قیمت گوشی xiaomi دست دوم، ضمانت + لیست آگهی بهمن 1401 تانک | gadgets361

از خاکستری گرفته تا طلایی، سایه های بسیار سردی برای مجله خبری موبایل و تکنولوژی پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، برخی از ویژگی های واقعا عالی وجود دارد که می تواند وظایف شما را آسان تر کند و تجربه شما را از استفاده از تلفن همراه حتی بهتر کند. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی هوشمند عالی هستید که نه تنها ظاهر خوبی داشته باشد و ویژگی ،، های عالی داشته باشد، بلکه قیمت مناسبی نیز داشته باشد، باید به سراغ تلفن ،، های همراه شیائومی بروید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Poco F4 ظرفیت 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت

هنگامی که تلفن های همراه شیائومی به بازار عرضه شدند ، با طراحی خاص و ویژگی های پیشرفته ، در مدت زمان کوتاهی مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفتند. همچنین حرکات چند‌انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و انجام کلیه عملیات مورد نظر کاربر تنها با حرکات تعریف شده بر روی نمایشگر، از جمله مواردیست که این پوسته سفارشی در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور کلی می‌توان گفت که رابط کاربری گوشی شیائومی موسوم به MIUI هر سال ارتقاء پیدا کرده و با امکانات متنوعی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، رضایت‌خاطر آنها را به خوبی جلب می‌کند. کیفیت گوشی شیائومی بسیار بالا و کارآمد است و حتی در مواردی بهتر از سایر برندهای به‌نام ظاهر شده است. بنابراین می‌توان به جرات گفت که چه در کلاس میان‌رده و چه در کلاس پرچمدار، حتی با یک نگاه ساده به عکس گوشی شیائومی می‌توان به کیفیت آن پی برد.

گوشی شیائومی مدل پوکو سی 31 | 4/64 Xiaomi Poco C31

در مقابل، در بعضی از کشورهای دیگر خیلی از مردم اسم شیائومی را هم نشنیده‌اند و خیلی‌ها هم نمی‌دانند چطور باید نام آن را تلفظ کنند. “لی جون” مدیر عامل شرکت شیائومی اعلام کرد که حاشیه سود حاصل از فروش محصولات سخت افزاری این شرکت بعد از کسر مالیات، محدود به 5 درصد است. این قانون یعنی تمام محصولات شرکت شیائومی مثل گوشی های هوشمند، گجت های شیائومی و حتی لوازم خانگی هم مشمول این سود 5 درصدی خواهند بود. چند سالی است که سری مکس شیائومی شاهد حضور مدلی جدید نبوده و خبر خاصی از آن منتشر نمی‌شود. گوشی‌های این سری، دستگاه‌هایی رده‌پایین با طراحی سنتی هستند که به باتری‌هایی با ظرفیت بالا مجهز شده‌اند؛ درواقع عبارت «Max» به همین ویژگی اشاره دارد.

  • نخستین گوشی بین‌المللی شیائومی با نام redmi go در کشور‌های آسیایی و اروپایی رونمایی شد.
  • قیمت‌ پایین گوشی شیائومی هرگز تعیین‌کننده کیفیت گوشی های شیائومی نبوده است.
  • فروشگاه اینترنتی کالاتیک سعی داشته تا با فروش گوشی های شیائومی با بهترین قیمت و ارسال فوری رضایت شما عزیزان را جلب کند.
  • اگه برای خرید گوشی کیفیت بالا، آپدیت بلند مدت، سخت افزار قوی، رابط کاربری فوق‌العاده و قیمت ارزون مد نظرتون هست، حتما مدل‌های مختلف XIAOMI رو بررسی کنین.
  • تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج می‌شود. در سال‌های بعد از احداث شیائومی، چنان رشد و پشیرفت این شرکت بالا بود که در آسیا آن را با نام اپل دو میشناختند، همین موضوع سبب شد شیائومی محصولات خود را در سطح جهانی نیز عرضه کند. نخستین گوشی بین‌المللی شیائومی با نام redmi go در کشور‌های آسیایی و اروپایی رونمایی شد. این گوشی در لیست موبایل‌های ارزان قیمت قرار گرفت و توانست به واسطه این ویژگی فروش خوبی داشته باشد.

http://ebtekarkhodro.ir

با وجودی که عمر شیائومی نسبت با سایر برندها در تولید گوشی کوتاه تراست ولی در همین مدت کوتاه، توانسته به عنوان یک رقیب قابل برای آن ها عرض اندام کند و سهم بزرگی از بازار را نصیب فروش گوشی های خود کند. هر سال یک شماره‌ی جدید از این رده وارد بازار می‌شود و جدیدترین آن‌ها، Mi 11 است. البته این کمپانی در چند کشور دیگر هم کارخانه‌هایی برای تولید گوشی‌های هوشمند تاسیس کرده است. شیائومی بیشتر با تولید گوشی های موبایل و گجت مشهور شده است اما جالب است بدانید شیائومی محصولات دیگری هم عرضه می کند که ممکن است از شنیدن نام آن تعجب کنید. این خبر برای طرفداران شیائومی خبر خوبی محسوب می شود چون بر خلاف دیگر برندها که تمایل دارند سود و قیمت های خود را افزایش دهند، شیائومی همچنان بر عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب تاکید دارد.

گوشی شیائومی 12T 5G | حافظه 256 رم 8 گیگابایت ا Xiaomi 12T 5G 256/8 GB