گوشی اپل️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های اپل- دیجی دو | gadgets361

بخش عمده مشخصات این گوشی با آیفون ۶ یکسان است اما با افزایش اندازه صفحه نمایش وزن آن به ۱۷۲ گرم رسیده‌است. دوربین پشتی این دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ان ۲٫۱ مگاپیکسل است. آیفون ۶ پلاس مانند نسل‌های پیشین از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در سه نسخه ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده‌است. پردازنده این دستگاه از نوع ۶۴ بیتی A8 است و از سیستم عامل آی‌اواس ۸ پشتیبانی می‌کند.

تولید کننده مجله خبری موبایل و تکنولوژی در پایان سه ماهه اول ۲۰۲۱ حدود ۱۶ درصد از سهم بازار را در اختیار گرفت. این شرکت در این مدت ۵۶.۴ میلیون گوشی اپل را صادر کرد و سالانه رشدی معادل ۴۶.۵٪ را به خود اختصاص داده است. گوشی های اپل در مقایسه با برندهای دیگر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت گوشی اپل در مقایسه با برندهایی مانند هواوی بالاتر است. خیلی ها بر این باورند که قیمت گوشی اپل به سیستم عامل آن بستگی ندارد مشخصات داخلی و سال عرضه و همچنین طراحی بدنه و دیگر عوامل مهم می تواند روی قیمته گوشی های آیفون تاثیر گذار باشد. امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید آیفون هستند ولی شناخت دقیقی از نیاز خود ندارند. از آنجایی که iPhone‌ دارای مدل‌های مختلفی است، شما باید با توجه به شرایط شخصی خود برای انتخاب آن اقدام نمایید.

اورجینال اپل

آیفون ۱۳ علاوه بر مشخصات فنی بسیار قدرتمند،دوربین بسیار با کیفیت دارای بالاترین ظرفیت باتری در بین گوشی های آیفون می باشد. دوربین اصلی آیفون ۸ پلاس از نظر ویدیویی قادر است ویدیوهایی با رزولوشن ۲۱۶۰ پیکسل با نرخ‌ ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه ثبت کند. نرخ ثبت ویدیوهای Full HD توسط دوربین این گوشی‌ هوشمند به ترتیب ۳۰، ۶۰، ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم‌بر‌ثانیه است. آیفون ۸ پلاس قادر است هم‌زمان با ثبت ویدیوی 4K، تصاویری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل ثبت کند. در این بین اپل موفق شده است با بهره‌گیری از همان سخت‌افزار پیشین و بهبود سیستم نرم‌افزاری پردازش تصویر در کنار تراشه‌ی جدید A11 بایونیک، کیفیت تصاویر ثبت‌شده با دوربین آیفون ۸ پلاس را بیش‌ازپیش بهبود دهد. آیفون ۷وآیفون ۷ پلاس را می‌توانیم از جمله محصولات خوب اپل در سال 2017 بدانیم.

  • پردازنده‌ی قدرتمند بیونیک A13 نیز سرعت کار کردن با این گوشی را بسیار بالا می‌برد.
  • بنیانگذار شرکت آیفون استیو جابز است که این شرکت را در دی ماه سال ۱۳۵۵ تاسیس کرد.
  • با بالا رفتن قیمت دلار،تحریم کشورهای دیگر و نوسانات قیمتی بسیار زیاد قیمت گوشی های آیفون در ایران کمی بالا می باشد.
  • نتیجه‌ی مثبت این رویکرد، در پایین بودن تعداد باگ ها و کم‌تر هنگ کردن و کند شدن دستگاه نمایان می‌شود.
  • اپل در آیفون ایکس، سبک طراحی سنتی خود را تغییر داده و چندین و چند قابلیت ویژه و کاملاً جدید را نیز به این گوشی اضافه کرده‌است.

پس از ارسال پیام، پیامکی از شرکت همراه اول مبنی بر فعال شدن مجدد سرویس پیامک تبلیغاتی تا 24 ساعت آینده برای شما فرستاده خواهد شد و این سرویس برای شما تا 24 ساعت بعد فعال می گردد. برای ثبت درخواست دریافت پیامک تبلیغاتی، شما می بایست از خط خود، عدد 1 را به شماره پیامکی 5005 ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، شرکت ایرانسل پیامکی جهت فعال شدن این سرویس برای شما ارسال خواهد کرد. نمایشگر سوپر رتینا، با حافظه داخلی 64 گیگابایت و دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو 7 مگاپیکسلی از ویژگی های ایفون 10 محسوب می شود. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. اگر یک گوشی آیفون بزرگ با قیمت نه چندان بالا و باتری خوب می‌خواهید، شاید آیفون ۸ پلاس برای شما مناسب باشد.

سبد خرید

در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقه‌مند شده‌اید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید. واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. تعداد رده‌های گوشی آیفون اپل هر چند سال یکبار در حال افزایش است و گاهی اوقات کمی گیج کننده می‌شود. قیمت گوشی آیفون اپل و مشخصات آن در سری‌های مختلف تفاوت‌های زیادی با هم دیگر دارند و بعضی از مدل‌های این گوشی تنها به صورت دست دوم موجود هستند. تنوع این محصولات شرکت اپل بسیار زیاد است و تقریبا برای هر کسی، یک گوشی آیفون اپل وجود دارد. آیفون ۶ پلاس هم‌زمان با آیفون ۶ در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد و با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به نوعی نخستین فبلت اپل به حساب می‌آید.

http://ebtekarkhodro.ir