لیست قیمت و خرید گوشی موبایل اپل 27 بهمن 1401 گوشی شاپ | gadgets361

آیفون ۸ پلاس دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی بوده و دوربین آن نسبت به گذشته بهبودهای بسیاری به خود دیده‌است. در آیفون ۸ پلاس شاهد دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه هستیم که در این ناحیه بیرون زدگی را نیز همچون گذشته به همراه دارد. آیفون ۸ پلاس مانند آیفون ۸ به تراشهٔ A11 Bionic مجهز است که اولین پردازنده ۶ هسته‌ای اهالی کوپرتینو محسوب می‌شود. نخستین بار شرکت اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد.

مزیت‌های گوشی آیفون XR چیست؟

در صورتی که نیاز به اکسسوری و لوازم جانبی آیفون دارید، می‌توانید از میان بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات دست‌چین شده، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. آیفون 6 و 6پلاس، با صفحه نمایشگری ۴٫۷ و۵٫۵ اینچی به سایزهای بزرگ‌تری، ارتقا یافت. این مدل ها هر دو از صفحه نمایش Retina HD و بدنه ای گرد در کنار چیپ NFC برای سیستم پرداخت اپل بهره می برند.

  • در آیفون جدید رنگ رزگلد (صورتی) هم در کنار رنگ‌های قبلی طلایی، نقره‌ای و خاکستری، در دسترس کاربران قرار گرفته‌است.
  • بنابراین در سال 2009 گوشی S G3 با قیمت 199دلاری را معرفی کرد که دوربین 3مگاپیکسلی آن با قابلیت ضبط ویدئو، باعث محبوبیت حداکثری افراد جامعه شد.
  • همچنین نرم‌افزار نقشی کلیدی در عملکرد سخت افزار داشت، بنابراین نرم افزار آیتیونز در سال 2001 معرفی شد تا نقشی اساسی را برای پیشرفت گوشی های آیفون ایفا کند.
  • گرچه این موضوع باعث نشد که خرید گوشی آیفون از دسترس ایرانیان خارج شود و هنوز هم این برند پرطرفدارترین و محبوب‌ترین گوشی موبایل محسوب می‌شود و حجم فروش بسیار بالایی دارد.
  • استفاده از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ باعث شده تا آیفون 6s در مقایسه با نسل قبلی‌اش بسیار مقاوم‌تر شود.

اپل در ۲۴ ساعت نخست عرضه این گوشی توانست ۴ میلیون دستگاه از این دو مدل را به فروش برساند. ضخامت این گوشی ۶٫۹ میلی‌متر است که باریک‌ترین آیفون ساخته شده تاکنون است. همچنین صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی (تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ) از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ از دیگر مشخصات آن است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Pro دو سیم کارت ظرفیت 6/256 گیگابایت (Not Active)

حذف پورت لایتنینگ مزایای بسیاری دارد، برای مثال می تواند مقاومت گوشی را در برابر آب افزایش دهد، فضای بیشتری برای تعبیه باتری بزرگتر با ظرفیت بیشتر یا آنتن های مودم 5G باز کند و … با این وجود این کار یک وجه منفی بسیار بزرگ دارد و آن تولید حجم انبوهی از زباله تجزیه ناپذیر و مضر در محیط زیست است. شماره سریال و اطلاعات داخلی گوشی مثل تاریخ تولید، پایان گارانتی و فعال سازی را چک کنید. اگر به دنبال یک گوشی قوی بدون قابلیت‌های لوکس آیفون ایکس باشید و آیفونی بخواهید که در جیبتان جا شود، آیفون ۸ انتخاب مناسبی است.

http://ebtekarkhodro.ir

غول تکنولوژی جهان در حال حاضر چیپ های مختلفی را برای انواع دستگاه‌های خود تولید می‌کند که شامل مجله خبری موبایل و تکنولوژی‌های A، S، T، W، H، U، M و برخی مدل‌های متفرقه می‌شود. تاکنون تنها چیپست های سری A اپل در دل آیفون‌های این کمپانی قرار گرفته‌اند و به آن‌ها قدرت بخشیده‌اند. از اولین آیفون گرفته تا سری iPhone 13، همه‌ی گوشی‌های ساخت Apple اگر نگوییم به قوی‌ترین، حداقل به یکی از قوی‌ترین چیپ های زمان خود مجهز بوده و هستند.