گوشی اپل️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های اپل- دیجی دو | gadgets361

آیفون ۶ در سه مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده و به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است ضمن اینکه قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم برثانیه و همچنین مجهز به امکان تایم‌لپس است. نسبت به مدل قبلی این گوشی از پردازنده دو هسته‌ای A8 و حافظه اجرایی ۱ گیگابایت سرعت عملکرد سریع‌تری برخوردار است. همچنین امکان پرداخت موبایلی Apple Pay نیز به امکانات این گوشی اضافه شده‌است. گوشی های اپل دارای تنوع بسیار بالا در مدل های مختلف می باشند و هر ساله شرکت اپل سری جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار خود را وارد بازار گوشی های هوشمند می کند. اپل از محبوب ترین برندها در زمینه تولید و عرضه گوشی است که دنبال کنندگان و علاقه مندان بسیاری را دارد. اپل ابتدا توسط فردی به نام استیو جابز در سال 1976 بنیان گذاری شد و با تولید محصولات باکیفیت و استفاده از پلتفرم اختصاصی IOS توانست مخاطبان محدودی را به خود جذب کند.

مجله خبری موبایل و تکنولوژی اپل توسط استیو جابز و استیو وزنیاک تاسیس شده و محصولات الکترونیکی مثل لپ تاپ، کامپیوتر و گوشی‌ موبایل تولید می‌کند. گوشی موبایل اپل که به گوشی آیفون معروف هستند، معروف‌ترین محصولات شرکت اپل به حساب می‌آیند. در حال حاضر قیمت گوشی موبایل اپل یا گوشی آیفون نسبت به سایر گوشی‌ها مانند گوشی موبایل سامسونگ، گوشی موبایل هواوی و گوشی موبایل شیائومی بالاتر است. جدیدترین گوشی موبایل آیفون، گوشی موبایل آیفون سری 13 است و گوشی آیفون SE، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرومکس هم از دیگر گوشی‌ های آیفون جدید هستند که تا قبل از آیفون 13 به بازار آمدند. گوشی آیفون با وجود گران بودنش همیشه جزو گوشی های موبایل پرطرفدار در ایران است و سهم زیادی از خرید گوشی‌ موبایل هوشمند را به خود اختصاص داده. گوشی های اپل معمولا در 4 ظرفیت 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی تولید می‌شوند و کیفیت دوربین متفاوتی دارند.

http://ebtekarkhodro.ir

برای نخستین بار شرکت اپل، در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی اولینگوشی اپل خود را با علامت تجاریHOME روانه بازار کرد. در آن روزها بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت (ای‌تی اند تی) خواستار اولین محصول جدید این کمپانی بودند. تا قبل از رو نمایی اپل ازگوشی جدید خود، تلفن های همراه با صفحه کلید شناخته می‌شدند، اما اپل با رونمایی دستگاهی به صفحه نمایش نسبتا بزرگ لمسی خازنی، این اسکریپت را به کل تغییر داد. در آن زمان صفحه نمایش سه و نیم اینچی فوق العاده‌ی گوشی آیفون بسیاری از دوست داران عرصه فناوری را به وجد آورده بود و همین استقبال ها بود که کمپانی اپل را بیش از پیش ترغیب به ساخت مدل های جدیدتر گوشی اپل کرد. اپل در سال 2019 سری جدید گوشی های خود را با عنوان iPhone 11 معرفی کرد.

گوشی آیفون ۱۴ اپل ظرفیت 512 گیگابایت ( اکتیو )

© 2022 تمام حقوق برای فروشگاه صدرالند ™ محفوظ است و انتشار محتوا با حفظ اثر بلامانع است. اگر این محصول را خریداری کرده‌اید و یا تجربه استفاده از آن را دارید، می‌توانید نظر خود ثبت کنید. در خبرنامه سایت عضو شوید تا از بروز رسانی های مستر ایفون با خبر شوید .

گوشی ایفون 13 – iphone 13

در صورتی که یک گوشی آیفون میان‌رده می‌خواهید و نیازی به قابلیت‌های چندان پیشرفته‌ای ندارید، گوشی بزرگ آیفون XR برای شما مناسب است. اگر قوی‌ترین گوشی سری ۱۱ آیفون را می‌خواید که بتوانید با آن عکس‌های فوق‌العاده بگیرید ولی به دنبال یک گوشی خیلی بزرگ نیستید، خرید این گوشی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

  • از نظر نرم افزاری نیز گوشی های فیک دارای سیستم عامل اندروید هستند در صورتی که آیفون اصلی به سیستم عامل انحصاری خود یعنی IOS مجهز می باشد.
  • همانطور که گفتیم، با وجود بالا بودن قیمت گوشی موبایل آیفون ، خیلی‌ها طرفدار آن هستند.
  • پردازنده شش هسته ای این مدل بسیار قابل تامل بوده و قابلیت گرفتن عکس های پرتره، سبب جذب بسیاری از هنردوستان شده بود.
  • شما می‌توانید با ارسال عدد 5 به سرشماره 800 نسبت به فعالسازی مجدد پیامک‌های تبلیغاتی خود اقدام کنید.