کدام مشاوره مالیاتی برای شما مناسب تر است؟ بازار | تکس مپ

فقط کافی است که موضوع خودتان را کامل بررسی کنید و سپس به کارشناس مربوطه ارجاع دهید تا در سریعترین زمان ممکن مشاور مالیاتی پاسخ سوال شما را اطلاع رسانی کند. همانطور که می دانید امروزه کلیه کسب و کارها، از خرد گرفته تا کلان، برای امور مالی و مالیاتی خود به مشاور مالیاتی نیاز دارند. بیشتر افراد اعم از حقیقی و حقوقی، نیز نیازمند یک مشاور برای انجام امور مالیاتی خود می باشند. این مشاوره ها ممکن است در خصوص مالیات بر ارث، مالیات بر مشاغل، مالیات بر تراکنش های بانکی یا پرداخت اینترنتی، مالیات بر املاک و مستغلات، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات برای صنایع تولید کننده و عرضه کننده و کلینیک ها می باشد.

دقیقه مشاوره مالیاتی آنلاین

شرکت های خدمات مالیاتی تمامی اموری که مربوط به مالیات یک شرکت است را انجام می‌دهند. سلام به شما از نظر کارشناس امور مالیاتی ثبت در دفاتر و تطبیق با اظهارنامه ملاک محاسبه است و ضمن اینکه حتما باید در اظهارنامه درج میشد تا از میزان مالیات متعلقه هم کسر می گردید. لازم است کارتخوانی که در فعالیت تجاری از آن استفاده میکنید را به سازمان مالیاتی معرفی کرده و اظهارنامه ارسال نمایید. برای حق مشاوره نیز لازم است طبق تبصره 1 ماده 86 قانون مالیات مستقیم، 10 درصد از حقوق شما کسر شده و به عنوان مالیات حق مشاوره پرداخت شود. مشاورهای موسسه حسابداری محاسبان که از اعضای جامعه مشاورین رسمی مالیاتی ایزان نیز می‌باشند با سال‌ها تجربه میدانی در بنگاه‌های اقتصادی بزرگ راهنمای شما خواهند بود.

  • سلام کارت بانکی یکی از اقوام در اختیار شرکتی می‌باشد و تنها دارایی این خانم حقوق مستمری همسرش می‌باشد.
  • از انتخاب شما برای دریافت خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی راشا سپاس گزاریم.
  • برای تشکیل پرونده مالیات بر ارزش افزوده و همچنین مدارک و اسنادی که نیاز دارد نیز می توانید روی ما حساب کنید .
  • این روزهای پر چالش مالیاتی باعث شده است که اکثر مودیان حقوقی و حقیقی نیاز به مشاور مالیاتی تهران و شهرستان ها داشته باشند.
  • مالیات یک دنیای پیچیده با قوانین، مواد و تبصره‌های گوناگونی است که باعث ایجاد نیاز به حضور یک مشاور مالیاتی در مجموعه شما می‌شود.

البته ممکن است برخی نرم‌افزارهای مالیاتی وجود داشته باشند که بتوانند امور مالیاتی را برای شما انجام دهند، اما اشتباه و خطا نیز در آن‌ها رخ می‌دهد و این ریسک را برای شرکت شما افزایش می‌دهد. چگونه می‌توانم اطلاعات بیشتری دریافت کنم؟ برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در واحد مشاوره و ثبت‌نام مشورت کنید. علاوه بر این نظارت و بررسی اسناد و صورتهای مالی،برای استاندارد سازی آنها برای سازمان امور مالیاتی و کاهش ریسک ها و ابهامات آن،از جمله اقدامات شرکتهایخدمات مالیاتیمی باشد. دسته های مختلفی ای از موارد مشمول مالیات بر املاک می شوند، مثل مالیات بر درآمد اجاره و مالیت نقل و انتقال ملک. بخش املاک یکی از حوزه های گسترده و پیچیده ی مالیاتی است که قوانین و بخش نامه های زیادی برای آن وجود دارد و برای رفع و رجوع مشکل مالیاتی نیاز به دانش عمیق از این قوانین و هم چنین قوانین حقوقی است.

مشاوره مالیات مشاغل بصورت تضمینی

کدام مشاوره مالیاتی برای شما مناسب تر است؟ بازار | تکس مپ

لذا، در این بخش، به منظور ارائه پاسخی دقیق به این پرسش که مشاوره مالیاتی کیست، به توضیح تفاوت وکیل دعاوی مالیاتی با حسابدار می پردازیم. مشاوران مالیاتی می بایست نیم نگاهی به پتانسیل های شرکت و نقاط ضعف و قدرت آن هم داشته باشند. بسیاری از شرکت ها با کمی تغییرات می توانند از معافیت های مالیاتی و مشوق هالی مالیاتی بهره مند شوند اما خودشان از این موضوع بی خبر هستند. کی مشاور مالیاتی خوب با ارائه مشاوره مالیاتی قابل قبول می تواند از منافع و منابع شرکت محافظت نماید و از خروج نقدینگی در طی زمان جلوگیری نماید.

دقیقه مشاوره مالیاتی حضوری

تسلط و آگاهی کامل از قوانین مالیاتی و تمامی ماده‌ها و تبصره‌های موجود در این حوزه از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مشاور متخصص است. یک مشاور با اشراف کامل بر قوانین می‌تواند موکل خود را از پرداخت مالیات‌های سنگین معاف کرده و در حل مشکلات مالیاتی یاری دهد. این قوانین سخت و پیچیده علاوه بر اینکه باعث اتلاف وقت شرکت‌ها و صاحبان مشاغل می‌شود. بلکه درصورت عدم انجام تکالیف مالیاتی طبق چهارچوب‌های مورد نظر در آخر باعث پرداخت مالیات‌هایی به ‌مراتب هنگفت می‌شوند.