نمایندگی موبایل سونی نمایندگی تعمیرات گوشی سونی در استان تهران | gadgets361

بعضی از بهترین گوشی‌های سونی در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم‌اند. نمایشگر با وجود این که مانند پرچمدار سونی، رزولوشن 4K ندارد ولی همچنان کیفیت بسیار عالی دارد. سونی بالاخره امسال تصمیم گرفت که شارژ بی‌سیم را نیز به پرچمداران کوچک‌تر خود اضافه کند. اما نمی‌توان گفت در مقایسه با سایر رقبا این گوشی با این قیمت ارزش خرید بیشتری دارد.

Xperia XZ Premium

وقتی در خاورمیانه شعبه یا نمایندگی نداره میشه گفت هزینه بردار است. قیمتی که گذاشتید بالاست، رجیستری هم نداره، اگه قیمتتون منطقی بود، من همین الان میخریدم. این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.

http://ebtekarkhodro.ir

بازدهی باتری مناسبه و تو کاربری معمولی در کنار کمی بازی و تماشای ویدئو بهتون حدود 6 ساعت و در استفاده عادی تقریبا یه روز دووم میاره. سرعت شارژ برای یه گوشی پرچمدار اصلا بالا نیست و گوشی با استفاده از شارژر 30 واتی قرار گرفته تو جعبه توی نیم ساعت 50 درصد شارژ میشه و فول شارژ شدنش تقریبا یک ساعت و 50 دقیقه طول میکشه! سونی تو این گوشی از شارژ بیسیم استفاده نکرده که کمی برای یه گوشی پرچمدار عجیبه.

نحوه تبدیل مانیتور به تبلت در ویندوز ۱۱ و macOS

گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 3 یکی از گوشی های پرچمدار 2021 سونی بود که اگه نگیم یه شکست کامل تو فروش رو تجربه کرد، حداقلش اونجوری که باید نفروخت. پس اگه فقط دوست دارید درباره مشخصات گوشی پرچمدار 2021 سونی بیشتر بدونید با بررسی Sony Xperia 5 III همراه موبونیوز باشید. آنچه که در تعمیر گلس گوشی می‌بایست مدنظر قرار گیرد میزان خرابی پیش آمده در صفحه نمایش است. بدین معنا که اگر ضربه وارد شده به گوشی تنها منجر به شکستگی گلس شده است دیگر نیازی به تعمیرات ال سی دی نخواهد بود و تنها گلس تعویض می شود. در این شرایط، ال سی دی اورجینال دستگاه روی آن باقی میماند و عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد به کیفیت نخستین باز می گردد. ضمن اینکه هزینه تعویض گلس گوشی نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی است.

آپدیت خودکار موبایل سونی

کلیه حقوق این مجله خبری موبایل و تکنولوژی متعلق به فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس می‌باشد. در حالی که لنز واید و تله فوتو هر دو دارای تثبیت کننده نوری نیز می باشند. Sony Xperia Z3 Compact یک گوشی هوشمند فوق العاده در میان گوشی های رده بالا محسوب میشود و برای کاربرانی طراحی شده که بیشترین بازدهی و کیفیت را در کمترین سایز ممکن میخواهند و لذت…

  • در اینصورت باید توجه داشت که بازیابی اطلاعات توسط این نرم افزارها چندان دقیق نیست و به صورت تصادفی و رندوم‌وار صورت می‌گیرد.
  • جک 3.5 میلیمتری صدا استفاده اش تو گوشی های پرچمدار بسیار نکته خوب و مثبتی به حساب میاد و کیفیت صدای خوبی هم بهتون میده.
  • با توجه به نماد اعتماد الکترونیک و معرفی ما توسط ترب در صورتی که تخلفی توسط فروشگاه صورت پذیرد قطعا امکان ادامه کار را نداریم.پس مطمین خرید کنید.
  • گوشی سونی Xperia 5 IV مجهز به گواهینامه IP68 بوده و در نتیجه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.
  • یکی از واحدهای این مرکز به فروش انواع مدل‌های گوشی سونی اختصاص داده شده است که دارای کارشناسان خبره‌ای می‌باشد.
  • همچنین توصیه می‌شود که در زمان رسیدن شارژ به ۳۵ یا ۴۰ درصد گوشی به شارژر متصل شود؛ این کار به حفظ ظرفیت باتری کمک می‌کند و از افزایش دمای گوشی در هنگام شارژ پیشگیری می کند.