معیار انتخاب بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ از نظر باتری بهترین لپ تاپ پرفروش | behtarin-laptop

جنس بدنه از پلاستیک بسیار با کیفیت می‌باشد که استحکام بالایی در برابر خط وخش دارد. کیبورد دستگاه از نوع جزیره ای و برای انجام امور روزمره و تایپ کردن مناسب است. از ویژگی هایی که این لپ تاپ MSI دارد قابلیت نور پس زمینه برای صفحه کلید است. معمولا تمام باتری‌های لپ تاپ گارانتی تعویض دارن؛ پس اگه قبل از موعد گارانتی، دچار مشکلی شدن، شما خیلی راحت می‌تونین اون رو عوض کنین.

بهترین مادربردهای سازگار با پردازنده‌های AMD Ryzen

شما که در حال خواندن این راهنمای خرید هستید هم احتمالا به دنبال جواب این سوال ها بوده و می خواهید بهترین لپ تاپ با شارژدهی خوب را انتخاب کنید. بهترین لپ تاپ از نظر باتری را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد که در ادامه ذکر شده است. پردازندۀ مرکزی لپ تاپ ­های هواوی از نسل یازدهم و پردازندۀ گرافیکی آن از بهترین لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسی نوع MX250 است. باتری این لپ تاپ­ ها 65 وات ساعتی است و قابلیت این را دارند که با یک بار شارژ تا 12 ساعت شارژدهی برای کاربری­ های عمومی و تا 10 ساعت برای کارهای سنگین داشته باشند. عمر باتری عالی لپ تاپ تا حد زیادی به خاطر وجود AMD Ryzen H کم مصرف می باشد که به دستگاه کمک می کند مدت زمان بیشتری نسبت انواع مجهز به CPUs اینتل پر مصرف کار کند.

معیار انتخاب بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ از نظر باتری بهترین لپ تاپ پرفروش | behtarin-laptop

علاوه بر این، حمل آن آسان است و عمر باطری آن بین 15 تا 18 ساعت است. اگر به دنبال خرید لپ تاپ اپل هستید اما نمی‌خواهید برای آن هزینه زیادی کنید،Apple MacBook Air M1 نیز یک انتخاب فوق‌العاده است. سری لپ تاپ های سرفیس پرو 6 از سی‌پی‌یوهای بزرگ‌تری استفاده می‌کنند ولی در بدنه فوق باریک و سبک آن‌ها برای یک باتری خیلی بزرگ، جا وجود ندارد. همین باعث می‌شود که در تست، تنها برای ده ساعت و 6 دقیقه باتری‌شان دوام بیاورد.

  • این رقم هنگام تماشای ویدئو به ۱۳ ساعت و در فعالیت‌های سنگین به ۱۱ ساعت می‌رسد.
  • در نهایت برای انجام دادن انواع فعالیت­های حرفه­ای و عمومی با لپ تاپ در کنار امکانات دیگر باید به باتری نیز توجه شود.
  • Samsung Galaxy Book Flex 15 یک لپ‌تاپ با رنگ آبی و 2 در 1 است که با یک قلم S داخلی توجه همه را به خودش را جلب می‌کند.
  • جزئیات کامل در مورد Thinkpad X230 را در وب سایت لنوو بیابید و بررسی تخصصی این محصول را نیز در Laptop Mag مشاهده کنید.
  • ببینید به سوال شما به سادگی نمیشه پاسخ داد بسته به نوع استفاده شما، سخت افزار لپ تاپ و توان و تعداد سلول های باتری لپ تاپ می‌توانیم به شما پاسخ بدهیم.
Samsung Galaxy Book Flex 15 یک لپ‌تاپ با رنگ آبی و 2 در 1 است که با یک قلم S داخلی توجه همه را به خودش را جلب می‌کند. سامسونگ با ساخت گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت نشان داد در زمینه ایجاد فرصت یادداشت برداری یکی از بهترین‌هاست. لپ تاپ MateBook D14 یکی از باریک ترین لپ تاپ شرکت چینی هواوی می‌باشد که در سال 2020 رونمایی شد. بهتره که اگر چند ساعت یا چند دقیقه، از لپ تاپ استفاده نمی‌کنین، اون رو یا خاموش کنین یا به وضعیت‌های غیرفعال در بیارین که فشار کمتری به باتری وارد بشه.

ایسوس زن‌بوک UX331U – 645 دقیقه