مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ SAMSUNG ️ نمایندگی فروش گوشی موبایل سامسو | gadgets361

از آن جا که مجله خبری موبایل و تکنولوژی سامسونگ از قدیمی ترین و بهترین برندهای بازار محسوب می شود، کاربران به راحتی به گوشی سامسونگ اعتماد کرده و آن را اولین انتخاب خود برای خرید می دانند. جالب است بدانید محبوبیت گوشی سامسونگ فقط مربوط به کشور سازنده اش نمی شود، مشتریان زیادی در سراسر جهان شیفته این برند هستند به طوری که حاضر نیستند، حتی برای یک بار، تجربه جدیدی از یک گوشی با برند دیگری داشته باشند. یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های گلکسی A در ایران، گوشی A71 است که دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G است.

samsung galaxy m12 6/128gb mobile phone

شما در این صفحه می توانید روزانه لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ را دریافت کرده و تغییرات قیمت را در این صفحه مشاهده کنید. روش دیگر دریافت لیست قیمت موبایل های سامسونگ تماس با شماره های ثبت شده در سایت و دریافت لیست قیمت گوشی سامسونگ از کارشناسان فروش ما است. سامسونگ هر سال مدل های جدید گوشی هوشمند خود را با امکانات و ویژگی های جدید روانه بازار می کند. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید یا به دنیای تکنولوژی و گجت ها علاقمند هستید، اطلاع از آخرین مدل گوشی سامسونگ برای شما حائز اهمیت خواهد بود. نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران جدیدترین مدل گوشی های سامسونگ را در وبسایت خود معرفی می کند و در صورتی که وارد بازار ایران شده باشند، امکان خرید این گوشی ها را به شما می دهد. برای اطلاع از قیمت آخرین مدل گوشی سامسونگ و جدیدترین گوشی سامسونگ 2023 ویژگی های جدیدترین گوشی های سامسونگ، به همین صفحه مراجعه کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

شما می توانید این گوشی ها را از طریق همین صفحه به صورت اینترنتی خریداری کنید یا برای اطلاع از شرایط خرید حضوری با کارشناسان فروش نمایندگی گوشی موبایل سامسونگ در ایران تماس بگیرید. در حال حاضر تعداد زیادی از گوشی های سامسونگ در دو سری ساخت هند و ویتنام در دسترس کاربران قرار می‌گیرند که این موضوع باعث سردرگمی کاربران هنگام خرید گوشی سامسونگمی‌شود. تصور غالب افراد این است که بهترین گوشی سامسونگ ساخت ویتنام است و گوشی‌های ساخت هندوستان از کیفیت کمتری نسبت به مدل‌های مشابه ساخت ویتنام برخوردار هستند که کاملا اشتباه است. سامسونگ یک برند بسیار پرطرفدار است که خط تولید‌های متفاوتی در کشورهای مختلف دارد و تمامی خطوط تولید این برند از خط مشی یکسانی پیروی می‌کنند و نهایتا محصولی با کیفیت یکسان را ارائه می‌دهند.

http://ebtekarkhodro.irدر واقع هرچقدر مقدار رم تلفن همراه شما بالاتر باشد می توانید برنامه های بیشتر و سنگین تری را روی آن اجرا کنید و بدون مشکل از آن ها استفاده کنید. این تلفن همراه با داشتن رم 4 به شما اجازه می دهد تا اکثر برنامه های عمومی را به راحتی و باکیفیت قابل قبول روی گوشی خود اجرا کنید. مهم‌ترین مزایای این مدل شامل نمایشگر امولد با پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار است.

  • در بخش دوربین، حسگرهای سامسونگ از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین حسگرهای موبایل هستند و در گوشی‌های سایر برندها نیز از آن‌ها استفاده می‌شود.
  • سال‌ها پیش که کمپانی سامسونگ کار خود را با صادرات ماهی، میوه و سبزی به چین آغاز کرد، کسی فکرش را نمی‌کرد که چنین آینده‌ای در انتظارش باشد.
  • Galaxy S از جمله سری‌هایبالا ردهسامسونگ محسوب می‌شود و همواره گوشی‌های قدرتمندی را ارائه کرده که قیمت بالایی دارند.
  • این ویژگی، یکی از مهم‌ترین برتری‌های برند سامسونگ در مقایسه با رقبای خودش است.

در بین این مدل‌های قدیمی از گوشی‌های سامسونگ، تعدادی هستند که می‌توانند ارزش خرید مناسبی داشته باشند. بااین‌حال پیشنهاد می‌کنیم که به‌سمت این مدل‌های قدیمی‌تر نروید؛ زیرا از لحاظ پشتیبانی نرم‌افزاری ضعیف‌تر هستند و منسوخ شده‌اند. مدل‌هایی که در این لیست پیشنهاد کرده‌ایم، گوشی‌های جدیدتری هستند که از ارزش خرید بالاتری برخوردارند. کاربران زیادی تصمیم به خرید گوشی سامسونگ در سری A دارند که تنها دلیل این استقبال قیمت مناسب آن می باشد .