قیمت گوشی شیائومی تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | gadgets361

را وارد بازار کرد البته تفاوت زیادی میان این دو مدل گوشی شائومیمشاهده نشده است و طراحی و تولید این دو نوع برند شبیه به یکدیگر است. شیائومی همچنین دارای دستگاه هایی در رنج های مختلف قیمتی است، به این معنی که صرف نظر از اینکه به دنبال هزینه 100 دلاری یا 1000 دلاری هستید، چیزی برای خود پیدا خواهید کرد. هم از نظر کیفیت ساخت و هم از منظر طراحی، می توانید در قبال پول خود یک گوشی عالی را انتظار داشته باشید.

کدام گوشی میان رده شیائومی برای بازی بهتر است؟

اولین گوشی شیائومی در سال 2011 وارد بازار چین شد و پس از مدتی این کمپانی با تولید محصولات باکیفیت و بسیار ارزان قیمت، توانست سهم خوبی در بازار چین و جهان به دست آورد. با وجود اینکه بسیاری از ما هنوز دید خوبی به کالاهای چینی نداریم، اما شیائومی با کیفیت محصولات خود ثابت کرد این دیدگاه همیشه درست نیست و در مدت کوتاهی پس از تاسیس توانست با غول‌های تولیدکننده تلفن هوشمند در دنیا (سامسونگ و اپل) رقابت کند. برند شیائومی، به غیر از گوشی‌های هوشمند محصولات الکترونیکی دیگری مثل لپ‌تاپ و تبلت، ساعت‌های هوشمند، تلویزیون، محصولات خانگی هوشمند مثل لامپ‌های هوشمند و لوازم جانبی تولید می‌کند. بلک شارک درواقع یکی از برندهای فرعی شیائومی است؛ اما به‌نظر نمی‌رسد در حد ردمی و پوکو مستقل باشد. این شرکت تمام تمرکز خود را بر طراحی و ساخت گوشی ها و تجهیزات گیمینگ قرار داده و کاری به بخش‌های دیگر بازار ندارد. آخرین محصولاتی که تحت این برند به بازار آمده‌اند، سری Black Shark 4 هستند که به‌خاطر بهره‌گیری از سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و طراحی منحصر به فرد، نظر بسیاری از گیمرهای موبایل به‌سوی خود جلب کرده‌اند.

چرا گوشی شیائومی بخریم؟

این کمپانی چینی که فعالیت خودش را از سال 2010 آغاز کرده، در سال گذشته به جایگاه 3 تولید کننده برتر موبایل جهان رسید و حتی توانست در مقطعی از سامسونگ پیشی بگیرد و در رتبه دوم پرفروش ترین برند موبایل دنیا بایستد. گوشی های شیائومی رقیبی جدی برای بزرگ ترین برندهای دنیا یعنی اپل و سامسونگ محسوب می شوند. در این بخش با گوشی های شیائومی، بازه قیمت این گوشی ها و نکات مهم برای خریدشان آشنا می شویم. این برند همواره سعی داشته محصولات خود را با قیمتی مناسب که تمامی اقشار امکان خرید آن را داشته باشند به فروش بگذارد.

هر یک از مدل‌های موبایل شیائومی با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت‌ها طراحی و ساخته شده‌اند. قیمت مناسب و کیفیت کاربری محصولات این برند برای خرید موبایل‌های آن کاملا قانع کننده است. البته بهتر است قبل از خرید هر مدل کاملا ویژگی‌هایی که برایتان مهم‌تر است را بیشتر مدنظر داشته و وابسته به همان ویژگی‌ها خرید خود را انجام دهید. کیفیت شیائومی در این سال‌ها ثابت شده و رضایت مشتریان آن نیز در هر سال و با تولید موبایل‌های جدید بیشتر نیز شده است. شیائومی در ایران دارای نمایندگی بوده و بهتر است برای خرید کالا اصل همراه با قیمت اصلی و دریافت گارانتی، موبایل خود را از نمایندگی شیائومی و یا سایت‌های معتبر خریداری کنید.

  • کمپانی‌ها و برندهای معروف و فعال در زمینه تولید انواع گوشی‌های هوشمند همیشه به دنبال کشف راه‌های جدید برای جلو افتادن از همدیگه در بازار دیجیتال هستن و در حال حاضر یکی از زمینه‌های اصلی رقابت در بازار موبایل، حوزه شارژ سریع یا توربوشارژ هست.
  • البته طبق آمار موسسه Canalys در فصل دوم سال 2022 این سه کمپانی برتر با کاهش 9 درصدی فروش مواجه شده اند.
  • به قیمت محصول اتکا نکنید؛ هیچگاه نمی توان گفت که چیز گران قیمتی کیفیت بهتری دارد و چیز ارزان قیمت، کیفیت بدی.
  • سری می میکس جایی است که شیائومی خلاقیت خود را با ارائه‌ی محصولاتی متفاوت به نمایش می‌گذارد؛ بنابراین تعجبی ندارد که این خانواده، میزبان گوشی Mi Mix Fold با طراحی جسورانه و تکنولوژی‌های پیشرفته باشد.
  • با مراجعه به سایت کالاتیک می توانید قیمت انواع گوشی شیائومی نوت 9، نوت 8، ردمی 9، ردمی 8 و تقریبا تمامی مدل ها و سری های آن را پیدا کنید.

تنوعی که در مجله خبری موبایل و تکنولوژی های شیائومی دیده می شود در کنار قیمت گوشی شیائومی که مقرون به صرفه است، باعث فروش بالای این گوشی ها در بازار ایران شده است. تمامی موبایل شیائومی با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت‌ها ساخته و طراحی شده اند. کیفیت بالای کاربری و قیمت مناسب محصولات این کمپانی برای خرید موبایل‌های آن کاملا قانع کننده است. البته بهترین و آسانترین راه برای خرید موبایل شیائومی این است کاملا ویژگی‌هایی که برایتان مهم‌تر است را بیشتر مدنظر داشته و وابسته به همان ویژگی‌ها خرید خود را انجام دهید. شیائومی نمایندگی های زیادی در ایران دارد که فقط محدود به شهر تهران نیست و در سایر شهرهای بزرگ هم می توانیم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم.

http://ebtekarkhodro.ir