نمایندگی موبایل سونی نمایندگی تعمیرات گوشی سونی در استان تهران | gadgets361

با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید. قیمت این گوشی کلا بالاست بعدش جابجایی وارسال تا برسه دست ما هزینه برمیداره.. دوربین سلفی به سنسور بزرگتر 12 مگاپیکسلی با اندازه 1/2.9 اینچی همانند مدل بزرگتر Xperia 1 IV با لنز 24 میلی‌متری و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 با فوکوس ثابت ارتقا یافته است. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. استفاده از محتویات این سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز است. Sony Xperia 1 iv تلفنی است که به طور اختصاصی برای طرفداران Xperia ساخته شده است، اما حتی برای آنها نیز هزینه بسیار بالایی خواهد بود زیرا که ویژگی‌هایش چندان توجیه کننده نیست.

کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به مجله خبری موبایل و تکنولوژی گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند. شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید. همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید.

http://ebtekarkhodro.ir

سرعت گوشی هم به‌لطف پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 888 بالا است اما سونی در مورد پشتیبانی نرم‌افزاری از این گوشی خیلی روشن و صریح عمل نکرده است. آموزش ریست کردن گوشی های سونی اکسپریا ریست کردن تلفن همراه سونی – چگونه تلفن همراه خود را هارد ریست کنیم ؟هارد ریست کردن چیست؟هارد ریست کردن چگونه است؟ چگونه گوشی سونی… سونی همیشه سعی کرده طراحی ساده و در عین حال با کیفیت ساخت بالایی رو برای گوشی هاش استفاده کنه. گوشی اکسپریا 5 مارک 3 هم از همین اصل پیروی میکنه و کاملا از متریال با کیفیتی ساخته شده. وزن کم (168 گرم)، اندازه کوچیک و کامپکت این گوشی و لبه های گرد استفاده شده باعث شده با یه گوشی خوش دست و جمع جور طرف باشیم. قسمت پشتی از گلس براق ساخته شده که کمی اثر انگشت روش میمونه، اما استفاده از گوریلا گلس 6 توش باعث شده خط و خش زیادی روش نیفته.

  • وزن کم (168 گرم)، اندازه کوچیک و کامپکت این گوشی و لبه های گرد استفاده شده باعث شده با یه گوشی خوش دست و جمع جور طرف باشیم.
  • عملکرد خوب باتری میتواند به سلامت و ارتقاء فعالیت گوشی های موبایل کمک کند.
  • در ادامه نگاهی داشتیم به لیست گوشی های جدید سونی از مدل‌های اقتصادی تا گوشی‌های پرچمدار این کمپانی ژاپنی.
  • گوشی سونی Xperia 10 III Lite از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۹۰ بهره‌مند است و رم ۶ گیگابایتی دارد.
  • گوشی Xperia 10 III Lite دارای یک صفحه‌ی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۵۲۰ می‌باشد.

دوربین اصلی تو نور و روشنایی خوب عکس های تقریبا عالی میگیره که جزئیات خوبی داره و رنگ های کاملا بالانس شدن، دینامیک رنج خوبی داره و هیچ نویزی نداره. سنسور واید عکس هاش شارپنسه بالایی داره و نویز خیلی کمه، دینامیک رنج عکس های میشه گفت عالیه و رنگ های خیلی شبیه به واقعیته. لنز تله فوتو با زوم 2.9 برابری جزئیات خوبی داره و لبه های اجسام کاملا مشخص و با کیفیته، تو زوم 4.4 برابری هم تقریبا به همین صورته اما کمی زوم کنید روی عکس کمی پیکسل پیکسل شده جزئیاتش.

گوشی سونی Xperia XA1 Ultra | حافظه 32 رم 4 گیگابایت ا Sony Xperia XA1 Ultra 32/4 GB

همچنین توصیه می‌شود که در زمان رسیدن شارژ به ۳۵ یا ۴۰ درصد گوشی به شارژر متصل شود؛ این کار به حفظ ظرفیت باتری کمک می‌کند و از افزایش دمای گوشی در هنگام شارژ پیشگیری می کند. یکی از پرمتقاضی‌ترین سرویس‌های مرتبط با گوشی‌های تلفن همراه، از جمله گوشی‌های سونی، سرویس تعویض و تعمیر صفحه نمایش است. با وارد شدن ضربه به گوشی، صفحه نمایش، جزو نخستین قطعاتی است که دچار شکستگی می‌شود. در صورت خرابی این بخش، نیاز است تا گوشی تلفن همراه بررسی شده و بسته به میزان خسارت وارد شده، گلس، ال سی دی و یا هر دو اینها تعویض شود. گوشی سونی که قبلا با نام سونی اریکسون شناخته میشد، زیرمجموعه‌ای از شرکت سونی است. گوشی‌های Sony در ابتدا با سیستم عامل ویندوز شروع به کار کردند اما بعدها سیستم عامل آن به اندروید تغییر داده شد و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار موبایل گردید.

روش خرید گوشی موبایل سونی اکسپریا SL 32GB