قیمت گوشی سامسونگ تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | gadgets361

مجله خبری موبایل و تکنولوژیی که چون حرف S را با خود حمل می کرد توقع از آن بالا بوده و تا به حال فروش خیلی خوبی هم داشته است . اگر شما هم قصد دارید از برند سامسونگ موبایل بخرید، پیشنهاد می کنیم از نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در تهران خرید کنید. نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران جدیدترین گوشی های هوشمند سامسونگ را با قیمت مناسب و امکان خرید اقساطی به صورت خرید حضوری، تلفنی و اینترنتی ارائه می کند. همانطور که اشاره شد علاوه بر دریافت لیست قیمت روز گوشی سامسونگ، در سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران می توانید مشخصات گوشی های سامسونگ را به صورت کامل و جامع دریافت کنید. مشخصات گوشی های موبایل سامسونگ یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که مشتریان و خریداران گوشی باید به آن توجه داشته باشند.

http://ebtekarkhodro.ir

قیمت گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت با توجه به پرچمدار بودن در حال حاضر جز گران ترین در بین دیگر برندها شناخته می شود. سامسونگ یکی از محبوب ترین برندهای فعال در زمینه تولید گوشی های هوشمند است که توانسته در کشور ما طرفداران زیادی به دست آورد. این کمپانی همواره تلاش کرده است تا پاسخ گوی نیاز گروه های مختلفی از مردم با علاقه مندی ها و توانایی های متفاوت باشد؛ بنابراین گوشی های خود را در سه رده پایین رده، میان رده و پرچم دار راهی بازار می کند. رنج قیمت محصولات این کمپانی در محدوده ای است تا همه افراد علاقه مند توانایی خرید آن ها را داشته باشند.

در سال ۲۰۰۷، اپل از اولین آیفون خود رونمایی کرد که نوید بخش آغاز عصر گوشی‌های هوشمند بود. در همان زمان‌ها، شرکت سامسونگ یک سری گوشی سامسونگ را با سیستم‌های عامل متنوعی شامل سیمبین، ویندوز و … این شرکت در دهه‌های بعدی، همه نوع وسیله‌ی الکترونیکی را تولید کرد و تمرکز اصلی آن روی تولید قطعات محصولات دیگر شرکت‌ها بود. شرکت سامسونگ هنوز هم این کار را انجام می‌دهد و در حال حاضر، تولید کننده‌ی اصلی‌ صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند در دنیا است.

  • البته اگر به دنبال خرید گوشی‌های به‌روز سری گلکسی M هستید ما به شما خرید هر یک از مدل‌های گلکسی M23، گلکسی M33 یا گلکسی M53 را پیشنهاد می‌دهیم.
  • معمولا پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در دسته گوشی های میان رده و ارزان قیمت قرار میگیرد.
  • با بالا رفتن تنوع محصولات در بازار موبایل، حالا سامسونگ هم تلاش می‌کند هر نسل از گوشی های پرچمدار خود را در چند ورژن طراحی و تولید کند.
  • سامسونگ در تولید طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی، از جمله لوازم خانگی، دستگاه‌های رسانه دیجیتال، گوشی‌های هوشمند، تراشه‌های اختصاصی و سیستم‌های یکپارچه تخصص دارد.
  • عملا گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip اولین گوشی سری Z خانواده‌ی گلکسی بود اما گوشی گلکسی فولد به عنوان نیای تمام گوشی‌های گلکسی Z شناخته می‌شود.

باتری‌های طولانی‌مدت و شارژ سریع آن‌ها می‌توانند شما را حتی در حال حرکت با شارژرهای قابل حمل وصل نگه دارند . بسیاری از گوشی‌های گلکسی سامسونگ قابلیت عکاسی با چند لنز را نیز ارائه می‌کنند تا بتوانید خاطرات خود را با تصاویر باکیفیت ثبت کنید. لازم به ذکر است که قیمت این محصول در سطح جهانی نیز افزایش پیدا کرده است. سامسونگ نسبت به حل این مسئله بی تفاوت نبوده و راهکاری که ارائه کرده است، باعث شده تا همه افراد با هر میزان درآمدی، توانایی خرید گوشی های سامسونگ را داشته باشند.

Galaxy A خود را پیدا کنید

در ابتدا قرار بود گوشی های سری A سامسونگ، میان‌رده‌هایی با کیفیت ساخت دستگاه‌های پرچم دار باشند. از سوی دیگر، مدل‌های سری M آمده بودند تا سبد محصولات رده‌پایین و میان‌رده‌ی این شرکت را تکمیل کنند. اما رفته‌رفته، تفاوت‌های این دو سری کم‌رنگ شده و به برخی اختلاف‌ها در جزئیات یا ویژگی‌های ظاهری محدود شده است. به‌عنوان مثال، هیچ‌کدام از گوشی های سری ام به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز نیستند؛ درحالی‌که این نوع طراحی در برخی مدل‌های سری آ مانند Galaxy A72 دیده می‌شود. در سال 2021 سامسونگ سری گلکسی S21 را معرفی کرد و برای سال جدید میلادی نیز سری گلکسی S22 معرفی شد که شامل سه گوشی هوشمند گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت(نسخه Snapdragon)