و اگر دستان کوچکی دارید، خرید گوشی آیفون اپل XS را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. گوشی آیفون ۱۲ پرو یک گوشی بسیار عالی و دارای قابلیت اتصال به 5G است. این گوشی نیز همانند گوشی آیفون ۱۲ پرومکس دارای یک صفحه نمایش سوپر رتینا XDR لبه به لبه با یک پوشش سرامیکی است که ۴ برابر قوی‌تر از محافظ صفحه نمایش مدل‌های قبلی است. چرا قیمت گوشی ایفون بالاست؟ موضوعی که شاید سوال بسیاری از افراد باشد. از نظر کارشناسان اپل، محصولات این شرکت حرف اول را در بازار می‌زنند و قابلیت‌های بالاتری نسبت به برندهای کنونی فعال در این حوزه دارند.

http://ebtekarkhodro.ir

سیستم دوربین پشتی این گوشی تنها یک لنز دارد و صفحه‌نمایش آن خیلی روشن نیست. این گوشی، بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین گوشی آیفون اپل در خانواده‌ی آیفون ۱۱ است. به علاوه، این گوشی همان قابلیت‌های پیشرفته‌ی آیفون ۱۱ پرو شامل دوربین، صفحه‌نمایش و پردازنده‌ی بسیار سریع را دارد. البته آیفون اس ای با وجود قیمت پایینش، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone Se 2022 ظرفیت 128 گیگابایت چین

گوشی آیفون XS Max با داشتن یک صفحه نمایش بزرگ، یک گوشی واقعا زیبا است. دوربین این گوشی بسیار خوب است ولی ظرفیت بالا نیز بسیار بالا می‌باشد. قیمت این گوشی از گوشی آیفون XR بیشتر است اما اندازه‌ی آن از XR و XR Max کوچکتر است و به راحتی می‌توان آن را در دست گرفت یا در جیب گذاشت. این گوشی با وجود قیمت پایینش در مقایسه با آیفون ۱۱، قابلیت‌هایی قابل مقایسه با سری ۱۱ گوشی‌های اپل دارد. این گوشی در رنگ‌های متعددی موجود است و طراحی آن خیلی جذاب‌تر از مدل قبلی خود، یعنی آیفون XS است.

اپل آیفون 12 پرو مکس – 5 جی – 512 گیگابایت – دو سیم کارت

بدون شک همه‌ی شما نام گوشی اپل را بارها از زبان دیگران یا هنگام تماشای تلویزیون یا حتی در هنگام گشت‌‎و‌گذار در مراکز خرید دیده یا شنیده‌اید و کم و بیش با این برند معروف آشنا هستید. گرچه همانطور که می‌دانید اپل یکی از گران‌ترین برندهاست و تنها با نگاه به لیست قیمت گوشی آیفون متوجه می‌شوید که برای داشتن یک گوشی پیشرفته از این کمپانی آمریکایی باید هزینه نسبتاً زیادی کنید. این برند که محبوبیت بسیاری در بین مردم دارد، ما را بر آن داشت تا دفتر تاریخ را ورق زده و به گذشته‌ی آن و سیر صعودی این برند نگاهی مختصر داشته باشیم. اولین آیفون در سال 2007 معرفی شد و از آن زمان تاکنون اپل تعداد زیادی گوشی آیفون را روانه بازار کرده است. گوشی ایفون به خاطر طراحی فوق العاده شیک و کاربرپسند، یک گوشی هوشمند با عملکرد فوق العاده است.

  • تولید کننده آیفون در پایان سه ماهه اول ۲۰۲۱ حدود ۱۶ درصد از سهم بازار را در اختیار گرفت.
  • سبستم عامل ios تفاوت بسیاری با اندروید داشته و این تفاوت در کشور ما که دسترسی کامل به تمام امکانات این سیستم عامل را ندارد، بیشتر است.
  • همانطور که میدانید اکثر گوشی های پرچمدار و مناسب از نظر سخت‌افزاری و امکانات گوشی های آیفون می باشد،برای همین است که معمولاً قیمت گوشی های آیفون از سایر برندهای دیگر معمولاً بالاتر است.
  • شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواع گوشی های هوشمند بهفروشگاه اینترنتی مقداد ای تیمراجعه کنید.