گوشی اپل️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های اپل- دیجی دو | gadgets361

در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. تمام این موارد ذکر شده و موارد مشابه آن‌ها همگی نمایان گر قدرت بی نظیر برند آیفون در اذهان عمومی کاربران سراسر جهان است، موضوعی که سبب می شود بسیاری از کاربران، صرف نظر قیمت گوشی آیفون (که هیچ گاه ارزان نبوده است)، اقدام به خرید آن کنند. برند اپل در ایران هم طرفداران بسیار زیادی دارد که حتی جدیدترین گوشی اپل یعنی آیفون ۱۳ در کوتاه ترین زمان در بازار ایران موجود بود. البته این گوشی اپل در ایران،در دو مدل اکتیو و نات اکتیو عرضه میشود .

هدف مجموعه ای تی سیتی ایجاد پلتفرمی آنلاین برای مشاوره قبل از خرید و خرید مطمئن و بدون واسطه می باشد. شما برای خرید گوشی ایفون می توانید فیلترهای مختلف را بر اساس نیاز خود در فروشگاه اعمال کنید تا جستجوی شما محدود شود و شما بهترین انتخاب را از گوشی های ایفون داشته باشید. شاید برای شما هم سوال پیش آمده که چرا گوشی های ایفون اینقدر گران هستند؟ باید بگوییم که اپل گوشی های خود را با قطعات و نرم افزارهایی ساخته که نسبت به گوشی های اندرویدی کارآمدتر و عملکرد بهتری دارند.

http://ebtekarkhodro.irرا به صورت دستی انجام دهید با این حال، همانند خیلی از گوشی‌های هوشمند، حالت دستی آن خیلی پیشرفته نیست. این گوشی آیفون اپل در چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، سبز و طلایی موجود است. گوشی‌های خانواده‌‌ی آیفون ۱۱ کمی قدیمی‌تر از آیفون‌هایی هستند که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم. گوشی آیفون ۱۱ پرو صفحه‌نمایشی روشن‌تر و دوربینی پیشرفته‌تر از سایر مدل‌های آیفون ۱۱ دارد که با سه لنز پشتی، امکان گرفتن عکس‌هایی شبه‌حرفه‌ای را برای شما فرآهم می‌آورد. در صورتی که بزرگ‌ترین و بهترین آیفون موجود در بازار را می‌خواهید و نیازمند کنترل حرفه‌ای روی دوربین این گوشی هستید، خرید آیفون 13 پرو مکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. فروشگاه 19کالا به عنوان یک مرجع موبایل به شما توصیه می‌کند که قبل از خرید به موارد گفته شده توجه کنید تا محصول را با قیمت واقعی آن خریداری کنید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 pro دو سیم کارت ظرفیت 6/256 گیگابایت (Active)

بود که سه مجله خبری موبایل و تکنولوژی در پنجره پشتی خود جای داده بود و کیفیت خارق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می داد. اماآیفون X که برخی آن را آیفون 10 می نامند، با طراحی بدون حاشیه و قابلیت‌های جذابی مانند حسگرهای تشخیص چهره بار دیگر بازار عرصه فناوری اطلاعات را دچار تحول و دگرگونی کرد. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت. با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. بنابراین، یا باید از یک آداپتور یا یک جفت هدفون وایرلسی استفاده کنید. نسخه‌ی بزرگ‌تر آیفون ۸ دارای یک دوربین دو لنزی و یک باتری بزرگ است.

گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو – 5 جی – 256 گیگابایت – دو سیم کارت

اولین فرضیه به خودکشی تورینگ؛ پدر هوش مصنوعی بر می‌گردد که با گاز زدن سیب مسموم کشته شد و فرضیه‌ی دوم به داستان آدم و حوا و طرد شدن از بهشت به دلیل گاز زدن سیب که از میوه‌های ممنوعه بود بر می‌گردد. در ادامه به سیر پیشرفت این شرکت و تولید گوشی آیفون اشاره‌ای خواهیم کرد. به طور کلی اپل، گوشی های آیفون خود را در سری های مینی Mini، پرو Pro، پرومکس ProMax و xe و se تولید می کند که هرکدام از این سری ها با یکدیگر تفاوت دارند.

  • طرفداران قدیمی اپل در سال 2020 این فرصت را پیدا کردند که همراه با iPhone SE به دوره‌ای که در آن هنوز خبری از آیفون‌های غول‌پیکر نبود، سفر کنند.
  • آیفون ۷ پلاس دارای دو لنز دوربین است که هر دو دارای کیفیتی ۱۲ مگاپیکسلی هستند.
  • اماآیفون X که برخی آن را آیفون 10 می نامند، با طراحی بدون حاشیه و قابلیت‌های جذابی مانند حسگرهای تشخیص چهره بار دیگر بازار عرصه فناوری اطلاعات را دچار تحول و دگرگونی کرد.
  • در حال حاضر آخرین مدل گوشی iPhone به نام آیفون ۱۴ وارد بازار شده است.