موبایل گوشی جدیدترین اخبار برند های برتر بازار دیجیاتو | gadgets361

بعید است افزایش این شکاف امکاناتی به افزایش فروش آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس کمکی کند. طبق اطلاعات رسمی سامسونگ، انرژی مورد نیاز گلکسی اس ۲۳ استاندارد را باتری لیتوم-یونی با ظرفیت اسمی ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعت تأمین می‌کند؛ درحالی که مدل پلاس در بطن خود باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی را حمل می‌کند. درواقع ظرفیت باتری هر دو گوشی ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت در مقایسه با نسل قبل افزایش یافته است.

بررسی لپ تاپ گیمینگ MSI Katana GF66 11UE ؛ غول پردازشی از نسل جدید

سامسونگ چند سالی می‌شود که بیشترین فروش را در بازار گوشی‌های هوشمند دارد و با عبور از اپل، سالانه صدها میلیون گوشی در سراسر جهان می‌فروشد. کره‌ای‌ها حالا دستگاه‌های متنوعی در سبد محصولات خود دارند؛ از گوشی‌های ارزان‌قیمت سری گلکسی M و F گرفته تا گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A و پرچمدارهای سری گلکسی S و گلکسی زد. البته سامسونگ در سبد محصولاتش گوشی‌های سری گلکسی نوت هم داشت که آن‌ها را بازنشسته کرد. اگر فیلم‌هایی مثل جنگ ستارگان یا IronMan را دیده باشید، احتمالا با هولوگرام آشنا هستید.

http://ebtekarkhodro.irیکی دیگر از این مشکلات عدم کارکرد درست آنها در زمانی است که انگشت شما خیس است. کنفرانس‌های I/O گوگل و WWDC اپل از جمله رویدادهایی هستند که همه ساله به قسمتی از این پرسش پاسخ می‎دهند. برای اینکه بتوان موبایل‎های بیشتری را به مردمی‎ که همین حالا هم یک موبایل قابل قبول را در اختیار دارند فروخت؛ تولیدکنندگان را وادار می‎کند تا به طور مداوم در پی ابداع نوآوری‎های تازه باشند.

بررسی تخصصی گوشی Nova Y70 هواوی : میان‌رده‌ای با امکانات خاص

کمپانی دیگری با عنوان North که بخشی از مجله خبری موبایل و تکنولوژی بزرگ آمازون محسوب می‌شود نیز اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد عینک‌های هوشمندی با نام Focals را تا اواخر سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی کند. مایکروسافت نیز به تازگی با معرفی هدست‌های HoloLens خود نشان داده است که به گسترش این ایده و دستگاه‌های مبتنی بر آن علاقه زیادی دارد. این هدست‌ها می‌توانند هولوگرام و یک طرح سه بعدی از افراد را در پیش چشم کاربران به نمایش درآورند.

منظور ما این است که مستقیماً بر اثر تصویربرداری دوربین جلو تأثیر می‌گذارد و این فناوری از همکاری و بهینه سازی شرکت‌های تولید کننده دوربین ها توسط تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند جدایی‌ناپذیر است. ✔️ پیش‌بینی می‌شود که دوربین پنج‌گانه در سال ۲۰۲۰ نیز رواج بیشتری پیدا کند. قبلاً شاهد تعداد انگشت شماری از گوشی‌های هوشمندی بودیم که با مجموعه‌ای از این حسگرها عرضه شدند که از این میان می‌توان به موبایل‌های نوکیا ۹ پیور ویو و می نوت ۱۰ اشاره کرد. اعتقاد بر این است که دستگاه‌هایی که به ماژول پنج‌گانه مجهز خواهند شد، در مقایسه با ماژول‌های چهارگانه، تنوع و ویژگی‌های بیشتری خواهند داشت.

  • با این حال، اگر شارژری که استفاده می‌کنید با اصل مطابقت نداشته باشد، بر عملکرد باتری، ظرفیت ذخیره‌سازی شارژ و عمر باتری تأثیر می‌گذارد (در صورت تکرار مکرر).
  • سال ۲۰۱۹ گوشی‌ موبایل وارد فاز جدیدی شدند و در واقع ترند‌های زیادی بر این حوزه تأثیر گذاشته است.
  • Gorillas Glass Victus از نظر مقاومت در مقابل خراش و ضربه با محصولات قبلی متفاوت است و این برای افرادی است که دوست ندارند روکش محافظتی روی صفحه نمایش دستگاه بگذارند.
  • برخی از سازندگان لپ‌تاپ نیز در حال بررسی مدل‌های بدون پورت این سیستم‌ها هستند.
  • را ارائه داده‌اند اما هیچ یک از اینها باعث نمی‌شود تلفن هوشمند صفحه اصلی تمام صفحه داشته باشد.