قیمت گوشی های سامسونگ و معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ 2022 | gadgets361

در آن‌جا نزدیک به 2000 نفر از کارکنان سامسونگ با سربندهایی با عنوان «اول، کیفیت» با چکش به جان 150 هزار موبایل مشکل‌دار افتادند و پس از خرد کردن، آن‌ها را سوزاندند. از آن‌جایی که سامسونگ یک کمپانی بسیار بزرگ است که محصولات بسیار متنوعی در یک محدوده‌ی قیمتی بسیار گسترده ارائه می‌کند، اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، نمی‌توان هیچ برند دیگری را در بازار گوشی‌های هوشمند، رقیبی جدی برای این شرکت در نظر گرفت. واضح است که شرکتی به بزرگی سامسونگ فقط گوشی هوشمند تولید نمی‌کند این شرکت، محصولاتی مثل تبلت، لپ‌تاپ، پرینتر، اسپیکر، هدفون، دوربین، ماشین ظرف‌شویی، تستر، تلویزیون، اسپلیت و بسیاری دستگاه‌های الکترونیکی دیگر را تولید می‌کند. در مجموع می‌توان گفت که اگر هر نوع وسیله‌ی الکترونیکی داشته باشید، احتمالا برند سامسونگ آن را نیز می‌توانید پیدا کنید.

  • به‌عنوان مثال، قیمت گلکسی Z Flip3 تقریبا با قیمت Galaxy S21 برابر است و از آن مهم‌تر، Galaxy Z Fold3 با اختلاف، گران قیمت ترین گوشی سامسونگ محسوب می‌شود؛ اختلافی که در صورت مجهز شدن این گوشی به قلم S Pen، از این هم بیش‌تر خواهد شد.
  • پشتیبانی گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra از قلم الکترونیکی گوشی‌های گلکسی نوت، به این شایعه دامن زده است.
  • در گوشی سامسونگ نیز بسته به کاربرد، سال تولید، نوع صفحه نمایشگر، پردازنده، امکاناتی از قبیل حسگرهای پشت و جلوی اثر انگشت، دوربین های تکی یا چندگانه قیمت این گوشی ها نیز دچار نوسان می شود.
  • ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی در زمان خود محشر بود و باعث شگفتی بسیاری از کاربران شد.
  • یک دوربین دوگانه در قاب پشتی گوشی با رزولوشن 12 مگا پیکسل برای ثبت تصاویر قرارگرفته است و دوربین سلفی آن یک لنز 10 مگا پیکسلی است.

خرید گوشی سامسونگ به شما در کارهای گرافیکی کمک می‌کند تا تصاویری بسیار زیبا خلق کنید. با خرید گوشی موبایل سامسونگ با پردازنده های بهینه هیچ پردازشی را منتظر نخواهید بود. خرید گلس محافظ صفحه نمایش با کیفیت برای سامسونگ گزینه‌ای است که شما قطعاً به دنبال آن هستید.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی Galaxy A23 دو سیم کارت 64 گیگابایت رم 4

این موضوع، به سامسونگ برای عرضه‌ی گوشی‌های خوب با قیمت‌های خوب‌تر، فشار وارد می‌کند. پیش از این، ساسونگ تقریبا به این بازار توجهی نداشت و بیشتر تمرکزش را روی تولید گوشی‌های گران قیمت گلکسی اس و گلکسی نوت قرار می‌داد. در روزهای آغازین معرفی گوشی‌های سری Galaxy Note، اندازه، مشخصات و طراحی این گوشی‌ها تفاوت زیادی با گوشی‌های سری Galaxy S سامسونگ داشت. معمولا، جدیدترین گوشی گلکسی نوت، بسیار مشابه جدیدترین گوشی گلکسی است ولی یک قلم الکترونیک که به S pen معروف است، همراه خودش دارد.

گوشی سامسونگ سری Note

کره‌ای‌ها این میان‌مجله خبری موبایل و تکنولوژی خود را به نمایشگر سوپر امولد با نرخ رفرش ٩۰ هرتزی مجهز کرده‌اند. در‌مجموع این گوشی از سیستم دوربین اصلی و سلفی با کیفیتی بهره می‌برد و می‌توان از عملکرد آن در این بخش رضایت داشت. اسپیکر استریو، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و پشتیبانی از فناوری شارژ ٢۵ واتی از دیگر مشخصات این دستگاه هستند. در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند. این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04S ظرفیت32 گیگابایت

شما می توانید برای تماس با نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران روی تماس با کارشناسان سامسونگ کلیک کنید. گوشی های تاشو سامسونگ در حال حاضر حرف زیادی برای گفتن دارند، اسمارت فون های تاشو سامسونگ اگرچه قیمت بسیار بالایی حتی بالاتر از قیمت گوشی آیفوندارند، اما توانسته اند بسیار محبوب واقع شوند و نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کنند. تلویزیون‌های این کمپانی توانستند بسیار محبوب واقع شوند و تا سال 1976، این برند توانست یک میلیون تلویزیون سیاه و سفید را به فروش رساند. تولید تلویزیون‌های رنگی ساخت سامسونگاز سال 1977 کلید خورد و این کمپانی توانست به واسطه تلویزیون‌های خود در جای جای جهان محبوب واقع شود. گارانتی آکاموند را می‌توان در حال حاضر بهترین گارانتی گوشی‌‌‌های سامسونگ در ایران نامید که خدمات بسیار خوبی به کاربران ارائه می‌دهد.

http://ebtekarkhodro.ir