قیمت گوشی موبایل سامسونگ مرجع موبایل ایران | gadgets361

برند سامسونگ هر سال یک سری از گوشی های موبایل با رده S وارد بازار می کند که این گوشی ها از آخرین فناوری های سامسونگ بهره مند هستند و البته قیمت بالایی در بازار دارند. این گوشی از 8 هسته پردازنده اسنپدراگون 778G 5G محصول شرکت کوالکام استفاده شده است که شامل 4 هسته قدرتمند 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته اکونومی 1.8 هرتز می شود. بازی هایی مانند آسفالت9 و کال آف دیوتی روی این گوشی بدون وقفه و با کیفیت بالا قابل اجرا هستند. فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A03 Core – حافظه 32 گیگابایت – رم 2 گیگابایت

در صورتی که مجله خبری موبایل و تکنولوژی سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود. بنابراین، اگر به وجود منوهای فارسی در گوشی سامسونگ اهمیت می‌دهید، باید یکی از رام‌های ایران، امارات، هند یا عربستان را روی گوشی فلش کنید. گوشی ‌های سامسونگ حتی در مدل‌های میان‌رده نمایشگرهای بسیار خوبی دارند و همواره از نمایشگرهای اولد این شرکت به عنوان یکی از بهترین‌‌ها در هر رده یاد می‌شود؛ نمایشگرهای اولد روشنایی بالایی دارند و کنتراست عالی و رنگ‌های زنده‌ای ارائه می‌کنند.

http://ebtekarkhodro.irهر یک از این سه مدل از دوربین‌هایی توانمند، تراشه‌ای با توان پردازشی بسیار بالا و کیفیت ساخت فوق العاده‌ای برخوردار هستند و درواقع در میان پرچم‌داران تمام عیار اندرویدی قرار می‌گیرند. از اواخر دهه‌ی 1970، تلاش سامسونگ برای ورود به بازار موبایل آغاز شد و در سال 1986، با رونمایی از یک مدل تلفن خودرو نتیجه داد. دو سال بعد، در سال 1988 اولین گوشی همراه سامسونگ ساخته شده در کره جنوبی با عنوان SH-100 روانه‌ی بازار شد تا سامسونگ خود را آماده‌ی رقابت با غول بزرگ آن دوران صنعت موبایل، یعنی موتورولا کند. در آن سال‌ها، شرکت‌های کره‌ای توجه اصلی خود را به کمیت (در مقابل کیفیت) معطوف کرده بودند که این طرز نگاه، موجب بالا رفتن آمار خرابی گوشی های ساخته شده توسط سامسونگ شده بود. به همین دلیل، رئیس هیئت مدیره وقت سامسونگ برای جلوگیری از بدنام شدن این کمپانی در بازار موبایل، در سال 1995 دستور داد تمام گوشی های قدیمی موجود در بازار را جمع‌آوری و به کارخانه‌ای که در آن‌جا تولید شده بودند، منتقل کنند.

  • صفحه نمایش گوشی یک پنل 8 اینچی از نوع AMOLED 2X است که تصاویری با وضوح 3088 در 1440 را نمایش می دهد.
  • گوشی های سری Z سامسونگ از سال 2019 وارد سبد محصولات سامسونگ شدند تا خلاقیت و جسارت این شرکت در تولید گجت‌های متفاوت را به نمایش بگذارند.
  • از آن‌جایی که بازار هدف این محصولات کاربران متمول و طرفداران آخرین فناوری‌های روز است، قیمت گوشی سامسونگ در سری‌های مذکور نسبتا بالا بوده و امکان خرید آن‌ها برای بسیاری از اقشار جامعه وجود ندارد.
  • گوشی های پرچم دار سامسونگ نه تنها با محصولات کمپانی های مطرحی مانند اپل رقابت دارند، بلکه رقیبانی خویشاوند را هم در برابر خود می‌بینند.
  • علاوه بر این، بودجه ای که می خواهید به خرید گوشی اختصاص دهید را هم مشخص کنید.

بزرگ‌ترین مشکلات این گوشی، فقدان حسگر تشخیص اثر‌انگشت و استفاده از درگاه قدیمی MicroUSB 2.0 است. گلکسی A04 نیز به‌عنوان نسل جدید این گوشی روانه بازار شده، اما پسرفت‌های آن و قیمت بیشتری که دارد، سبب می‌شوند تا خریدش را پیشنهاد ندهیم. اگر به‌دنبال مدل اقتصادی بهتری هستید، گلکسی F13 یا گلکسی A13 پیشنهاد بعدی ما به شماست. با این حال، در مقایسه با سری S، مدل‌های A جدید سامسونگ باتری‌های بزرگ‌تری را ارائه می‌کنند.

Samsung Galaxy A04e 3/32GB Mobile Phone

از مزایای این دستگاه می توان خوش دست بودن و دوربین سلفی قوی و همینطور باتری معقول ان را نام برد و تنها عیب آن بدنه پلاستیکی آن را میتوان نام برد. اگر میخواهید یک موبایل خوش دست و به روز را داشته باشید فرصت خرید گوشی موبایل سامسونگ S20 FE با حافظه 128 گیگ رم 8 را از دست ندهید. محافظت شده با گوریلا گلس 5 با رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل و دوربین 64 مگا پیکسلی با لنز 8 مگا پیکسلی التراواید به همراه لنز 5 مگا پیکسلی ماکرو و همچنین یک لنز 5 مگا پیکسلی تشخیص عمق با یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر به بازار ارائه کرده است . برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی سامسونگ گلکسی A32 4G روی لینک کلیک کنید . سامسونگ گوشی‌هایی را از سطح مبتدی تا سطح بالا تولید می‌کند، عمدتاً این شرکت گوشی‌های هوشمند خود را به سه دسته طبقه‌بندی کرده است که شامل صفحه کلید موبایل ، ارزان قیمت و پرچم‌دار است.

قاب آینه ای گوشی سامسونگ A13 4G طرح گل لاله