مشخصات,قیمت و خرید نردبان مدرن 10 پله | elitarchgroup

با مراجعه به بخشاهالی فن چیدانهمی توانید باشرکت های متخصص در زمینه طراحی و اجرای پلهآشنا شوید و از آن ها برای طراحی راه پله هایی خاص و منحصر به فرد کمک و راهنمایی بخواهید. می دانم اولین چیزی که با دیدن این راه پله به نظرتان می رسد، نا امن بودن آن است و این که باید خیلی با احتیاط از روی آن رد شوید. اما اگر بیشتر دقت کنید خواهید دید که هر کدام از پله های این راه پله مدرن و دوست داشتنی از سه لایه شیشه سکوریت (شیشه های نشکنی که در مطلبشیشه سکوریت، امن ترین شیشه در دکوراسیون داخلیراجع به آن با هم صحبت کردیم) تشکیل شده است. همین مساله می تواند خیال تان را راحت کند که این راه پله مدرن از امنیت برخوردار است.

پله شیشه ای شاسی دوبل

در نگاه اول این راه پله مدرن شبیه تکه کاغذی به نظر می رسد که تا شده است. اما در اصل این صفحات سفید، صفحات کورین هستند که با طرحی زیبا در کنار هم چیده و به هم متصل شده اند. اگر دوست دارید تا بیشتر راجع به صفحات کورین بدانید، پیشنهاد می کنم مطلبصفحات کورین انتخابی مدرن برای سطح روی کانتررا حتما بخوانید. در این راه پله آهن و فولاد زیرین پله که وظیفه اتصال آن به سازه اصلی را دارند، واقعا هنرمندانه ظاهر شده اند. البته به نظر می آید چوب و آهن دو متریالی هستند که می توانند حسابی در کنار هم خوش بدرخشند. ایمنی راه پله، به موارد متعددی از قبیل طراحی نرده های استاندارد، تزیینات ایمن و شیب استاندارد (برای هر کاربری ممکن است کمی متفاوت باشد) باز می گردد.

  • منتهی شدن این راه پله به یک تابلو هنری هم نکته تاثیر گذار دیگر بر زیبایی این راه پله مدرناست.
  • طراحی راه پله ویلایی مورد استفاده در فضای داخلی و خارجی ویلاها و انواع دیگر سازه‌ها نیز از استانداردهای متنوعی برخوردار است که باید توسط طراحان و سازندگان این راه‌ پله‌ها مورد توجه و رعایت قرار گیرد.
  • اگر در حال ساخت خانه جدیدی باشید و یا در حال بازسازی یک خانه قدیمی ، انتخاب یک راه پله متناسب با سبک طراحی و سبک زندگی شما یک نکته مهم است.
  • راه پله ها می توانند فضای نسبتاً بزرگی را در خانه اشغال کنند اما از طریق برخی از طراحی های خلاقانه ، در صورت لزوم داشتن هزینه بالا ، می توان این محدودیت را به میزان قابل توجهی کاهش داد.
  • پیشانی یا ارتفاع پله‌ها که شامل فاصله عمودی بین دو سطح از کف پله می‌شود نیز با توجه به محیطی که پله در قرار می‌گیرد تعیین می‌شود.
بدیهی است که با رعایت هریک از مواردی که در استاندارهای ساخت پله مدرن فلزی بیان شده است علاوه بر افزایش میزان استحکام و ماندگاری آن، ایمنی لازم در استفاده از این وسیله نیز تامین می‌گردد. استفاده از پله‌های فلزی در حیاط و بخش‌های خارجی ویلاها و ورودی‌های ساختمان می‌تواند به چشم‌نوازی بنای ظاهری سازه کمک شایانی داشته باشد. راه پله حیاط ویلایی و راه پله ویلای دوبلکس را معمولا به صورت پله‌هایی با ارتفاع کم می‌سازند و در ساخت آن هم می‌توان از فلز به تنهایی استفاده کرد و هم برای ایجاد زیبایی بیشتر آن را با چوب ترکیب و تزیین می‌نمایند. این نوع از پله‌‌های فلزی با ساده‌ترین اشکال ساخته می‌شوند و در مقایسه با سایر پله‌های طراحی شده از تزئینات کمتری برخوردار هستند. در واقع می‌توان گفت پله فلزی ساده بیشتر جنبه کاربردی دارد و شاید نتواند به اندازه سایر مدل‌های دیگر در جریان زیباسازی و دکوراسیون حقی را ادا کند.

نکات مهم در طراحی و تزیین راه پله ها با گل و گلدان

مشخصات,قیمت و خرید نردبان مدرن 10 پله | elitarchgroup

۲- زیباتر جلوه دادن نمای داخلی یا حتی نمای خارجی.یعنی اینکه راه پله دوبلکس.اگر در هر یک از بخش های ویلای دوبلکس شما اجرا شده باشد.باعث افزایش.زیبایی آن بخش از ویلای شما خواهد شد. ۱- پایین آوردن وزن بی دلیل بالای راه پله دوبلکس.یعنی اینکه وزن این سازه تا حد امکان پایین آورده خواهد شد.که این امر رابطه مستقیمی بر قیمت پله دوبلکس مدرن خواهد داشت. در این قسمت از سایت مون آرک برای شما عزیزان یک مدل سه بعدی پله مدرن که از سری آبجکت های Pro سایت محبوب 3DSky می باشد را قرار دادیم.این فایل با فرمت Max و Fbx به همراه تکسچر را می توانید از لینک زیر پروژه دانلود نمائید. پله های چوبی L شکل در اصل دو پله هستند که در یک ایستگاه با پیچ های 90 درجه به هم متصل می شوند. این مدل معمولاً در مواقعی که فضا محدودتر باشد و ساخت پله مستقیم امکان نداشته نباشد ، استفاده می شود.