گوشی اپل️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های اپل- دیجی دو | gadgets361

توجه داشته باشید که مدل‌های ریپک و رفرش شده زیادی از آیفون در بازار وجود دارد که اگر آگاهی کاملی نداشته باشید، ممکن است به عنوان گوشی نو به شما فروخته شود، به همین دلیل آیفون مد نظر خود را حتماً از مراجع معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید. برای فروش گوشی موبایل اپل خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید. اگر بودجه کافی برای خرید گوشی‌ موبایل جدید در نظر گرفته‌اید قابلیت پشتیبانی از 5G یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید به آن توجه کنید. همانطور که گفتیم، با وجود بالا بودن قیمت گوشی موبایل آیفون ، خیلی‌ها طرفدار آن هستند. یکی از نکات منفی گوشی های آیفون باتری آن ها بود که این شرکت در سری جدید گوشی های خود تا جایی که توانسته است این مشکل را رفع کند.

Apple iPhone 14 Plus 128 GB از همین رو شما هم با بررسی مشخصات فنی هر دستگاه، با توجه به بودجه‌ای که در اختیار خود دارید برای مجله خبری موبایل و تکنولوژی آیفون اقدام کنید. گوشی آیفون دارای نسل‌های متعددی است که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خود را دارند. همان طور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد، گوشی های اپل یا آیفون ها انواع ومدل های مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به بودجه و علاقه خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید. البته باید این موضع را در نظر بگیرید که پایین ترین قیمت آیفون ها از قیمت سایر قیمت های گوشی هم رده آن بالاتر است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت (Not Active)

اگر به‌صورت حرفه‌ای با موبایل عکاسی و فیلم‌برداری می‌کنید، آیفون 13 پرو توانایی بیش‌تری برای پوشش نیازهای شما دارد. مشخصات فنی این گوشی، ترکیبی است از صفحه نمایش آیفون 13 و سخت افزار آیفون 13 پرو مکس. اگر می‌خواهید قوی‌ترین دوربین و سخت‌افزار ممکن را داشته باشید، اما جابه‌جایی و کار کردن با دستگاه‌های بسیار بزرگ برای‌تان سخت است، iPhone 13 Pro همراه خوبی برای شما محسوب می‌شود. هماهنگی میان سخت افزار و نرم افزار، یکی از برتری‌های گوشی های آیفون نسبت به گوشی های اندرویدی محسوب می‌شود که حاصل تلاش اپل برای طراحی و تولید سیستم عامل و چیپ اختصاصی خود است. نتیجه‌ی مثبت این رویکرد، در پایین بودن تعداد باگ ها و کم‌تر هنگ کردن و کند شدن دستگاه نمایان می‌شود.

  • تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.
  • گوشی های اپل در مقایسه با برندهای دیگر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت گوشی اپل در مقایسه با برندهایی مانند هواوی بالاتر است.
  • اپل از محبوب ترین برندها در زمینه تولید و عرضه گوشی است که دنبال کنندگان و علاقه مندان بسیاری را دارد.
  • گوشی‌های خانواده‌‌ی آیفون ۱۱ کمی قدیمی‌تر از آیفون‌هایی هستند که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم.

گوشی های هوشمند اپل که به آن ها آیفون گفته می شود نسبت به سایر گوشی ها گران تر هستند. آیفون ها دارای سیستم عامل مخصوص به خود یعنی IOS هستند که مهم ترین ویژگی آن وجود دستیار صوتی شخصی SIRI است که می تواند برخی از دستورات خاص کاربران را مثل نزدیکترین پمپ بنزین، رستوران، پخش آهنگ، جستجوهای داخلی و … اگر پول کافی برای خرید یک گوشی پرچمدار آیفون اپل ندارید، خبر خوب برای شما این است که گوشی آیفون دست دوم در بازار بسیار زیاد است و به دلیل دوام بالا، این گوشی‌ها از بسیاری از گوشی‌های فابریک دیگر برندها، بهتر هستند. این گوشی خیلی از گوشی آیفون ۸ بزرگ‌تر و برای تماشای ویدئو و بازی کردن عالی است. جدای از تفاوت‌های ظاهری، اصلی‌ترین دلیلی که سبب برتری آیفون ۸ پلاس در مقایسه با آیفون ۸ می‌شود، ماژول دوربین دو لنزی عالی این گوشی آیفون اپل است. این سیستم سرعت بالای دارد و گوشی را سریع‌تر از آی دی اثرانگشت باز می‌کند و ایمنی آن بسیار بالا است.

قیمت گوشی اپل

دوربین دو لنزی این گوشی ویژگی‌های بسیار خوبی برای عکس‌برداری نیمه‌-حرفه‌ای دارد و حالت پرتره آن بسیار خوب است و عملکرد زوم آن خیره‌کننده می‌باشد. در صورتی که بزرگ‌ترین آیفون سری ۱۱ را می‌خواهید، این گوشی برای شما مناسب است. این گوشی در مقایسه با جدیدترین آیفون‌ها، ابعادی کوچکتر دارد و بزرگ‌ترین آیفون SE یک گوشی ۷/۴ اینچی است. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

http://ebtekarkhodro.ir