قیمت گوشی موبایل سامسونگ مرجع موبایل ایران | gadgets361

از جمله مجله خبری موبایل و تکنولوژی هایی است که قاب های بسیار زیبایی برای شما عزیزان ارائه می دهد. اصلی ترین و ترکیبی از چند نرم افزار موجود در کامپیوترها است که بستر اصلی جهت اجرای دیگر نرم افزارها و مدیریت سخت افزار را فراهم می کند. از معروفترین سیستم عامل ها می توان به ویندوز، اندروید، مکینتاش و iOS اشاره کرد. برخی از مدل‌های این گوشی حتی توانسته‌اند به لحاظ قدرت سخت‌افزاری در حدواندازه‌های گوشی‌های بالا رده ظاهر شوند. هنگامی که رئیس هیئت مدیره وقت، آقای کان هی لی متوجه این موضوع شد، به کارخانه محل تولید این گوشی رفت و تمام موجودی انبار مربوط به این محصول را به آتش کشید.

گوشی سامسونگ سری M

کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد. در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M32 SM-M325F/DS یکی از گوشی های میان رده سامسونگ است که در 21 ژوئن 2021 معرفی شد. دوربین دوم گوشی از نوع اولتراواید است که برای ثبت تصاویر دورنما به کار می رود. دوربین فوق عریض این گوشی با زاویه دید 123 درجه، رزولوشن 8 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/2.2 دارد. باتری گوشی سامسونگ گلکسی M32، از نوع لیتیوم-پلیمر و دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است.

گوشی سامسونگ Galaxy A73 5G ظرفیت 256 گیگابایت – رم 8

خود سازنده کره‌ای عنوان کرده که در آینده سری Z قرار است جای سری نوت را برای کاربران پر کند. یک اصل بسیار ساده که در مورد قیمت یک گوشی وجود دارد میزان موجودی آن در بازار کشور است. به نوعی هرچقدر موجودی یک گوشی در بازار بیشتر باشد اختلاف قیمت دلاری آن با قیمت ریالی کاهش پیدا کرده و محصول با قیمت منطقی‌تری به فروش می‌رسد. برای درک بهتر این موضوع می‌توان به گوشی ‌های اپل اشاره کرد که قیمت دلاری و ریالی آن‌ها اختلاف نسبتا زیادی دارد و یکی از دلایل عمده این اتفاق موجودی کمتر این محصولات در بازار کشور است. گوشي‌های برند سامسونگ در مدل‌های مختلف در بازار کشور موجود هستند و تعداد آن‌ها نیز زیاد است و به همین دلیل شما هزینه اضافی برای خرید این محصولات صرف نخواهید کرد.

  • سری M چند سال پیش توسط این شرکت راه اندازی شد و در مدت زمان کوتاهی شهرت زیادی به دست آورد.
  • تلویزیون‌های این کمپانی توانستند بسیار محبوب واقع شوند و تا سال 1976، این برند توانست یک میلیون تلویزیون سیاه و سفید را به فروش رساند.
  • این شرکت در سال ۱۹۸۸ پس از دو سال تحقیق و توسعه، گوشی ناموفق SH-100 را روانه بازار کرد.
  • کاربرد های این دستگاه نز نسبت به گوشی های هم رده ی آن، بسیار متنوع و جذاب است.
  • این برند، هر سال، به غیر از این پنج سری، گوشی‌های دیگری را نیز وارد بازار می‌کند.
  • همچنین شارژدهی این گوشی با وجود باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌‌ساعتی چندان خوب نیست.

قیمت گوشی سامسونگ در این سری با توجه به نوع کارکرد بسیار معقول و بصرفه است. این سری از تلفن های همراه که به تلفن های هوشمند نیز نامیده می شوند از نرم افزارهای مدیریتی خود سامسونگ بهره می برند، در کنار این ها نرم افزارهای کاربردی مانند Gmial ، GPS و … سری گلکسی گوشی سامسونگ دارای چهار باند GSM است علاوه بر این اولین سری گلکسی دارای دوربینی 5 مگاپیکسلی بود. اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ اقتصادی و مقرون به صرفه هستید که از قابلیت های خوبی برخوردار باشند، می توانید گوشی های سری A سامسونگ را انتخاب کنید. گوشی های این سری، در دسته میان رده ها قرار دارند که از مشخصات بارز آن ها می توان به طراحی زیبا و لوکس و همچنین عمر طولانی باتری اشاره کرد.

http://ebtekarkhodro.irحالا نزدیک به دو سال است که گلکسی نوت 20 اولترا، لقب قوی‌ترین و بهترین گوشی Note را حفظ کرده و هنوز محصولی تازه از این سری معرفی نشده است. با وجود پخش شایعات متعدد از خداحافظی سامسونگ با سری نوت، هنوز خبری قطعی در این باره منتشر نشده؛ اما آن‌چه مسلم به‌نظر می‌رسد این است که غول کره‌ای باید طرفداران خود را قانع کند سری نوت تفاوت‌هایی چشم‌گیر با سری S و Z دارد. پس از این رویداد طوفانی، سامسونگ بیش از پیش به کیفیت تولیدات خود توجه نشان داد تا اینکه در سال‌های اخیر و به‌واسطه‌ی ظهور سیستم عامل اندروید، به بزرگ‌ترین برند موبایل جهان تبدیل شد. خرید گوشی سامسونگ از سری‌های Galaxy S، Galaxy Note و Galaxy Z برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نیست. در مجموع، گوشی‌های خانواده‌ی Galaxy A ویژگی‌هایی ضعیف‌تر و دوربین‌هایی با کیفیت پایین‌تر در مقایسه با دیگر گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی دارند. با این حال، این گوشی‌ها معمولا طراحی‌های بسیار جالب و مهم‌تر از همه، قیمت‌های بسیار خوبی دارند.

رم گوشی A53 سامسونگ : 8 گیگابایت