نمایندگی موبایل سونی نمایندگی تعمیرات گوشی سونی در استان تهران | gadgets361

سپس کمک می کنند که بهترین گوشی را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید. نمایندگی فروش گوشی سونی به شما اطمینان را می دهد که تنها محصولات اورجینال را عرضه می کند. خاموش شدن ناگهانی، ریستارت شدن مداوم، بوت نشدن، هنگ کردن و … همگی از مشکلات رایجی هستند که یقه اکثر کاربران موبایل سونی را گرفته‌اند. اگر شما هم از کاربران موبایل سونی هستید و با چنین مشکلاتی در این دستگاه مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی موبایل سونی بسپارید.

حافظه

مجله خبری موبایل و تکنولوژی ساخت گوشی در حد مدل‌های گران‌قیمت است، نمایشگر با وجود این که 60 هرتز است اما همچنان عالی است. برای خرید گوشی های موبایل سونی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سونیمراجعه نمایید. آموزش آپدیت تمامی گوشی های سونی اکسپریا همیشه برای دریافت آخرین قابلیت ها،بهبود عملکرد ،رفع اشکال ها و بهینه کردن دستگاه برای استفاده ی مداوم به بروزرسانی یا آپدیت نرم افزاری نیاز داریم …. سونی اکسپریا 5 مارک IV با وجود قیمت کمتری که از اکسپریا 1 مارک IV دارد، اما در بسیاری از موارد شبیه به آن گوشی و از برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲ است. حتی شاید گفت از آن گوشی هم انتخاب بهتری است، به‌خصوص با باتری 5000 میلی‌آمپری و نمایشگر کوچک‌تر با رزولوشن پایین‌تر که شارژدهی بسیار عالی دارد. سونی یکی از برندهای با سابقه در زمینه ساخت و عرضه گوشی‌های هوشمند است.

  • بازدهی باتری مناسبه و تو کاربری معمولی در کنار کمی بازی و تماشای ویدئو بهتون حدود 6 ساعت و در استفاده عادی تقریبا یه روز دووم میاره.
  • قسمت پشتی از گلس براق ساخته شده که کمی اثر انگشت روش میمونه، اما استفاده از گوریلا گلس 6 توش باعث شده خط و خش زیادی روش نیفته.
  • نظر شما در مورد قیمت جدیدترین گوشی سونی 2022 چیست؟ کدام یک از آن‌ها ارزش خرید را دارند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.
  • البته مدتی از عرضه این گوشی گذشته است و هرچند که این گوشی از گوشی های جدید نیست، اما از بهترین گوشی های سونی اکسپریا است.
  • ادامه عملیات آپدیت گوشی سونی ساده است و کافی است طبق دستورالعمل های ارائه شده پیش بروید تا گوشی شما به نسخه جدید اندروید آپدیت شود.
  • باتری‌های لیتیوم یونی امروزی سریع‌تر از باتری‌های سنتی شارژ می‌شوند.

در زیر بدنه دستگاه ، سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. همچنین یک نسخه مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی برای خرید نیز وجود دارد. یک اسلات کارت microSD برای گسترش بیشتر این حافظه و همراه با جک هدفون 3.5 میلی متری بر روی قسمت بالایی بدنه نیز وجود دارد. سونی آخرین سازنده تلفن های همراه است که این ویژگی ها را برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود حفظ کرده است.

http://ebtekarkhodro.ir

لبه راست دکمه کم و زیاد کردن صدا، دکمه پاور با حسگر اثر انگشت (که محل قرار گیریش وسط گوشیه و دسترسی بهش راحته)، دکمه شاتر دوربین و دکمه اسیستنت (که امکان شخصی سازی برای کاربردش وجود داره) قرار گرفته. لبه چپ درگاه سیم کارت قرار داره که امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان و یا یه سیم و کارت حافظه جانبی رو به شما میده و خبر دیگه ای نیست. برای استفاده بهتر از تمام امکانات سایت مانند بهره مندی از تخفیفات، آگاهی از فروش های ویژه بهتر است با ثبت نام در موتور گمرک و ورود به حساب کاربری خود، اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل فرمایید. برای مشاهده قیمت گوشی‌های سونی و نیز مشخصات گوشی‌های سونی از بخش گوشی سونی در سایت آداک 24 دیدن فرمایید. یکی از برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲، سونی اکسپریا 1 مارک IV است که پرچمدار آن‌ها در این سال به‌حساب می‌آید.

سونی اکسپریا 1 مارک III ؛ از بهترین گوشی های سونی

از مزیت‌های گوشی اکسپریا ۱ IV برخورداری از دوربین کامل برای عکس انداختن و فیلمبرداری است، همچنین ساخت و عملکرد صفحه نمایش آن به گونه‌ای واضح، صاف و روشن عمل می‌کند. علاوه بر آن از جک هدفون و اسلات کارت microSD (به علاوه فضای ذخیره‌سازی زیاد) برخوردار است. همچنین پشتیبانی از NFC و شارژ بی سیم نیز از دیگر مزایای این گوشی است. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند. یکی از روش های بروز رسانی موبایل sony و دیگر گوشی های اندرویدی، استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ است. برای این منظور باید نرم افزار Sony PC Companion را در ویندوز و Sony Bridge for Mac را در مک، دانلود و نصب کنید.