لیست قیمت و خرید گوشی موبایل اپل 27 بهمن 1401 گوشی شاپ | gadgets361

آیفون در ساخت مدل‌های مختلف موبایل اپل سعی می‌کند از باکیفیت‌ترین مواد ساخت استفاده کند و تمام گوشی های آن حداکثر مقاومت در برابر آب و گرد و خاک را دارند. حال زمان آن رسیده که به تاریخچه‌ی اپل در کشور ایران نگاهی اجمالی بیاندازیم. جالب است بدانید که شرکت کامپیوتر داینامیکس در اوایل دهه‌ی 70 شمسی اولین نمایندگی رسمی اپل در ایران بود. پس از آن شرکت‌های دیگری مثل پارس سوپاله، سیبستان، پارس رایانه و کوارتز کامپیوتر، شروع به فعالیت در این زمینه کردند.

ده سالگی گوشی های اپل

این شرکت به مدت بیشتری آپدیت را برای گوشی ایفون ارائه خواهد داد و همین امر باعث می‌شود که تا مدت‌ها بتوان از این گوشی‌ها استفاده کرد. شرکت اپل در تاریخ یک آوریل سال 1976 در ایالت کالیفرنیای آمریکا بنا نهاده شد. داستان تولید این شرکت به ملاقات استیو جابز و وزنیاک و همکاری آن‌ها در طراحی اولین کامپیوتر با تایپ رایتر باز می‌گردد که به نسل Apple I مبدل شد. به گفته خود شرکت اپل، این گوشی دارای سرعتی ۵۰ برابر نسخه ۱۲ خود است. پردازنده دارای ماژولار جدیدی است که مصرف باتری را بسیار پایین‌تر آورده و باعث شده است حفظ باتری آن افزایش یابد.

گوشی ایفون 7 ظرفیت 32 گیگ – IPHONE 7 32 GIG

در این مجله خبری موبایل و تکنولوژی شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. گوشی موبایل iPhone 13 CH پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین دوگانه روانه بازار شده است. اپل برای ویژگی‌ها و طراحی کلی این گوشی از همان فرمول چند سال اخیرش استفاده کرده است. نمایشگر iPhone 13 CH به پنل Super Retina مجهز شده است تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. قیمت آیفون ۱۳ پرومکس و انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند اپل، مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

http://ebtekarkhodro.ir

از میانه‌ی دهه‌ی 1970، استیو جابز، استیو وازنیاک و رونالد وین، فعالیت‌هایی را در جهت ساخت کامپیوترهای شخصی آغاز کردند که درنهایت در سال 1976 منجر به تاسیس رسمی شرکت کامپیوتر اپل شد. اپل رفته‌رفته با جذب سرمایه و کار روی ایده‌های نو، حضور خود را در بازارهای مختلف گسترش داد و با خروج از گاراژ منزل استیو جابز، مقری باشکوه را در کوپرتینو بنا کرد. البته برخلاف سرمایه و عظمت کوپرتینویی‌ها که روز به روز بر آن افزوده می‌شود، لوگوی این برند در مسیر ساده شدن حرکت می‌کند. اولین لوگوی اپل که توسط رونالد وین طراحی شده بود، ایزاک نیوتون (دانشمند شهیر انگلیسی) را در زیر درخت سیب به تصویر می‌کشید؛ اما در طرح‌های بعدی، تنها یک سیب گاز زده وجود داشت که در آخرین ورژن، دیگر رنگی هم نبود.

سبد خرید

این گوشی مجهز به پردازنده‌ی قدرتمند بیونیک A13 می‌باشد که یکی از سریع‌ترین پردازنده‌ها در دنیای گوشی‌های هوشمند است. آیفون SE در سه رنگ سیاه، سفید و قرمز موجود است و با سیستم عامل iOS 13 کار می‌کند که از جدیدترین نسخه‌های این سیستم عامل است و دارای قابلیت‌هایی مثل حالت تاریک می‌باشد. مجموعه دوربین گوشی آیفون ۱۲ پرو شامل یک لنز اولترا واید و یک لنز تلفوتو است و بنابراین، می‌توانید با آن همانند یک دوربین حرفه‌ای، عکاسی کنید. به علاوه، این گوشی آیفون اپل دارای اسکنر LiDAR و بنابراین، دارای قابلیت واقعیت افزوده است. همچنین، آیفون ۱۲ پرو را می‌توانید با فناوری MagSafe اپل، به صورت وایرلسی شارژ کنید.

  • از اولین آیفون گرفته تا سری iPhone 13، همه‌ی گوشی‌های ساخت Apple اگر نگوییم به قوی‌ترین، حداقل به یکی از قوی‌ترین چیپ های زمان خود مجهز بوده و هستند.
  • اگر می‌خواهید به صورت حرفه ای با موبایل عکاسی و فیلم برداری کنید، گوشی های آیفون بهترین انتخاب می باشند.
  • متأسفانه در سال 1375 به دلیل اعمال تحریم آمریکا، این شرکت همکاری خود با ایران را قطع کرد و تمام نمایندگی‌های آن در ایران لغو و جمع‌آوری شد.
  • کیفیت عکاسی کلی این گوشی ها بسیار خوب است؛ اما اگر تنها عکاسی با موبایل برای شما مهم است مدل‌های دیگری ارائه شده‌اند که کیفیت بسیار بهتری از نظر عکاسی نسبت به آنها ارائه می‌دهند.