قیمت گوشی های سامسونگ و معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ 2022 | gadgets361

دستگاهی که چون حرف S را با خود حمل می کرد توقع از آن بالا بوده و تا به حال فروش خیلی خوبی هم داشته است . اگر شما هم قصد دارید از برند سامسونگ موبایل بخرید، پیشنهاد می کنیم از نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در تهران خرید کنید. نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران جدیدترین گوشی های هوشمند سامسونگ را با قیمت مناسب و امکان خرید اقساطی به صورت خرید حضوری، تلفنی و اینترنتی ارائه می کند. همانطور که اشاره شد علاوه بر دریافت لیست قیمت روز گوشی سامسونگ، در سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران می توانید مشخصات گوشی های سامسونگ را به صورت کامل و جامع دریافت کنید. مشخصات گوشی های موبایل سامسونگ یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که مشتریان و خریداران گوشی باید به آن توجه داشته باشند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A10s SM-A107F دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

سامسونگ در تولید طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی، از جمله لوازم خانگی، دستگاه‌های رسانه دیجیتال، گوشی‌های هوشمند، تراشه‌های اختصاصی و سیستم‌های یکپارچه تخصص دارد. گوشی سامسونگ یکی از پنج زیر شاخه ی اصلی سامسونگ است که بعد از سال ها گذراندن طرح های R&D در بخش الکترونیک و مخابرات توانست در سال 1986 اولین گوشی سامسونگ را که برای داخل اتومبیل بود را طراحی و روانه ی بازار سازد. قسمتی از هزینه ای که شما بابت خرید گوشی های سامسونگ پرداخت می کنید، هزینه مربوط به برند گوشی است. شرکت سامسونگ نیز برای حفظ و قدردانی وفاداری کاربرانش، گوشی های خود را بسیار متنوع و با رنج قیمت عالی روانه بازار کرده است. البته، جدید شرکت LG اعلام کرده است که دیگر گوشی هوشمند تولید نمی‌کند عملا به غیر از آیفون، رقیب دیگری برای گوشی‌های سامسونگ باقی نمی‌ماند. در واقع، بارها پیش آمده که سامسونگ یک قابلیت را معرفی کرده که بعدا اپل آن را در گوشی‌های خود پیاده‌سازی کرده است.

گوشی موبایل سامسونگ A53 با حافظه 128 گیگابایت و رم 8گیگابایت

قیمت گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت با توجه به پرچمدار بودن در حال حاضر جز گران ترین در بین دیگر برندها شناخته می شود. سامسونگ یکی از محبوب ترین برندهای فعال در زمینه تولید گوشی های هوشمند است که توانسته در کشور ما طرفداران زیادی به دست آورد. این کمپانی همواره تلاش کرده است تا پاسخ گوی نیاز گروه های مختلفی از مردم با علاقه مندی ها و توانایی های متفاوت باشد؛ بنابراین گوشی های خود را در سه رده پایین رده، میان رده و پرچم دار راهی بازار می کند. رنج قیمت محصولات این کمپانی در محدوده ای است تا همه افراد علاقه مند توانایی خرید آن ها را داشته باشند.

http://ebtekarkhodro.ir

مجله خبری موبایل و تکنولوژی‌های طولانی‌مدت و شارژ سریع آن‌ها می‌توانند شما را حتی در حال حرکت با شارژرهای قابل حمل وصل نگه دارند . بسیاری از گوشی‌های گلکسی سامسونگ قابلیت عکاسی با چند لنز را نیز ارائه می‌کنند تا بتوانید خاطرات خود را با تصاویر باکیفیت ثبت کنید. لازم به ذکر است که قیمت این محصول در سطح جهانی نیز افزایش پیدا کرده است. سامسونگ نسبت به حل این مسئله بی تفاوت نبوده و راهکاری که ارائه کرده است، باعث شده تا همه افراد با هر میزان درآمدی، توانایی خرید گوشی های سامسونگ را داشته باشند.

  • در وصف کیفیت گوشی‌های موبایل سامسونگ همین بس که شرکت‌هایی مانند گوگل و اپل در بسیاری از محصولات خود از نمایشگرهای شرکت سامسونگ استفاده کرده‌اند.
  • استاندارد IP68، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۴۵ واتی، نمایشگر بسیار با کیفیت از نوع Dynamic AMOLED 2X و بهره‌مندی از قلم S-Pen با جایگاه اختصاصی ازجمله جذابیت‌های این پرچمدار هستند.
  • هردو سری از پرقدرت‌ترین سخت‌افزار، باکیفیت‌ترین نمایشگر و بهترین دوربین بهره می‌برند و به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز هستند.
  • را در فروشگاه اینترنتی خود تولید کرده‌ایم و این تنوع هر روز به رشد خود ادامه خواهد داد.
  • خلاصه اینکه سامسونگ یک برند بزرگ است و اثر زیادی روی صنایع مختلفی دارد که در آن‌ها فعالیت می‌کند.

در سال ۲۰۰۷، اپل از اولین آیفون خود رونمایی کرد که نوید بخش آغاز عصر گوشی‌های هوشمند بود. در همان زمان‌ها، شرکت سامسونگ یک سری گوشی سامسونگ را با سیستم‌های عامل متنوعی شامل سیمبین، ویندوز و … این شرکت در دهه‌های بعدی، همه نوع وسیله‌ی الکترونیکی را تولید کرد و تمرکز اصلی آن روی تولید قطعات محصولات دیگر شرکت‌ها بود. شرکت سامسونگ هنوز هم این کار را انجام می‌دهد و در حال حاضر، تولید کننده‌ی اصلی‌ صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند در دنیا است.