لیست قیمت و خرید گوشی موبایل شیائومی 27 بهمن 1401 گوشی شاپ | gadgets361

تقریبا می توان گفت که این مدل از قاب ها جزو پر استفاده ترین و پرطرفدارترین قاب هستند. این مدل از گارد ها نیز در تنوع زیادی داشته و به دلیل داشتن قیمت مناسب نسبت به دیگر قاب و پرفروش تر هستند از طرف دیگر طراحی این قاب استاندارد بودن و به راحتی بر روی گوشی نصب می شوند. این قاب ها می توانند از قسمت های حساس گوشی مانند دوربین و دکمه ها و لبه های گوشی محافظ کنند. باید اشاره کنم که قاب های پارچه ای دارای تنوع بسیار زیادی بوده و رنگ بندی متنوعی دارند.

http://ebtekarkhodro.ir

البته بیشتر گوشی های عرضه شده شیائومی در سال 2021 هم گوشی های خوبی هستند. برای خرید می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آن ها را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را بکنید. داستان رشد و اوج‌گیری شیائومی به‌حدی سریع پیش رفته که به ماموریتی غیرممکن تشبیه می‌شود؛ نکته‌ای که معنای برند «mi» (مخفف عبارت Mobile Internet) این شرکت را هم تحت تاثیر قرار داده است.

گوشی های هوشمند شیائومی در عین داشتن قیمت های پایین، از مشخصات چشمگیری برخوردار هستند و توانستند فروش خوبی را در بازارهای جهانی به دست آورند. علاوه بر این دو ویژگی، تنوع بالای گوشی های شیائومی از دلایل دیگری است که کاربران را برای خرید آن ها تشویق کرد. این شرکت چینی برای رفع نیاز تمام اقشار جامعه تلاش می کند تا همه بر اساس توانایی اقتصادی و نیاز خود، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند. ازاین رو، انواع گوشی های شیائومی در چهار دسته پایین رده، میان رده، پرچم دار و گیمینگ قرار می گیرند که هرکدام موردتوجه دسته ای از کاربران قرار گرفته است. تمام گوشی هایی که در این چهار گروه دسته بندی می شوند، قابلیت های خاصی دارند که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را برگزینید. کمپانی در حال توسعه شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بسیاری از زمینه ها مانند تلفن همراه و لوازم جانبی ، لپ تاپ ، گجت پوشیدنی ، تجهیزات نورپردازی و دوربین ها ، محصولات مهمی تولید می کند.

  • شیائومی گوشی همراه را در دو سری مختلف تولید می کند که پاسخگوی نیاز کاربران است.
  • تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.
  • جدیدترین گوشی شیائومی مثل Mi 11 و یا Mi 10 امکانات خیلی خوبی برای عکس‌برداری در اختیار کاربر قرار می‌دن.
  • اگر میخواهید دستگاه شما تعداد بیشتری برنامه یا بازی را همزمان و سریع اجرا کند باید مدل هایی با ظرفیت رم بالا مانند Poco X3 Pro ترجیح داده شود تا سرعت را تضمین کند.
  • شیائومی، یک شرکت چینی نسبتا جوان، با عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت های باورنکردنی، دنیا را به تسخیر خود درآورده است.
  • با اینکه همه گوشی‌های هوشمند مدعی ثبت بهترین و با کیفیت‌ترین تصاویر هستن، اما معمولاً در برندهای مختلف، کیفیت تصاویر تفاوت واضحی با همدیگه دارن.

مجله خبری موبایل و تکنولوژی با ارائه redmi go خود را در سطج جهان و در بازار جهانی موبایل‌های هوشمند مطرح کرد و توانست در لیست دیگر رقبا خود قرار بگیرد و کار تولید موبایل‌های خود را در رده جهانی آغاز کند. کمپانی شیائومی زیرمجموعه‌های زیادی دارد که هرکدام از آن‌ها بخشی از سبد محصولات این برند را تامین می‌کنند. این ویژگی نه تنها در قسمت لوازم خانگی و لوازم شخصی، بلکه در بخش موبایل این کمپانی هم مشاهده می‌شود. بنابراین گوشی های شیائومی یا توسط خود این شرکت تولید می‌شوند، یا یکی از زیرمجموعه‌های آن. اما در هرصورت این دستگاه‌ها توسط شیائومی به فروش می‌رسند و در مواردی از تیم تحقیق و توسعه و طراحی این شرکت کمک می‌گیرند. در ادامه، سری های مختلف گوشی های شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم تا عباراتی را که در عنوان آن‌ها به کار می‌رود، بهتر بشناسید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro ظرفیت 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت

درست است که گوشی های شیائومی از باتری هایی با ظرفیت زیاد و با پشتیبانی از شارژر سریع استفاده می کنند، اما عملکرد آن ها بعد از مدت کوتاهی دچار اختلال می شود و با سرعت بیشتری تخلیه می شوند . قبل از پرداخت هزینه، تمام قسمت های گوشی مانند کیفیت صفحه نمایش، عملکرد دوربین ها، پردازنده و موارد دیگر را به دقت بررسی کنید. Mediatek Helio G88 (12 میلی‌متری) قدرت می‌گیرد و دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی شیائومی Redmi A1 Plus | حافظه 32 رم 2 گیگابایت ا Xiaomi Redmi A1 Plus 32/2 GB