لیست قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ 27 بهمن 1401 گوشی شاپ | gadgets361

این گوشی در مدل‌های مختلفی عرضه شده است، اما به‌دلیل قیمت مناسب‌تر، خرید مدل ۶/١٢٨ گیگابایتی را بیشتر توصیه می‌کنیم. وزن و ضخامت گلکسی A33 5G به‌ترتیب به ١٨۶ گرم و ٨.١ میلی‌متر می‌رسد و کارکردن با آن در طولانی‌مدت چندان سخت نیست. نکته جذاب اینکه گلکسی A33 5G از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق ١ متری و به مدت نیم ساعت برخوردار است.

  • تراشه اسنپدراگون نسل هشتم Gen 1 در این گوشی، پردازش داده ها را انجام می دهد.
  • تیم تحقیق و توسعه ی سامسونگ با بهره گیری از بازار جهانی و سلایق مردم توانستند در سال 2004 اولین گوشی نسل جدید سامسونگ را در هند معرفی کنند.
  • یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های گلکسی A در ایران، گوشی A71 است که دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G است.
  • نوت 20 سامسونگ از سری دستگاههای مهندسی سامسونگ محصوب میشود که تمامی امکانات و تکنولوژی های خلاقانه را در خود گنجانده است.
  • سری ای گوشی سامسونگ جز میان رده های این برند شناخته می شود، هدف از تولید این نوع میان رده ها توسط سامسونگ این است که هر کس با هر بودجه ای بتواند یک گوشی سامسونگ کارآمد داشته باشد.

همه ی این گوشی های تلفن همراه دارای معتبر ترین نمایندگی های رسمی موجود بوده و انواع خدمات قبل از فروش و پس از فروش توسط کارشناسان خبره ی گوشیاتو، به مشتریان گرامی ارائه می شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت بالای این برند، رنگ های متنوعی است که برای هر دستگاه عرضه شده و برای این گوشی موبایل شامل مشکی، سبز، سفید، قرمز، آبی آسمانی، بورگاندی و گرافیت می شود. دارای امنیت کامل knox و پشتیبانی کامل از نسخه One UI درست مانند دستگاه های سری A. انتخاب گوشی ایده‌آل Galaxy A برای نیازهای شما می‌تواند گیج‌کننده باشد و بیش از هشت مدل را از بین قیمت‌های مختلف انتخاب کنید. بنابراین اگر در سال 2022 به دنبال یک گوشی جدید هستید، در اینجا چیزی است که باید در مورد سری گلکسی A بدانید.

http://ebtekarkhodro.ir

در جدیدترین رابط کاربری سامسونگ شما میتوانید از مجموعه‌ای از کارهایی که قطعاً به کار شما در طول شبانه روز می آید استفاده کنید. جدیدترین اعضای این سری گلکسی S22 اولترا، S22 پلاس و S22 هستند و S21 FE نیز به عنوان یک قاتل‌پرچمدار با قیمت پایین‌تر در دسترس قرار دارد. گلکسی S22 اولترا بهترین و البته گران‌ترین گوشی سری S سامسونگ است و در رتبه‌های بعدی S22 پلاس و نسخه پایه‌ای S22 قرار می‌گیرند. سامسونگ به تازگی نسل جدید گوشی‌ های تاشو خود را به بازار معرفی کرده است. قبل از معرفی این گوشی‌ها سازنده کره‌ای 60 درصد بازار گوشی‌ های تاشو را در اختیار داشت و حالا با معرفی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 انتظار می‌رود این عدد تا 80 درصد افزایش پیدا کند. این یعنی اگر شما به گوشی تاشو علاقه داشته باشید احتمالا بهترین انتخاب پیش رویتان گوشی های سری Z سامسونگ است و این می‌تواند یکی از دلایل دیگر برای خرید این برند باشد.

قیمت گوشی های سامسونگ و معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ 2022

مجله خبری موبایل و تکنولوژی موبایل سامسونگ معمولا از صفحه نمایش amoled استفاده می کند و باید برای آن از گلس محافظ صفحه نمایش مناسب سامسونگ استفاده کنید. استفاده از محافظ صفحه نمایش مناسب سبب این میشود که شما اطمینان خاطر در خصوص شکستگی صفحه نمایش داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش اقساطی گوشی موبایل سامسونگ با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. در حال حاضر گوشی گلکسی S22 Ultra, S22 plus, S22 جدیدترین گوشی های سامسونگ از سری S و گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 جدیدترین گوشی های سری Z یا همان سری تاشو سامسونگ در بازار می باشند.

سؤالات متداول در خرید گوشی سامسونگ:

در حال حاضر، شرکت کره‌ای این دسته از موبایل‌های پرفروش خود را در چند سطح مختلف تولید و به اکثر کشورهای دنیا صادر می‌کند. در فهرست محبوب‌ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران، نام چند مدل از این سری از جمله Galaxy A12، Galaxy A52s 5G و Galaxy A03s دیده می‌شود. سامسونگ برای سال 2022 به سراغ معرفی محصولاتی ازجمله گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 رفته که هم‌اکنون در بازار ایران حضور دارند. این گوشی از باتری 5000 میلی آمپری قوی بهرمند است و ساعت ها بدون شارژ مجدد می تواند گوشی شما را روشن نگه دارد این در صورتی است که اگر نیازمند به شارژ بودید می توانید به صورت فست، گوشی خود را شارژ کنید. گوشی های سامسونگ با توجه به سخت افزارهای حرفه ای استفاده شده در آنها و قدمت کمپانی سامسونگ که یکی از غول های فناوری جهان محسوب می شود، ارزش خرید بالایی دارند. گوشی های این برند همیشه از به روزترین سیستم عامل و رابط کاربری بهینه بهره می برند و به صورت مرتب آپدیت های امنیتی و موارد دیگر را دریافت می کنند.

تاریخچه گوشی سامسونگ