قیمت گوشی موبایل شیائومی مرجع موبایل ایران | gadgets361

اما اگر نگاهی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی بیندازیم متوجه خواهیم شد که به نسبت کیفیت و کارایی که ارائه می دهد، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. همچنین شما می‌توانید موبایل شیائومی یا سایر برند‌ها را با قیمت مناسب از کالاتیک خریداری کنید. کالاتیک به عنوان یک فروشگاه تخصصی گوشی موبایل این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید هر لحظه از شبانه روزقیمت گوشی را مشاهده کنید.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 – حافظه 128 گیگابایت – رم 4 گیگابایت

به طور کلی گوشی‌های شیائومی عملکرد خوبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و با توجه به امکانات پیشرفته و به ‌روز از قیمت مناسب ‌تری نیز برخوردار هستند. برند شیائومی سعی کرده تا در گوشی‌های خود جدیدترین قابلیت‌های روز دنیا را ارائه دهد و هم پای دیگر رقبا قدم بردارد. علاوه بر این ، می توانید گوشی های هوشمند شیائومی را با ظرفیت حافظه 128 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی انتخاب کنید تا از بروز مشکل در ذخیره سازی عکس ، فیلم و یا بازی جلوگیری شود. اگر میخواهید دستگاه شما تعداد بیشتری برنامه یا بازی را همزمان و سریع اجرا کند باید مدل هایی با ظرفیت رم بالا مانند Poco X3 Pro ترجیح داده شود تا سرعت را تضمین کند. شما می توانید با ثبت نام در سایت دیجی سنتر برای خرید و بررسی انواع گوشی شیائومی و مقایسه سایر موارد ، بهترین انتخاب را برای خود انجام دهید.

http://ebtekarkhodro.ir

موبایل‌های شیائومی در بازار موبایل ایران نیز از قیمت پایین‌تری نسبت به سایر برند‌ها مانند گوشی سامسونگ وهواوی برخوردار است و می‌توان آن را به عنوان موبایل‌های ارزان و با کیفیت معرفی کرد. گران‌ترین مدل گوشی هوشمند شیائومی حدود قیمت 8 میلیون تومان داشته و ارزان‌تریم مدل آن نیز حدود یک میلیون تومان است. ارزانی و یا گران بودن موبایل‌های شیائومی تاثیری بر روی کیفیت آن نداشته و تنها در ارائه یک سری امکانات از هم متفاوت هستند. بنابراین اگر به دنبال موبایلی ارزان اما با کیفیت می‌گرید بهتر است آن را در مدل‌های مختل موبایل‌های شیائومی جستجو کنید. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ، برای شما شرایط یک خرید راحت و مطمئن را فراهم می کند.

  • شرکت شیائومی در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار خود از جدیدترین و بهترین تراشه‌های کوالکام بهره می‌گیرد تا آن‌ها را آماده‌ی رقابت با سری S سامسونگ کند.
  • شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد.
  • تا سال‌های اولیه فعالیت شیائومی در صنعت ساخت موبایل، این شرکت محصولات خود را تنها به کشور‌های همجوار آسیایی خود صادر می‌کرد و وارد بازار جهانی نشده بود.
  • پس از آن، برای مدتی هیچ خبری از خانواده‌ی پوکو نبود؛ تا اینکه در سال 2020 این برند به‌عنوان شرکتی مستقل از شیائومی جدا شد.
  • از سوی دیگر باید اشاره کنیم که شیائومی یک برند تجاری دیگر با عنوان ردمی را در سال ۲۰۱۳ به راه انداخت و محصولات بسیار قوی و محبوبی را تحت این برند به بازار عرضه کرد.

اهداف شیائومی از ابتدای تاسیسش ثابت مانده و همیشه سعی بر این داشته که محصولاتی با کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی تولید کند تا همه افراد در سرتاسر جهان بتوانند تجربه زندگی هوشمند و رفاه بیشتر را داشته باشند. شیائومی 11 تی پرو در بخش‌های مختلف یک گوشی بسیار خوب و کامل است و در عین حال با قیمتی بسیار رقابتی به فروش می‌رسد. بیشتر سازندگان تلفن‌های هوشمند، محصولات خود را با تعداد زیادی برنامه از پیش نصب شده، برای شما ارسال می‌کنند. گوشی شیائومی در ابتدا ظاهری شبیه به گوشی های اپل داشت ولی آن شباهت فقط برای جذب مشتری های اولیه بود. قاب های شیشه ای و فلزی پشت گوشی شیائومی، در رنگ های سفید، مشکی و آبی، تلالو نور را به شکل زیبایی بازتاب می‌دهند.

گوشی‌های طراحی‌شده توسط زیرمجموعه شیائومی

مجله خبری موبایل و تکنولوژی های شیائومی از سیستم عامل اندروید با رابط کاربری MIUI استفاده می‌کنند. اندروید یک سیستم عامل برای موبایل های است که از 13 سال پیش توسط گوگل توسعه پیدا کرده و اکنون گوشی های شیائومی از اندروید 12 و اندروید 13 استفاده می‌کنند. همین موضوع به فروش گوشی های شیائومی در ایران کمک بزرگی کرده البته رابط کاربری جذاب MIUI نیز که در موبایل های شیائومی استفاده می‌شود نیز توانسته به خوبی نیاز های کاربران را رفع کند. در این قسمت می‌توانید لیست تمامی موبایل های شیائومی موجود در برتر دیجیتال به همراه قیمت روز آنها را ملاحظه فرمایید. در صورت هر گونه سوال در خصوص قیمتگوشی شیائومیو یا سایر موارد، می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید. همچنین در نهایت شاهد استفاده از لنزهای تله فوتو اپتیکال در تمام مدل‌های گلکسی 2022 خواهید بود، در حالی که برای لذت بردن از دوربین با کیفیت می‌توانید به سراغ شیائومی 12 پرو بروید.