پارسیک اخبار اقتصادی

میزان سپرده روس ها در بانک های خارج از روسیه، تقریبا به پنج تریلیون روبل رسیده که در بازه زمانی فوق بر اساس نرخ ارز حدود 82 میلیارد دلار است. وضعیت رو به بهبود بازار رمزارزها، باعث افزایش امیدواری سرمایه گذاران قبلی شده و حتی در حال جذب سرمایه های جدید است. این روزها بهبود قیمت ارز دیجیتال مهم مانند بیت کوین و اتریوم و روند رو به رشد آن ها نظرات کارشناسان و تحلیلگران را درباره بازار کریپتو عوض کرده و به نظر این شرایط تداوم داشته باشد.

طی ماه گذشته واردات نفت هند از روسیه نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۱، ۳۳ برابر شده است. اقتصاد آلمان در سه ماهه پایانی سال گذشته رشد منفی را به ثبت رساند و باعث شدت گرفتن نگرانی‌ها نسبت به بروز رکود در بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا شد. قیمت برخی از خودروها، امروز پنج شنبه در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز‌های گذشته را در متن خبر مشاهده کنید. اعتصاب کارکنان پایانه نفتی قشم همزمان با وخیم‌تر شدن بحران انرژی در ایران همزمان با ادامه بحران انرژی، تصاویر منتشرشده در فضای مجازی حاکی از اعتصاب کارکنان پایانه نفتی قشم در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات‌شان است. حراج دارایی‌های ملی؛ عضو حقوقدان شورای نگهبان می‌گوید مولدسازی ایراد قانونی ندارد مصوبه جنجالی مولدسازی در دولت ابراهیم رئیسی در نهایت بواسطه اظهارنظر رسمی عضو حقوقی شورای نگهبان از هرگونه اصلاح در امان ماند تا اعتراضات و انتقادات به این مصوبه در عمل آب در هاون کوبیدن باشد. مجلس نمایندگان آمریکا بسته ۱.۹ تریلیون دلاری کمک اقتصادی را برای جبران بخشی از صدمات ناشی از شیوع کرونا را تصویب کرد.

یک بازنشسته فرانسوی نیز چند روز پیش یک چک ۱۲۰۰ دلاری با امضای دونالد ترامپ دریافت کرده بود. بر اساس نظرسنجی تازه مرکز تحقیقات پیو، ۷۹ درصد از افرادی که نامشان در فهرست رای‌دهنده‌ها ثبت شده اقتصاد را مهمترین دغدغه خود در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرده‌اند. برای ۶۸ درصد رای دهنده‌ها نیز بهداشت و مراقبت‌های درمانی دومین دغدغه بزرگ است. مهاجم یا مهاجمان ناشناس بر روی در و پنجره منزل میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت جمهوریخواه در مجلس سنا نیز شعارهایی همچون «پول من کجاست؟» و «میچ فقرا را می کشد» نوشتند.

قیمت روز ارز دیجیتال 13 بهمن 1401

پارسیک اخبار اقتصادی

بالغ بر 8 هزار و 668 فقره از این اسناد مسکونی، 624 فقره کشاورزی، 52 فقره تجاری و 6 فقره سایر کاربری ها هستند … ایسنا/گلستان مدیرکل امور مالیاتی گلستان با بیان اینکه در 10 ماه گذشته 50 پزشک استان به دلیل عدم نصب دستگاه های پذیرنده بانکی با هدف فرار از پرداخت مالیات به دستگاه قضایی معرفی شدند … خبرخوش برای مستمری بگیران | افزایش 43درصدی حقوق مستمری بگیران و پرداخت وام … قیمت مسکن در تهران بر اساس منطقه، موقعیت و امکانات متفاوت است؛ در این میان خانه های کوچک و متوسط بین 40 تا 60 متری در پایتخت نیز بازار مخصوص خود را دارند. اینفوگرافیک | طلب 17 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران | کارهایی که با این …

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی افکارنیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. سرپرست اداره‌کل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی از مشمولیت بازنشستگی برای خبرنگاران طبق بند ۳ ماده ۱۱ آیین‌نامه اجرایی مشاغل سخت و زیان‌آور خبر و قوانین اعمال سوابق قبلی بیمه ای خبر داد. روز شنبه،۲۴ دی‌ماه، با ورود سامانه بارشی جدید از بعدازظهر افزایش ابرناکی و اواخر شب بارش‌های پراکنده به صورت برف در سطح استان تهران مورد انتظار است.

بر اساس اعلام بانک مرکزی؛

این طرح از نظر تحلیلگران، اولین آزمون برای سنجش توانایی جو بایدن در هدایت کشور آنهم در وضعیت همه‌گیری روزافزون کرونا، وخیم شدن اوضاع اقتصادی و دوپارگی کنگره محسوب می‌شود. در میانه همه‌گیری کرونا شماری از شهرهای آمریکا که به دلیل کمبود نیروی کار رشد اقتصادی مناسبی ندارند، درصدند با ارائه مشوق‌هایی، افراد دورکار را به خدمت بگیرند. ایران استوار؛ 44 سال افتخار| ساخت 250 بیمارستان در کشور پس از انقلاب توسط وزارت راه‌ وزارت راه و شهرسازی پس از انقلاب اسلامی و در دولت‌‌های مختلف ۲۵۰ پروژه بیمارستانی با بیش از ۲۴ هزار و ۳۲۲ تخت و ۲ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۴۰۰ متر زیربنا ساخته شد. جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث تمام وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه شخص ثالث از 15 بهمن تا پایان روز 19 اسفند ماه سال جاری با خرید بیمه نامه یک ساله 100 درصد بخشیده می شود.

جدیدترن خبرهای شهرها

تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به گروه صنعتی انتخاب United States top Pioneer news agency that work as a blog! الکترونیک تعلق گرفت. بانک سپه در راستای تسهیل تأمین تقاضای ارز به صورت اسکناس و با هدف فراهم سازی نیازهای ضروری، ارز به فروش می رساند. وزیر نفت اعلام کرده اگر مردم در مصرف صرفه‌جویی نکنند مجبور به واردات بنزین خواهیم شد. بسیاری از ادارات و شرکت ها، مخصوصا شرکت های کوچک و نوپا خواهان این هستند که با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان، فضای خود را تقسیم کنند. 200 فرصت سرمایه گذاری در شهرستان های قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی شناسایی شد.

  • طبق آخرین گزارش های بلومبرگ و با کاهش درآمد اینتل، این شرکت حقوق مدیرعامل خود یعنی پت گلسینگر را 25 درصد کاهش خواهد داد .
  • جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بهارستان چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه به ریاست عبداله نوحی فرماندار بهارستان برگزار شد.
  • جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا طی روزهای آینده تیم مشاوران ارشد اقتصادی خود را معرفی خواهد کرد؛ تیمی که مطابق تازه‌ترین گمانه‌زنی‌ها شامل چند اقتصاددان لیبرال و سیاستگذار با سابقه در دولت‌های پیشین دموکرات‌ها خواهد بود.
  • از هر شش نفر یک نفر یعنی چیزی بیش از یک میلیارد نفر در جهان، از دسترسی کافی به آب شیرین محرومند.
  • در حالی که به نظر می رسد سرعت اینترنت هر روز کندتر می‌شود، وب سایت اسپیدتست نشان داد که سرعت اینترنت موبایل در ایران در یک ماه اخیر سقوط 7 پله‌ای را تجربه کرده است.

ایران‌خودرو در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است که اجرای طرح پیش فروش جدید از امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه با عرضه چهار محصول این شرکت آغاز شده است. جنجال افزایش دستمزد ادامه دارد؛ دولتی‌ها در اندیشه افزایش ۲۰ درصدی، کارگران به دنبال افزایش ۱۰۰ درصدی طبق روال هرسال تعیین افزایش دستمزد کارگران به صدر خبرها رسیده است و با توجه به شرایط اقتصادی کشور، یکی از پر بحث‌های چند وقت اخیر بوده است. ادامه حواشی بودجه ۱۴۰۲؛ مالیات ۴۷ درصدی، تورم ۴۰ درصدی و افزایش حقوق ۲۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۲ یکی از چالش برانگیزترین بودجه‌های سال‌های اخیر است و نمایندگان مجلس کماکان ایرادات ریز و درشت بسیاری به آن وارد می‌کنند. بانک جهانی پیش‌بینی رشد تولید ناخالص ایران در ۲۰۲۳ را نیم واحد درصد نسبت به گزارش قبلی خود کاهش داده است که علت اصلی آن کاهش رشد اقتصادی شرکای تجاری کلیدی و رقابت صادراتی جدید با نفت تخفیفی روسیه ذکر شده است. ایران خودرو در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است که اجرای این طرح از امروز پنجشنبه 13 بهمن ماه با عرضه چهار محصول این شرکت با موعد تحویل چهارماهه تا یکساله و با اختصاص سود مشارکت عرضه آغاز می شود. سرانجام لایحه بودجه ۱۴۰۲ صبح امروز به دست مجلسی‌ها رسید؛ در حالی که این لایحه با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان در دولت سیزدهم بسته شده که نسبت به سال جاری حدود ۱۵۰۲ هزار میلیارد تومان و معادل ۴۰ افزایش دارد.