قیمت گوشی موبایل سامسونگ مرجع موبایل ایران | gadgets361

عموما در مدل‌هایی که با دو پردازنده عرضه می‌شوند مدل اسنپدراگون به بازار خاصی مثل آمریکای شمالی اختصاص دارد و کمتر در ایران چنین مدل‌هایی یافت می‌شود. از نظر طراحی، گوشی های مدل Galaxy S22 Ultra را نمی توان عضوی از دو خانواده قدیمی S22و S22 Plus دانست. دوربین های 108 مگاپیکسلی واید، 10 مگاپیکسلی پریسکوپی، 10 مگاپیکسلی تله فتو و 12 مگاپیکسلی اولتراواید، چهار دوربین این گوشی به عنوان اصلی ترین تجهیزات عکاسی هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A31 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت 6 گیگابایت رم

برای خرید گوشی سامسونگ بهتر است از جدیدترین مدل های گوشی هوشمند سامسونگ در بازار اطلاع داشته باشید تا کالایی که خریداری می کنید جدیدترین تکنولوژی های سال را داشته باشد. سامسونگ بزرگترین برند تولید کننده گوشی هوشمند اندرویدی است که محصولات آن هم در بازار جهانی و هم در ایران طرفداران زیادی دارد. کیفیت بالا، خلاقیت و نوآوری، تنوع مدل ها و قیمت های گوشی سامسونگ باعث شده این گوشی ها مشتریان زیادی داشته باشند و همواره مورد اعتماد کاربران باشند. چه به دنبال یک گوشی اقتصادی قابل اعتماد باشید چه قصد خرید بهترین پرچمدار سال را داشته باشید، سامسونگ همیشه در صدر گوشی هایی است که به شما پیشنهاد می شود. همانطور که اشاره شد، این برند محصولاتی متنوع با قیمت‌های متفاوت دارد؛ بنابراین کاربران با بودجه های متفاوت می‌توانند متناسب با نیاز خود تجربه خرید گوشی سامسونگ را داشته باشند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A53 5G با حافظه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

در واقع این گوشی‌ها به‌واسطه داشتن قدرتمندترین تراشه‌های بازار، عملکرد فوق‌العاده سریع، بهره مندی از فناوری شارژ سریع و نمایشگرهای با کیفیت از سری‌های دیگر سامسونگ گرانتر هستند. امروزه با فاصله گرفتن زندگی از شیوه سنتی، یکی از بهترین روش‌های خرید گوشی Samsung می‌تواند خرید آنلاین آن باشد. در حال حاضر تنوع بسیار زیادی در شرکت های گارانتی کننده گوشی سامسونگ وجود دارد، اما در این میان می توان به گارانتی داریا همراه و ویرا سرویس به عنوان دو گارانتی معتبر گوشی سامسونگ اشاره نمود. برای پردازش داده ها در Z Flip 4 از تراشه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 که جزء جدیدترین پردازنده های موجود در بازار است، استفاده کرده اند و رابط کاربری One UI 4.1.1 با اندروید نسخه 12 این گوشی را به یک محصول همه چیز تمام تبدیل کرده است. نمایشگر این گوشی، اندازه ای برابر با 6.7 اینچ دارد و می تواند تصاویری با رزولوشن 2640 در 1080 پیکسل را نمایش دهد.

  • در دهه ۱۹۸۰ سامسونگ بیشتر روی صنایع الکترونیک متمرکز شد و تولید تلویزیون‌های رنگی، کامپیوترهای شخصی، ضبط صوت و دوربین فیلم‌برداری را آغاز کرد.
  • گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G SM-G990E/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت دارای باتری 4500 میلی آمپری است که در صورت استفاده از شارژر 25 واتی، ظرف 75 دقیقه 0 تا 100 درصد باتری شارژ می شود.
  • اما اگر به هر دلیل خرید گوشی‌های موسوم به مسافری که به صورت غیررسمی وارد شده‌اند را ترجیح می‌دهید، بهتر است نکات زیر را مدنظر قرار دهید.
  • این خط تولید عمدتاً با در نظر گرفتن هند ساخته شده است که فقط از طریق پلت فرم تجارت الکترونیک فروخته می شود.
حداکثر روشنایی مجله خبری موبایل و تکنولوژیگر برابر با 1750 نیت است و از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومیت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

این محصول در سال 2011 با صفحه ی 5.3 اینچی رونمایی شد که برای یک تلفن هوشمند تا آن زمان واقعا بزرگ قلمداد می شد. نسخه ی پیشرفته تر این نوت اولیه در سال 2012 با تکنولوژی LTE توانست فروش بسیاری را برای سامسونگ به ارمغان آورد. با آمدن گوشی های سری Z به بازار، خلاقیت و نوآوری بالای این شرکت کره ای به همگان ثابت شد. این خانواده گوشی های دو گروه Z Fold و Z Flip را شامل می شوند که طراحی منحصر به فرد آن ها باعث شده است تا نسبت به دیگر گوشی های سامسونگ، قیمت بالایی داشته باشند. گوشی های سری Z ازلحاظ استحکام، کیفیت ساخت و سخت افزار حرف اول را می زنند. اولین مسئله ای که هنگام خرید گوشی سامسونگ برای افراد اهمیت دارد، هزینه ای است که بابت گوشی سامسونگ باید پرداخت کنند.

http://ebtekarkhodro.ir