قیمت گوشی موبایل سامسونگ مرجع موبایل ایران | gadgets361

گلکسی A73 برای اولین‌بار در تاریخ گوشی‌های میان‌رده سامسونگ، از دوربین عریض ١۰٨ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. قلب تپنده این گوشی نیز اسنپدراگون 778G بوده که در گلکسی M52 شاهد به‌کارگیری آن هستیم. اعطای گواهینامه IP67 به این گوشی، به‌منزله مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ١ متر و به مدت نیم ساعت است. قاب پشتی و فریم گلکسی A73 جنس پلاستیکی دارند که این موضوع برای یک دستگاه نه‌چندان ارزان‌قیمت، ویژگی جذابی نیست. احتمالاً اگر به لیست موجودی برخی فروشگاه‌ها نگاهی انداخته باشید، فروخته‌شدن گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ توجهتان را به خود جلب کرده است.

  • محدودیت‌های اخیر کمیته‌ی رجیستری باعث شده است، کد رجیستری به راحتی برای فروشندگان غیررسمی قابل وصول نباشد.
  • صفحه نمایش آن یک پنل 7 اینچی است که با لایه گوریلا گلس 5 پوشانده شده است.
  • اولین گوشی سامسونگ با تکنولوژی GSM مدل SGH-100 بود که نتوانست آنچنان که باید در مقابل حریف های قدر خود از مدل های مختلفنوکیا و موتورلا دوام بیاورد، آن هم فقط به دلیل طراحی ضعیف تر نسبت به رقبا.
  • گوشی‌های سامسونگ Galaxy S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا در این سری جای می‌گیرند.
  • در ابتدا قرار بود گوشی های سری A سامسونگ، میان‌رده‌هایی با کیفیت ساخت دستگاه‌های پرچم دار باشند.
  • تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

وزن ٢٢٨ گرمی این گوشی زیاد است و همین باعث می‌شود تا حین کارکردن با آن خیلی راحت نباشید. استاندارد IP68، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۴۵ واتی، نمایشگر بسیار با کیفیت از نوع Dynamic AMOLED 2X و بهره‌مندی از قلم S-Pen با جایگاه اختصاصی ازجمله جذابیت‌های این پرچمدار هستند. معمولا هر سال گوشی های سری S سامسونگ که گوشی های پرچمدار این برند هستند، به عنوان بهترین گوشی سامسونگ سال شناخته می شوند. البته با توجه به این که قیمت یکی از فاکتورهای تعیین کننده در انتخاب و خرید گوشی موبایل است، بهتر است بگوییم بهترین مدل گوشی برای هر شخص آن مدلی است که بر اساس بودجه ای که فرد در اختیار دارد و انتظاری که از گوشی دارد، بالاترین ارزش خرید را ارائه دهد. در صورتی که قصد خرید از نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران را دارید می توانید از طریق همین سایت گوشی مورد نظرتان را خریداری کنید، یا از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش سامسونگ تماس بگیرید.

http://ebtekarkhodro.ir

این گوشی از تراشه نسل هشتم اسنپدراگون استفاده می کند و با دوربین 3 گانه و بدنه ضد آب طراحی شده است. کمپانی سامسونگ در سال های اخیر از تمام قوای خود برای خالی نکردن میدان و جا نماندن از رقبای قدیمی و جدیدش استفاده کرده است. این کمپانی در سال های اخیر و سال 2022 در تمامی بازه های قیمتی، نمایندگانی را روانه بازار کرده تا سهم بیشتری از بازار خرید گوشی موبایل را از آن خود کند. در ادامه با جدیدترین نمایندگان این کمپانی و بهترین گوشی سامسونگ در سال 2022 در رده های قیمتی مختلف آشنا می شویم. در راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ طی ماه جاری، تصمیم گرفتیم تا فعلاً خرید گوشی‌های تاشوی سامسونگ را به کاربران دیجیاتو پیشنهاد ندهیم. درست است که گلکسی زد فولد ۴ (بررسی دیجیاتو) و گلکسی زد فلیپ ۴ (بررسی دیجیاتو) از بهترین گوشی‌های تاشوی بازار هستند و ویژگی‌های جذابی دارند؛ اما حباب قیمتی این دو دستگاه بیش از حد بالاست و ارزش خرید ندارند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

تغییر و تحولات بزرگ مجله خبری موبایل و تکنولوژی هر چند سال یک بار اتفاق میوفتند و مسیر بسیار جذابی به مدل های پرچمدار خود میدهند.با یکی از دستگاه های 2020 که انقلاب بزرگی در سری های پرچمدار بشمار میاید همراه باشید. سامسونگ از همان فرمول موفق نسل قبل استفاده کرده است و شاهد تغییراتی چشم‌گیر نیستیم. پرچمدار کره‌ای‌ها بدنه‌ای با طراحی هیجان‌انگیز دارد، به مجموعه‌ی قدرتمندی از دوربین‌ها مجهز است. چیزی که باید بدانید این است که فروشگاه اینترنتی دارسو تمام گوشی خود را تضمین می‌کند که به صورت کاملا کبند و نوع به دست مشتریان برساند. وقتی فکر می‌کنید کدام گوشی را بخرید، همیشه توصیه می‌شود به سراغ جدیدترین مدل بروید، زیرا آنها از آخرین مشخصات و فناوری پیشرفته موبایل بهره می‌برند.

البته یک مدل از این گوشی با تراشه اکسینوس ۲۱۰۰ نیز به فروش می‌رسد که قدرت کم‌تری نسبت به مدل اول دارد. درعوض اما در برخی از مشخصات ازجمله دوربین‌ها نسبت به مدل گران‌قیمت‌تر گلکسی اس 21 ضعیف‌تر است. مدل اول برای بازار جهانی در نظر گرفته شده و ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت است. مدل دوم اما به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تجهیز شده و صرفاً در بازار هند عرضه می‌شود. بنابراین حین خرید این گوشی حتماً بررسی کنید که مدل انتخابی شما متعلق به کدام بازار است.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی Galaxy A23 دو سیم کارت 128 گیگابایت رم 4