گوشی اپل️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های اپل- دیجی دو | gadgets361

اپل در این گوشی، نوع صفحهٔ لمسی را به کلی تغییر داده و آن را به گونه‌ای بازسازی کرده تا در عین جذابیت کارآمد هم باشد. این گوشی از نظر ابعاد و وزن، بزرگ‌تر و سنگین‌تر از نسل قبلی‌اش است. اما در مقابل، با آیفون جدید می‌توانید تصاویری با کیفیت بالاتر ثبت کنید، از پردازندهٔ سریع‌تر برای بازی کردن استفاده کنید و حتی با سرعت بیشتری به اینترنت متصل شوید. البته در کنار این قابلیت‌های مثال زدنی، رنگ رزگلد (صورتی) هم در کنار رنگ‌های قبلی خاکستری، طلایی و نقره‌ای به رنگ‌های این گوشی افزوده شده‌است.

مدل‌های سابق[ویرایش]

آیفون 12 مینی 5.4 اینچی، iPhone 12 و 12 Pro هردو 6.1 اینچی و آیفون 12 پرو مکس 6.7 اینچی بودند. مقدار رم و حافظه داخلی آیفون 12 و 12 مینی به 4 و 256 گیگابایت محدود می‌شد؛ اما دو مدل Pro در ورژن‌های 6 و 512 گیگابایتی هم به بازار عرضه شدند. هردو مدل پرو برخلاف دو گوشی دیگر که دوربین اصلی آن‌ها دوگانه است، به دوربین سه‌گانه مجهز شدند و کیفیتی کم‌نظیر را به نمایش گذاشتند. همانطور که گفتیم، این گوشی در مقایسه با اکثر آیفون‌های موجود در بازار کوچک‌تر است و اگر به صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، خرید گوشی آیفون اپل مدل SE را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. قیمت گوشی‌های اپل نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند بالاتر بوده و برای خرید آن باید این موضوع را مدنظر داشت.

قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G و 5G، بلوتوث نسخه پنج، نسخه ۱۵ از iOS دیگر ویژگی‌های این گوشی است. به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه مدل‌های گوناگونی از تلفن‌های همراه برند اپل با ویژگی‌های مختلف در بازار موجود است. این برند امروزه بسیار محبوب است و به دلیل عملکرد عالی تلفن‌هایش، بسیاری از افراد خواستار آن هستند.

http://ebtekarkhodro.ir

بنابراین در مجله خبری موبایل و تکنولوژی 2009 گوشی S G3 با قیمت 199دلاری را معرفی کرد که دوربین 3مگاپیکسلی آن با قابلیت ضبط ویدئو، باعث محبوبیت حداکثری افراد جامعه شد. این گوشی از ظاهر جذاب تری به نسبت سری های قبل خود برخوردار بود، قاب پشتی این گوشی با پوشش پلاستیکی مشکی با نوشته نقره ای رنگ iPhone به فروش رسید. ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم.

گوشی اپل آیفون ۱۲ پرو 256 گیگابایت ( نات اکتیو )

دوربین این مدل گوشی ها با سه لنز متفاوت واید، تله‌فوتو و اولتراواید، امکان عکاسی در سناریو‌های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در کنار دوربین ارتقا یافته، افزایش ۴ تا ۵ ساعته‌ی عمر باتری، روشنایی بیشینه‌ی ۱۲۰۰ نیتی نمایشگر و توان پردازشی فوق‌العاده‌ی A13 Bionic، همگی ویژگی‌هایی هستند که به‌زعم اپل، این نوع آیفون را شایسته‌ی پسوند «پرو» می‌کنند. گوشی های آیفون از نظر کیفیت و کارایی در میان برترین ها قرار دارند و از نظر ماندگاری نیز بسیار با دوام هستند به طوریکه با خرید یک گوشی آیفون می توان مدت ها از بابت داشتن یک گوشی با کیفیت و بدون نیاز به تعویض، آسوده خاطر بود.

  • تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو، ویژگی دیگری است که در آیفون جدید اپل به‌کار گرفته شده است.
  • در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
  • اگر به‌صورت حرفه‌ای با موبایل عکاسی و فیلم‌برداری می‌کنید، آیفون 13 پرو توانایی بیش‌تری برای پوشش نیازهای شما دارد.
  • یکی از بخش‌های سخت‌افزاری ارتقاء یافته در هفتمین نسل از آیفون‌های اپل، استفاده از تراشه‌های A10 Fusion است.