نگاهی به ویژگی‌های گوشی های هوشمند در آینده فروشگاه اینترنتی کالاریز | gadgets361

برای فعال سازی NFC در شیائومی باید وارد تنظیمات بشین و مسیر زیر رو دنبال کنین. اپلیکیشن‌های مختلفی توسعه یافته‌‎اند که می‌توان از آن‌ها برای شناسایی زمین لرزه و دستیابی به اطلاعات مربوط به آن استفاده کرد. یکی از مقام‌های مایکروسافت ضمن اشاره به فهرست انتظار «چند‌میلیونی» بینگ جدید، از نحوه‌ی دسترسی سریع‌تر به این موتور جست‌و‌جو پرده برداشته است. چرا چنین چیزی از اهمیت برخوردار است؟ پاسخ آن آینده پرداخت غیرتماسی است. سنسورهای تشخیص اثر انگشت فعلی که می‎توانید آنها را در Galaxy S6 و iPhone 6 پیدا کنید از فناوری خازنی برای رد اثر انگشت شما استفاده می‎کنند.

http://ebtekarkhodro.irمنظور از شارژ بی‌سیم هوایی استفاده از امواج رادیویی برای شارژ کردن گوشی است که برای محیط زیست نیز بهتر است. این فناوری به‌زودی در دسترس همه قرار می‌گیرد، زیرا که شرکت شیائومی نمونه‌های اولیه شارژر هوایی را ساخته است. می‌توان گفت که مراحل تحقیق و توسعه در زمینه تولید صفحات نمایش بسط پذیر تقریباً به پایان رسیده اما هنوز تا زمان تولید و عرضه گوشی‌های بهره‌مند از این قابلیت زمان زیادی باقی مانده است. سامسونگ سال گذشته نسخه اولیه از یک نمایشگر بسط پذیر را معرفی و در معرض دید کاربران قرار داد که می‌توانست بدون آسیب دیدن تا 12 میلی متر گسترش پیدا کند.

بهترین گوشی‌ تا 20 میلیون تومان در بازار موبایل ایران (بروزرسانی بهمن

رنگ‌‌های مشکی، نقره‌ای و سفید اگرچه ظاهری کلاسیک و قابل توجه به گوشی‌های هوشمند می‌دهند اما ممکن است خیلی زود برای کاربران خسته کننده شوند. رنگ‌های دیگری نظیر قرمز، سبز یا بنفش نیز ظاهری جذاب و خیره کننده به این دستگاه‌ها می‌دهند اما موجب می‌شوند که آن‌ها تا حدود زیادی غیر حرفه‌ای به نظر برسند. اما در سال‌های آینده و در هنگام خرید گوشی‌های هوشمند ممکن است دیگر به انتخاب یک رنگ بدنه مناسب برای این محصولات نیازی نداشته باشید. اما انتظار می‌رود در گام بعدی برای رشد این فناوری‌های ارتباطی، شاهد استفاده از قابلیت کنترل ذهنی باشیم.

قابلیت شارژ گوشی از طریق هوا؛ با شارژرهای سیمی خداحافظی کنید!

بدیهی است که دوربین پشتی گوشی‌های هوشمند یکی از تمرکز اصلی تمام تولیدکنندگان اصلی گوشی های هوشمند بوده است. اندازه دوربین اصلی بزرگتر می شود و پیکسل ها نیز بالاتر و بیشتر می شوند، اما باید بیان کنیم که نوآوری‌های زیادی در این زمینه وجود ندارد و از این نظر می‌توان گفت لنزهای تله فوتو ماکرو و RYYB تنها نوآوری‌ها هستند. در سال ۲۰۱۹ ، OPPO Reno Ace با کارایی بالا شارژ سریع ۶۵ وات در ۳۰ دقیقه ، شهرت جهانی را به دست آورد.

امروزه تعداد گوشي‌هايي که از مجله خبری موبایل و تکنولوژی NFC استفاده مي‌کنند و اين سامانه را پشتيباني مي‌کنند روز به روز در حال افزايش است. (به طور مثال گوشي هاي هوشمند جديد) با استفاده از اين تراشه اطلاعات به صورت کد شده بين دو وسيله رد و بدل مي‌شود. البته اگر گوشي شما جديد نيست، اين تراشه را مي توان خريد و بر روي باتري گوشي چسباند تا با ساده ترين گوشي هم اين تكنولوژي در دسترس شما باشد. براي اينکه تلفن هوشمند شما بتواند با دستگاه‌هاي داراي NFC ارتباط برقرار کند، بايستي از چيپ NFC برخوردار باشد.

  • استفاده از مطالب سایت ایران طرح فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • سپس می‌توان درون گوشی‌های هوشمند از نوارهای LED بهره گرفت که قادر به تولید طیف کاملی از رنگ‌های طبیعی هستند.
  • برای این‌که دستگاه‌های پسیو از این طریق فعال بشن باید در یک محدوده خاص قرار بگیرن.
  • تصور کنید پنل پشتی این محصولات به صورت کامل از یک ماده شیشه‌ای شفاف تولید شود که قادر است بخش قابل توجهی از نور محیط اطراف را جذب کند.
  • از ویژگی دیگر پاور بانک YESIDO YP25 این است که خروجی های این پاوربانک دارای استاندارد فست شارژ هستند که میتوانند گوشی شما را با سرعت بالا شارژ نمایند.