قیمت گوشی های سامسونگ و معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ 2022 | gadgets361

درواقع این تنها مجله خبری موبایل و تکنولوژی‌های بالارده شرکت سامسونگ نیستند که دارای دوربین‌های عالی هستند. شما در این سایت با بررسی قیمت انواع گوشی Samsung می‌توانید محصول مد نظر خود را یافته و با خیال راحت و با ضمانت اصل بودن محصول آن را خریداری نمایید. بدون شک می‌توان بزرگ‌ترین رقیب شرکت سامسونگ را شرکت اپل دانست؛ البته نباید دیگر شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌ شیائومی و ال جی را فراموش کرد زیرا این برندها نیز در طی سالیان اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند. گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد و طی ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی گسترش داد و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت دیجیتال گردید. این شرکت طی اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع کشتی‌سازی و ساخت‌وساز نیز وارد شد و از این راه به سرمایه‌های بزرگی دست یافت.

تیم تحقیق و توسعه ی سامسونگ با بهره گیری از بازار جهانی و سلایق مردم توانستند در سال 2004 اولین گوشی نسل جدید سامسونگ را در هند معرفی کنند. سامسونگ، انواع گوشی با قابلیت های متفاوت در رده قیمتی مختلف تولید کرده است. هنگام خرید گوشی، تمام قسمت های آن مانند دوربین، کیفیت صدا، اینترنت، اسپیکرها، کیفیت صفحه نمایش و موارد دیگر را به خوبی بررسی کنید. این ویژگی، یکی از مهم‌ترین برتری‌های برند سامسونگ در مقایسه با رقبای خودش است. از آن‌جایی که سامسونگ یک برند کاملا بین‌المللی است، قطعات و لوازم جانبی آن به راحتی در تمامی نقاط دنیا در دسترس هستند. آخرین سری از گوشی‌های گلکسی، سری M است که برای مخاطبان جوان‌تر طراحی شده است.

Samsung Galaxy A10s 2/32GB Mobile Phone

نوت 20 سامسونگ از سری دستگاههای مهندسی سامسونگ محصوب میشود که تمامی امکانات و تکنولوژی های خلاقانه را در خود گنجانده است. سرعت بسیار بالاتری را برای استفاده از اینترنت، دانلود برنامه های موردنظر و … برای کاربران فراهم کرده و برای پاسخ گویی بهتر، پهنای باند بیشتری را در نظر گرفته تا بتواند افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. فروشگاه دارسو تنظیم میکند که گوشی های رجیستر شده سامسونگ را به عرضه برساند.

  • سامسونگ قبل‌تر پرچمداران خود را تحت دو سری S و Note وارد بازار می‌کرد ولی این روند متوقف شد و آخرین بازمانده سری نوت یعنی نوت 20 اولترا در سال 2020 به بازار عرضه شد.
  • ایسل یکی از بهترین سایت‌های فروش محصولات دیجیتال و گوشی‌های هوشمند است که کاربران می‌توانند به آن رجوع کرده و محصول مد نظر خود را با بهترین کیفیت و تضمین تهیه نمایند.
  • محصولاتی که از طریق گوشی شاپ خریداری می کنید دارای گارانتی معتبر هستند و شما می توانید از اصالت آن ها مطمئن شوید.

در آن دوران، غول بزرگ موبایل شرکت موتورولا بود که سامسونگ با تولید اولین تلفن همراه بانام SH-100 وارد رقابت با آن شد. در ابتدا این شرکت کره ای تمرکز خود را به جای کیفیت، روی کمیت گذاشته بود و درنتیجه دنیا شاهد خراب شدن تعداد زیادی گوشی سامسونگ شد. در این زمان مدیر سامسونگ دستور داد تا همه گوشی های خراب قدیمی از سطح بازار جمع آوری شوند تا آن ها توسط کارکنان خرد و سوزانده شوند. کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند. شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید. همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید.

http://ebtekarkhodro.ir

در ادامه، در رابطه با مهم‌ترین سری‌های گوشی سامسونگ و ویژگی‌هایی که هر سری را خاص می‌کند، صحبت خواهیم کرد. تا سال ۲۰۱۰ طول کشید که این شرکت با گوشی سامسونگ گلکسی اس که با سیستم عامل اندروید کار می‌کرد، به فروش بسیار خوبی برسد. این گوشی سبب شد که سامسونگ به راحتی، رقبای دیگر را در بازار گوشی‌های هوشمند، کنار بزند. در اواخر سال ۲۰۱۱، گوشی سامسونگ تقریبا ۲۴ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند را به خودش اختصاص داد و سهم گوشی‌های آیفون، ۱۵٪ از این بازار بود. برای خرید گوشی های موبایل سامسونگ از کاربران به صفحهگوشی های سامسونگ فروشی کاربرانمراجعه نمایید. برای خرید گوشی های موبایل سامسونگ از کاربران به صفحه گوشی های سامسونگ فروشی کاربرانمراجعه نمایید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04E ظرفیت 64 گیگابایت