مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ SAMSUNG ️ نمایندگی فروش گوشی موبایل سامسو | gadgets361

مجله خبری موبایل و تکنولوژی های سامسونگ از شارژ بیسیم با فناوری‌های روز پشتیبانی می کند که می توانید بدون استفاده از کابل و صرفاً با استفاده از یک شارژر بی سیم دستگاه خود را با سرعت خوبی شارژ کنید. اصلی‌ترین میان‌رده‌های سازنده کره‌ای همین گوشی ‌های سری A هستند که در چند دسته مختلف وارد بازار می‌شوند. دسته A0 ارزان‌ترین گوشی ‌های این سری و دسته A7 گران‌ترین گوشی‌ های این سری را شامل می‌شوند. مثلا گلکسی A03 ارزان‌ترین گوشی این برند و گلکسی A73 گران‌ترین میان‌رده این سازنده است.

http://ebtekarkhodro.irGalaxy F62، Galaxy M62، Galaxy F12، Galaxy M12، Galaxy M42 و Galaxy F52 از دیگر گوشی‌هایی هستند که سامسونگ آن‌ها را در سال 2021 عرضه کرده است. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. خلاصه اینکه اگر به دنبال بهترین گوشی‌های اندرویدی هستید، نمی‌توانید گوشی‌های زیادی پیدا کنید که از گوشی‌های سامسونگ سری Galaxy S بهتر باشند. همچنین کارشناسان و دیگر کاربران زومیت در بخش پرسش و پاسخ شما را برای انتخاب بهتر راهنمایی خواهند کرد. شما می‌توانید از بخش راهنمای خرید، با معیارهای انتخاب و بهترین گوشی ‌‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف نیز آشنا شوید.

رم گوشی S22+ 5G سامسونگ : 8 گیگابایت

فناوری‌های جدیدی مانند راه‌اندازی دوربین چهارگانه قدرتمند در Galaxy S22 Ultra معمولاً در مدل‌های گران‌تر یافت می‌شوند. در حال حاضر گلکسی M52 ارزش خرید بسیار زیادی دارد و با وجود قیمت مناسب از تراشه و صفحه نمایشی بسیار خوب استفاده می‌کند و شارژدهی مناسبی هم دارد. به طور کلی گوشی‌ های سری M از نظر آپدیت نرم افزاری و همچنین مقداری کیفیت ساخت بدنه شرایط ضعیف‌تری نسبت به سری A دارند.

تفاوت گوشی های سری اس و نوت سامسونگ

اگر می خواهید انتخاب گسترده تری داشته باشید، پیشنهاد می کنیم قاب گوشی سامسونگ را به صورت آنلاین از ما خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی summit-case با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش قاب گوشی این شانس را به شما داده است تا در نهایت در کمترین زمان به محصول مورد نظر خود دست یابید. قیمت جدیدترین مدل گوشی سامسونگ به همراه مشخصات کامل آن در سایت نمایندگی سامسونگ تهران موجود است. در این صفحه می توانید جدیدترین مدل های گوشی موبایل سامسونگ را ببینید و از قیمت آن ها مطلع شوید. هر یک از این مدل ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند و گروه خاصی را هدف قرار می دهند.

شروع نبرد گوشی‌های هوشمند

پردازنده‌های اکزینوس این شرکت در بسیاری شاخصه‌ها مثل فناوری ساخت با پردازنده‌های شرکت‌های رقیب برابری می‌کند. در بخش دوربین، حسگرهای سامسونگ از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین حسگرهای موبایل هستند و در گوشی‌های سایر برندها نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. گوشی گلکسی A13 بسیار خوش دست و سبک بوده و در ابعاد ۱۶۵×۷۶، قطر ۹ میلیمتر و وزن ۱۹۵ گرمی تولید شده است.

  • نمایشگر ۶.۶ اینچی گلکسی M33 5G از پنل IPS LCD با نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی بهره می‌برد که کیفیت و سرعت بالای آن به بهتر‌شدن تجربه کاربری کمک می‌کند.
  • دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.
  • گوشی‌های هوشمند سامسونگ همیشه از محبوب‌ترین‌های بازار بوده‌اند و طرفداران خاص خود را دارند.
  • درصورتی که محصول موردنظر شما در لیست فروشگاه نباشد، می توانید درخواست خود را ثبت کنید تا گوشی شاپ آن را به لیست محصولات خود اضافه کند.
  • اما آن‌چه تفاوت سری اس و سری نوت گوشی های سامسونگ را رقم می‌زند، وجود قلم S Pen در سری Note است.